Dzisiaj mamy: Środa, 22 Maj 2024

Ecomersy Basic #100: Best of the best. 10 najlepszych tekstów z serii Ecomersy Basic!

2023.10.27

Seria Ecomersy Basic ukazuje się już prawie dwa lata – w tym czasie zdążyliśmy przygotować dla Was aż 99 tekstów. Każdy z nich dotyczy czegoś innego, jednak wszystkie są związane z branżą e-commerce. Przy setnym artykule postanowiliśmy zaprezentować Wam top 10 najchętniej czytanych tekstów – to właśnie one najbardziej Was zainteresowały. Jesteście ciekawi, co znalazło się w naszym zbiorze? Zostańcie z nami!

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

Największą popularnością cieszył się tekst na temat sposobów na zmniejszenie liczby pytań o zwroty w sklepie internetowym. Ta kwestia może sprawiać kłopoty przedsiębiorcom, dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki poradnik, w którym zawarliśmy informacje na temat:

  • Wygodnych zwrotów
  • Umieszczania ważnych informacji w widocznych miejscach
  • Czytelnych instrukcji
  • Automatyzacji zwrotów

Przeczytaj: TUTAJ



Ecomersy Basic #1: Sklep internetowy – jak zacząć?

Ten artykuł pojawił się na naszym portalu jako pierwszy – poruszyliśmy w nim wszystkie podstawowe kwestie związane z przygotowywaniem się do założenia sklepu internetowego. Wspominaliśmy o:

  • Analizie rynku, konkurencji i klientów
  • Korzystaniu z usług agencji marketingowych
  • Wyborze strony internetowej
  • Promocji sklepu
  • Gotowej witrynie/sklepie dedykowanym

Przeczytaj: TUTAJ

Ecomersy Basic #73: Opóźnienia w wysyłkach w sklepie internetowym. Jak poradzić sobie z kryzysem?

W artykule o opóźnieniach w wysyłkach skupiliśmy się przede wszystkim na sposobach efektywnego radzenia sobie z kryzysem. Poruszyliśmy następujące tematy:

  • Najczęstsze przyczyny opóźnień
  • Przestrzeganie terminów wysyłki
  • Informowanie o urlopach
  • Wysyłaniu e-maili do klientów
  • Spóźnienia z winy firmy kurierskiej

Przeczytaj: TUTAJ


Ecomersy Basic #72: Jak zapakować zamówienie? Poradnik e-commerce

W krótkim poradniku o pakowaniu zamówień w e-commerce zastanawialiśmy się, jak powinna wyglądać przesyłka wysyłana do klienta. Pisaliśmy o:

  • Odpowiednim zabezpieczeniu
  • Estetyce przesyłki
  • Trwałych materiałach
  • Pasujących opakowaniach
  • Ekologicznych wypełniaczach
  • Zgodności z identyfikacją wizualną marki

Przeczytaj: TUTAJ


#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

W artykule o promowaniu e-sklepu na Pintereście przedstawiliśmy charakterystykę tego portalu i kilka rad dotyczących tworzenia reklam. Wspominaliśmy o:

  • Zaletach Pinteresta
  • Sprzedażowej mocy platformy
  • Promocji na Pintereście krok po kroku
  • Najważniejszych strategiach
  • Tworzeniu reklam

Przeczytaj: TUTAJ

EcomersyBasic #30: Jak sprzedawać na transmisjach? Podstawy live commerce

Naszych czytelników zainteresował tekst o live commerce, czyli sprzedaży produktów podczas transmisji na żywo. To jeden z ważniejszych trendów w branży! Przedstawiliśmy pokrótce:

  • Czym jest live commerce
  • Historię live commerce
  • Najważniejsze zalety live commerce
  • Perspektywy na przyszłość

Przeczytaj: TUTAJ

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

W tekście o opiniach klientów poruszyliśmy temat marketingu rekomendacji i wpływu ocen innych użytkowników na decyzje zakupowe konsumentów. Pisaliśmy o:

  • Znaczeniu opinii dla biznesu online
  • Nakłanianiu klientów do pisania rekomendacji
  • Fałszywych opiniach

Przeczytaj: TUTAJ

Ecomersy Basic #4: Jak działa content marketing w e-commerce?

Artykuł wprowadzający do tematyki content marketingu był jednym z pierwszych w serii Ecomersy Basic. Przedstawiliśmy w nim wszystkie podstawowe kwestie związane z tworzeniem treści:

  • Na czym polega content marketing
  • Dlaczego warto inwestować w marketing treści
  • Formaty treści (teksty, grafiki, video, audio)
  • Porady dotyczące tworzenia dobrego contentu

Przeczytaj: TUTAJ


Ecomersy Basic #8: Co to jest Facebook Ads?

Naszych czytelników zaciekawił również tekst na temat Facebook Ads, czyli jednego z najpopularniejszych narzędzi do tworzenia płatnych kampanii reklamowych. Zastanawialiśmy się:

  • Jak działa Facebook Ads
  • Jak tworzyć reklamy za pomocą Facebook Ads
  • Czy warto korzystać z Facebook Ads
  • Jakie cechy powinna mieć dobra reklama

Przeczytaj: TUTAJ

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

Ostatni z najchętniej czytanych artykułów dotyczy tworzenia skutecznego e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Jest to ważny element dla każdego przedsiębiorcy, poruszyliśmy więc takie kwestie, jak:

  • Niezbędne elementy w e-mailu potwierdzającym zamówienie
  • Spersonalizowane wiadomości
  • Oprawa graficzna
  • Dostosowanie do wersji mobilnej
  • Spójność

Przeczytaj: TUTAJ

Polecamy