Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

TOP lutego 2022

Wtorek, 1 Marzec 2022

Jakie teksty opublikowane w lutym szczególnie zainteresowały naszych czytelników? Bardzo chętnie zaglądali zarówno do newsów, jak i dłuższych artykułów. Dużą popularnością cieszyły się treści związane z Grupą CCC i jej sukcesem na koniec IV kwartału 2021, niemiecką drogerią DM w Polsce czy nową usługą od Shoper. W topce znalazły się też: zestawienie operatorów przesyłek, poradnik, jak uzyskać pomoc na Facebooku czy tekst na temat znaczenia link buildingu. Nasi czytelnicy chcieli też się dowiedzieć, o co chodzi z kontrowersyjną kampanią Adidasa oraz z możliwym zniknięciem Facebooka i Instagrama z Europy. Opublikowaliśmy też wywiad Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste, na temat kapitału na marketing w e-commerce oraz artykuł o UX (user experience).


Sukces Grupy CCC na koniec IV kwartału 2021

Grupa CCC zamyka właśnie czwarty kwartał roku obrotowego 2021, który trwał od listopada do stycznia. Może się pochwalić wzrostem przychodów o 46% rdr (rok do roku). Trzeci raz z rzędu obroty wyniosły ponad 2 mln PLN. Udział e-commerce zwiększył się o 56%, przede wszystkim dzięki większej liczbie kanałów online, cyfryzacji sieci stacjonarnej i aplikacji mobilnej.

https://ecomersy.pl/sukces-grupy-ccc-na-koniec-iv-kwartalu-2021

Nowa usługa od Shoper – ma ulepszyć obsługę klienta e-sklepu

Na platformie Shoper pojawiła się nowa opcja – Shoper Connect, która ma za zadanie poprawić obsługę klienta e-sklepu. Wśród różnych usług znajduje się gotowe oprogramowanie, możliwość stworzenia kampanii reklamowych, płatności bezgotówkowe czy systemy rekomendacji produktowych.

https://ecomersy.pl/nowa-usluga-shoper-connect-ma-ulepszyc-obsluge-klienta-e-sklepu

Niemiecka sieć drogerii DM już za chwilę w Polsce

Już niebawem Polacy będą mogli robić zakupy w drogerii DM. Jest to popularna niemiecka sieć, która właśnie wchodzi do naszego kraju. Klienci zyskają dostęp do sklepu internetowego oraz sklepów stacjonarnych.

https://ecomersy.pl/niemiecka-siec-drogerii-dm-juz-za-chwile-w-polsce

Sprawdź, z jakimi operatorami przesyłek możesz zintegrować swój sklep internetowy

Prowadzisz e-sklep i chcesz zapewnić swoim klientom jak najwięcej opcji dostarczania przesyłek? Przeczytaj nasz tekst, aby dowiedzieć się, z jakimi operatorami możesz go zintegrować. Na rynku pojawia się ich coraz więcej. Warto przeanalizować każdy z nich pod najważniejszymi względami: ceny oraz czasu dostawy, a także zwrócić uwagę na kilka innych aspektów.

https://ecomersy.pl/sprawdz-z-jakimi-operatorami-przesylek-mozesz-zintegrowac-swoj-sklep-internetowy

Facebook i Instagram mogą zniknąć z Europy

Gigant technologiczny, Meta, poinformował o możliwości zniknięcia Facebooka oraz Instragrama z europejskiego rynku. Powodem mają być kwestie związane z udostępnianiem danych osobowych na terenie Unii Europejskiej.

https://ecomersy.pl/facebook-i-instagram-moga-zniknac-z-europy

Jak uzyskać pomoc na Facebooku?

Kontakt z obsługą jednego z najpopularniejszych portali społecznościowych nie należy do najprostszych zadań. Nierzadko chcemy znaleźć sposób, by uzyskać pomoc techniczną, zgłosić błędy czy nieodpowiednie posty. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

https://ecomersy.pl/jak-uzyskac-pomoc-na-facebooku

Skąd wziąć kapitał na marketing w e-commerce? Wywiad z Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste

Prowadzenie i skalowanie biznesów e-commerce wymaga inwestycji w marketing. Skąd pozyskać na nie środki? Dobrym pomysłem może być finansowanie w modelu revenue-based financing. O szczegóły tego rozwiązania zapytaliśmy Michaela Kacprzaka, CPO i współzałożyciela Booste. W materiale znajdziecie odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pozyskania, wykorzystania i spłaty środków.

https://ecomersy.pl/skad-wziac-kapital-na-marketing-w-e-commerce-wywiad-z-michaelem-kacprzakiem-cpo-i-wspolzalozyciel-booste

Czy jesteśmy gotowi na widok piersi? Kampania Adidasa

Jeszcze w środę po odwiedzeniu sklepu internetowego Adidasa można było natknąć się na mnóstwo zdjęć nagich piersi. Po fali krytyki, jaka spadła na markę, fotografie zniknęły ze strony głównej.

https://ecomersy.pl/czy-jestesmy-gotowi-na-widok-piersi-kampania-adidasa

Dlaczego link building ma znaczenie?

Link building, czyli inaczej linkowanie, to ważna część pozycjonowania. Polega na umieszczaniu w swoich treściach odnośników do innych witryn. Po kliknięciu w odnośnik zostaniemy przeniesieni w inne miejsce – albo w obrębie tej samej strony, albo na odmienną. Dlaczego link building jest tak ważny, jeżeli chodzi o zwiększanie widoczności w sieci?

https://ecomersy.pl/dlaczego-link-building-ma-znaczenie

Ecomersy Basic #15: Czym jest UX w sklepie internetowym?

Skrót UX pochodzi od wyrażenia „user experience” (z ang. doświadczenie użytkownika) i oznacza całość doznań, jakich doświadcza dana osoba podczas korzystania z produktu. Najczęściej dotyczy oprogramowania, serwisów internetowych oraz urządzeń elektronicznych. Projektowanie w oparciu o UX skupia się na wywołaniu pozytywnych odczuć w użytkownikach. Produkty powinny być użyteczne i ergonomiczne, a korzystanie z nich ma sprawiać przyjemność i przynosić satysfakcję.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-15

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...