Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Współpraca wszystko.pl i InPostu. Korzyści dla sprzedawców

2023.11.08

Nowa platforma zakupowa wszystko.pl nawiązała partnerstwo z InPostem, jednym z najważniejszych operatorów logistycznych w Polsce i Europie. Serwis firmy Comarch uruchomił dedykowany program dostaw dla sprzedawców, który zapewni jego użytkownikom korzystne ceny za wysyłki towarów.

Dwie usługi od InPostu

Twórcy wszystko.pl udostępnili sprzedającym na platformie możliwość integracji z następującymi usługami: wszystko+ InPost Kurier oraz wszystko+ InPost Paczkomat® 24/7. Jeżeli chodzi o stawki, są to odpowiednio: 9,99 zł brutto za wysyłkę do urządzenia Paczkomat® InPost i od 12,99 zł brutto (w zależności od gabarytu przesyłki) za kuriera.

Dodatkowe benefity

Uczestnictwo w programie dostaw wiąże się z szeregiem korzyści dla właścicieli sklepów internetowych. Będą mieli możliwość wzięcia udziału w akcjach marketingowych wszystko.pl i InPost, które są planowane na 2024 rok. Program zagwarantuje także ochronę wysyłanych paczek o wartości do 3 tys. zł. Z programu będą mogli skorzystać obecni i przyszli sprzedający na wszystko.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...