Ecomersy Basic #100: Best of the best. 10 najlepszych tekstów z serii Ecomersy Basic!
Seria Ecomersy Basic ukazuje się już prawie dwa lata – w tym czasie zdążyliśmy przygotować dla Was aż 99 tekstów. Każdy z nich dotyczy czegoś innego, jednak wszystkie są związane z branżą e-commerce. Przy setnym artykule postanowiliśmy zaprezentować Wam top 10 najchętniej czytanych tekstów – to właśnie one najbardziej Was zainteresowały. Jesteście ciekawi, co znalazło się w naszym zbiorze? Zostańcie z nami!
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?
Największą popularnością cieszył się tekst na temat sposobów na zmniejszenie liczby pytań o zwroty w sklepie internetowym. Ta kwestia może sprawiać kłopoty przedsiębiorcom, dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki poradnik, w którym zawarliśmy informacje na temat:
- Wygodnych zwrotów
- Umieszczania ważnych informacji w widocznych miejscach
- Czytelnych instrukcji
- Automatyzacji zwrotów
Przeczytaj: TUTAJ
Ecomersy Basic #1: Sklep internetowy – jak zacząć?
Ten artykuł pojawił się na naszym portalu jako pierwszy – poruszyliśmy w nim wszystkie podstawowe kwestie związane z przygotowywaniem się do założenia sklepu internetowego. Wspominaliśmy o:
- Analizie rynku, konkurencji i klientów
- Korzystaniu z usług agencji marketingowych
- Wyborze strony internetowej
- Promocji sklepu
- Gotowej witrynie/sklepie dedykowanym
Przeczytaj: TUTAJ
Ecomersy Basic #73: Opóźnienia w wysyłkach w sklepie internetowym. Jak poradzić sobie z kryzysem?
W artykule o opóźnieniach w wysyłkach skupiliśmy się przede wszystkim na sposobach efektywnego radzenia sobie z kryzysem. Poruszyliśmy następujące tematy:
- Najczęstsze przyczyny opóźnień
- Przestrzeganie terminów wysyłki
- Informowanie o urlopach
- Wysyłaniu e-maili do klientów
- Spóźnienia z winy firmy kurierskiej
Przeczytaj: TUTAJ
Ecomersy Basic #72: Jak zapakować zamówienie? Poradnik e-commerce
W krótkim poradniku o pakowaniu zamówień w e-commerce zastanawialiśmy się, jak powinna wyglądać przesyłka wysyłana do klienta. Pisaliśmy o:
- Odpowiednim zabezpieczeniu
- Estetyce przesyłki
- Trwałych materiałach
- Pasujących opakowaniach
- Ekologicznych wypełniaczach
- Zgodności z identyfikacją wizualną marki
Przeczytaj: TUTAJ
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?
W artykule o promowaniu e-sklepu na Pintereście przedstawiliśmy charakterystykę tego portalu i kilka rad dotyczących tworzenia reklam. Wspominaliśmy o:
- Zaletach Pinteresta
- Sprzedażowej mocy platformy
- Promocji na Pintereście krok po kroku
- Najważniejszych strategiach
- Tworzeniu reklam
Przeczytaj: TUTAJ
EcomersyBasic #30: Jak sprzedawać na transmisjach? Podstawy live commerce
Naszych czytelników zainteresował tekst o live commerce, czyli sprzedaży produktów podczas transmisji na żywo. To jeden z ważniejszych trendów w branży! Przedstawiliśmy pokrótce:
- Czym jest live commerce
- Historię live commerce
- Najważniejsze zalety live commerce
- Perspektywy na przyszłość
Przeczytaj: TUTAJ
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie
W tekście o opiniach klientów poruszyliśmy temat marketingu rekomendacji i wpływu ocen innych użytkowników na decyzje zakupowe konsumentów. Pisaliśmy o:
- Znaczeniu opinii dla biznesu online
- Nakłanianiu klientów do pisania rekomendacji
- Fałszywych opiniach
Przeczytaj: TUTAJ
Ecomersy Basic #4: Jak działa content marketing w e-commerce?
Artykuł wprowadzający do tematyki content marketingu był jednym z pierwszych w serii Ecomersy Basic. Przedstawiliśmy w nim wszystkie podstawowe kwestie związane z tworzeniem treści:
- Na czym polega content marketing
- Dlaczego warto inwestować w marketing treści
- Formaty treści (teksty, grafiki, video, audio)
- Porady dotyczące tworzenia dobrego contentu
Przeczytaj: TUTAJ
Ecomersy Basic #8: Co to jest Facebook Ads?
Naszych czytelników zaciekawił również tekst na temat Facebook Ads, czyli jednego z najpopularniejszych narzędzi do tworzenia płatnych kampanii reklamowych. Zastanawialiśmy się:
- Jak działa Facebook Ads
- Jak tworzyć reklamy za pomocą Facebook Ads
- Czy warto korzystać z Facebook Ads
- Jakie cechy powinna mieć dobra reklama
Przeczytaj: TUTAJ
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia
Ostatni z najchętniej czytanych artykułów dotyczy tworzenia skutecznego e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Jest to ważny element dla każdego przedsiębiorcy, poruszyliśmy więc takie kwestie, jak:
- Niezbędne elementy w e-mailu potwierdzającym zamówienie
- Spersonalizowane wiadomości
- Oprawa graficzna
- Dostosowanie do wersji mobilnej
- Spójność
Przeczytaj: TUTAJ