Dzisiaj mamy: Niedziela, 28 Maj 2023

TOP lutego 2022

2022.03.01

Jakie teksty opublikowane w lutym szczególnie zainteresowały naszych czytelników? Bardzo chętnie zaglądali zarówno do newsów, jak i dłuższych artykułów. Dużą popularnością cieszyły się treści związane z Grupą CCC i jej sukcesem na koniec IV kwartału 2021, niemiecką drogerią DM w Polsce czy nową usługą od Shoper. W topce znalazły się też: zestawienie operatorów przesyłek, poradnik, jak uzyskać pomoc na Facebooku czy tekst na temat znaczenia link buildingu. Nasi czytelnicy chcieli też się dowiedzieć, o co chodzi z kontrowersyjną kampanią Adidasa oraz z możliwym zniknięciem Facebooka i Instagrama z Europy. Opublikowaliśmy też wywiad Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste, na temat kapitału na marketing w e-commerce oraz artykuł o UX (user experience).


Sukces Grupy CCC na koniec IV kwartału 2021

Grupa CCC zamyka właśnie czwarty kwartał roku obrotowego 2021, który trwał od listopada do stycznia. Może się pochwalić wzrostem przychodów o 46% rdr (rok do roku). Trzeci raz z rzędu obroty wyniosły ponad 2 mln PLN. Udział e-commerce zwiększył się o 56%, przede wszystkim dzięki większej liczbie kanałów online, cyfryzacji sieci stacjonarnej i aplikacji mobilnej.

https://ecomersy.pl/sukces-grupy-ccc-na-koniec-iv-kwartalu-2021

Nowa usługa od Shoper – ma ulepszyć obsługę klienta e-sklepu

Na platformie Shoper pojawiła się nowa opcja – Shoper Connect, która ma za zadanie poprawić obsługę klienta e-sklepu. Wśród różnych usług znajduje się gotowe oprogramowanie, możliwość stworzenia kampanii reklamowych, płatności bezgotówkowe czy systemy rekomendacji produktowych.

https://ecomersy.pl/nowa-usluga-shoper-connect-ma-ulepszyc-obsluge-klienta-e-sklepu

Niemiecka sieć drogerii DM już za chwilę w Polsce

Już niebawem Polacy będą mogli robić zakupy w drogerii DM. Jest to popularna niemiecka sieć, która właśnie wchodzi do naszego kraju. Klienci zyskają dostęp do sklepu internetowego oraz sklepów stacjonarnych.

https://ecomersy.pl/niemiecka-siec-drogerii-dm-juz-za-chwile-w-polsce

Sprawdź, z jakimi operatorami przesyłek możesz zintegrować swój sklep internetowy

Prowadzisz e-sklep i chcesz zapewnić swoim klientom jak najwięcej opcji dostarczania przesyłek? Przeczytaj nasz tekst, aby dowiedzieć się, z jakimi operatorami możesz go zintegrować. Na rynku pojawia się ich coraz więcej. Warto przeanalizować każdy z nich pod najważniejszymi względami: ceny oraz czasu dostawy, a także zwrócić uwagę na kilka innych aspektów.

https://ecomersy.pl/sprawdz-z-jakimi-operatorami-przesylek-mozesz-zintegrowac-swoj-sklep-internetowy

Facebook i Instagram mogą zniknąć z Europy

Gigant technologiczny, Meta, poinformował o możliwości zniknięcia Facebooka oraz Instragrama z europejskiego rynku. Powodem mają być kwestie związane z udostępnianiem danych osobowych na terenie Unii Europejskiej.

https://ecomersy.pl/facebook-i-instagram-moga-zniknac-z-europy

Jak uzyskać pomoc na Facebooku?

Kontakt z obsługą jednego z najpopularniejszych portali społecznościowych nie należy do najprostszych zadań. Nierzadko chcemy znaleźć sposób, by uzyskać pomoc techniczną, zgłosić błędy czy nieodpowiednie posty. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

https://ecomersy.pl/jak-uzyskac-pomoc-na-facebooku

Skąd wziąć kapitał na marketing w e-commerce? Wywiad z Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste

Prowadzenie i skalowanie biznesów e-commerce wymaga inwestycji w marketing. Skąd pozyskać na nie środki? Dobrym pomysłem może być finansowanie w modelu revenue-based financing. O szczegóły tego rozwiązania zapytaliśmy Michaela Kacprzaka, CPO i współzałożyciela Booste. W materiale znajdziecie odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pozyskania, wykorzystania i spłaty środków.

https://ecomersy.pl/skad-wziac-kapital-na-marketing-w-e-commerce-wywiad-z-michaelem-kacprzakiem-cpo-i-wspolzalozyciel-booste

Czy jesteśmy gotowi na widok piersi? Kampania Adidasa

Jeszcze w środę po odwiedzeniu sklepu internetowego Adidasa można było natknąć się na mnóstwo zdjęć nagich piersi. Po fali krytyki, jaka spadła na markę, fotografie zniknęły ze strony głównej.

https://ecomersy.pl/czy-jestesmy-gotowi-na-widok-piersi-kampania-adidasa

Dlaczego link building ma znaczenie?

Link building, czyli inaczej linkowanie, to ważna część pozycjonowania. Polega na umieszczaniu w swoich treściach odnośników do innych witryn. Po kliknięciu w odnośnik zostaniemy przeniesieni w inne miejsce – albo w obrębie tej samej strony, albo na odmienną. Dlaczego link building jest tak ważny, jeżeli chodzi o zwiększanie widoczności w sieci?

https://ecomersy.pl/dlaczego-link-building-ma-znaczenie

Ecomersy Basic #15: Czym jest UX w sklepie internetowym?

Skrót UX pochodzi od wyrażenia „user experience” (z ang. doświadczenie użytkownika) i oznacza całość doznań, jakich doświadcza dana osoba podczas korzystania z produktu. Najczęściej dotyczy oprogramowania, serwisów internetowych oraz urządzeń elektronicznych. Projektowanie w oparciu o UX skupia się na wywołaniu pozytywnych odczuć w użytkownikach. Produkty powinny być użyteczne i ergonomiczne, a korzystanie z nich ma sprawiać przyjemność i przynosić satysfakcję.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-15

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...
EcomersyBasic #75: Trudny klient a prawa sprzedawcy. Jak bronić się przed atakiem?

EcomersyBasic #75: Trudny klient a prawa sprzedawcy. Jak bronić się przed atakiem?

2023.04.27
Większość z nas zdaje sobie sprawę, że trudnych klientów nie brakuje – wielu sprzedawców przekonało się o tym na własnej skórze. Wina nierzadko leży po stronie przedsiębiorcy, jednak nie zawsze. Czasami ataki i pretensje konsumentów okazują się zupełnie nieuzasadnione. Jak sobie radzić w takiej sytuacji? Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik...