Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Mniej benefitów dla użytkowników Smart! Student

2023.11.07

Allegro zrezygnowało z dodatkowych korzyści, które towarzyszyły do tej pory usłudze Smart! Student. Wraz z końcem października wygasły umowy spółki z Multikinem, Flixbusem, Heyah, T-Mobile, Legimi i Free Now, jednak studenci dalej będą mieli dostęp do darmowego okresu próbnego i niższej ceny za pakiet bezpłatnych dostaw.

Wcześniejsze korzyści

Osoby korzystające z usługi Smart! Student nie mogą już liczyć na zniżki u partnerów Allegro, ponieważ platforma zrezygnowała ze współpracy z różnymi firmami. Przedtem studenci mogli kupować bilety do kina z 25-procentową zniżką, raz w miesiącu płacić o 15% mniej za przejazd Flixbusem, otrzymywać kod na 7 GB Internetu, zyskiwać 30% zniżki na abonament w Legimi czy trzy razy w miesiącu obniżać cenę przejazdu taksówką o 7 zł.

Co się nie zmieniło?

Użytkownicy Smart! Student wciąż mają dostęp do pakietu bezpłatnych dostaw i zwrotów przy zakupach za minimum 45 zł od jednego dostawcy w przypadku przesyłek do automatów paczkowych i 65 zł w przypadku dostaw pod drzwi. Przez pierwszych sześć miesięcy studenci mogą korzystać ze Smarta bezpłatnie, a po tym okresie subskrypcja kosztuje 49,90 zł (dla pozostałych użytkowników jest to 59,50 zł).

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...