Konferencja DropCamp już za nami
4 listopada odbyła się 6. edycja DropCamp, czyli całego dnia praktycznych spotkań i wykładów na tematy związane z e-commerce, które zostało objęte patronatem ecomersy.pl. Wydarzenie odbyło się we Wrocławiu i trwało od godziny 9.00 do 19.30. Czego mogli się dowiedzieć jego uczestnicy?
Prelegenci i wystąpienia
W trakcie konferencji DropCamp uczestnicy zdobyli mnóstwo przydatnej wiedzy, a przy tym udało im się nawiązać wiele kontaktów. Pierwszą prelegentką była Małgorzata Kaszkur, która odpowiedziała o pięciu kluczowych krokach do skutecznej sprzedaży na Amazon oraz pułapkach na drodze do sukcesu. Następnie Kamil Sławiński mówił o strategiach kampanii Facebook Ads dla e-commerce na święta 2023. Każde wystąpienie trwało 30 minut, a łącznie było ich aż 12.
Wsparcie i networking
Osoby, które wzięły udział w 6. Edycji DropCamp, mogły także zadawać specjalistom pytania, rozwijać własną sieć networkingowe oraz skorzystać z konsultacji na żywo z całym zespołem wsparcia. Uczestnicy z biletami premium i VIP mają dostęp do nagrań z wystąpień, mogli również uczestniczyć w imprezie integracyjnej.