Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

EastMedia 2023: zyskaj praktyczną wiedzę i rozwijaj swoje umiejętności w marketingu internetowym

2023.11.08

Marketing, zwłaszcza marketing internetowy, to dynamiczna dziedzina, która stale się rozwija i dostosowuje do nowych narzędzi oraz możliwości. Zapisz się na konferencję EastMedia 2023, by pozostać na bieżąco i śledzić aktualne trendy. 24 listopada 2023 w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym spotkaj się z praktykami, weź udział w warsztatach i zdobądź nową wiedzę, która pomoże Ci rozwinąć Twój biznes!

EastMedia 2023 to wydarzenie, które umożliwia uczestnikom zdobycie pogłębionej wiedzy na temat narzędzi marketingowych, współpracy z agencjami marketingowymi i freelancerami oraz ogólnych trendów w branży. Skierowane jest do przedsiębiorców, startupów, osób zainteresowanych marketingiem internetowym oraz profesjonalistów z branży.

Dlaczego warto wziąć udział w EastMedia 2023?

24 listopada br. odbędzie się już szósta edycja konferencji, która skupi się na tematach takich jak tworzenie skutecznych treści, strategie marketingowe w social mediach, ekonomia twórców oraz prawo i sztuczna inteligencja. Wśród prelegentów znajdują się eksperci w swoich dziedzinach tj. Wojciech Biendzio, Kamil Bolek, Joanna i Jarek Burdek, Marcelina Lipska, Anna Moczulska, Tomasz Palak i Maciej Sawicki.

By dostarczyć jeszcze więcej konkretnej wiedzy wzbogacono formułę wydarzenia o sesje warsztatowe. Do wyboru będą warsztaty z neurocopywritingu, z profesjonalnego influencer marketingu, strategii komunikacji w social mediach, z tworzenia kampanii marketingowych z poszanowaniem praw autorskich, z budowania grup odbiorców w systemie reklamowym Meta Ads, z narzędzia Google Analytics 4 oraz z kreatywności w kampaniach reklamowych. Dzięki temu uczestnicy będą mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności, które zaimplementują w swojej działalności.

Dodatkowo konferencja EastMedia 2023 zyskała akredytację DIMAQ (międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych), co oznacza, że za udział w konferencji posiadacze certyfikatów DIMAQ będą mogli otrzymać 10 punktów recertyfikacyjnych.

Jak wziąć udział w EastMedia 2023?

Aby wziąć udział w konferencji EastMedia 2023, wystarczy zarejestrować się na 2 wybrane warsztaty i dokonać przelewu w wysokości 199 zł na konto Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Konferencja EastMedia 2023 to doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i zdobycia praktycznych umiejętności. Nie przegap tego wydarzenia i zarejestruj się już teraz!

Więcej informacji na stronie: https://eastmedia.com.pl/

O EastMedia: EastMedia to największa w Polsce północno-wschodniej cykliczna konferencja e-marketingowa, która odbywa się od 2015 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Jej celem jest dostarczanie uczestnikom wartościowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu internetowego.

Co: EastMedia – konferencja e-marketingowa

Cena: 199 zł brutto

Kiedy: 24 listopada 2023, godz. 9:00-16:30

Gdzie: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, Białystok

Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

Partnerzy: Bien Agencja, Hampton by Hilton, DIMAQ

Patronaty medialne: Nowy Marketing, Marketer+, Mam startup, ecomersy.pl, Portal Miejski BiałystokOnline

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...