Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Nowa usługa od Shoper – ma ulepszyć obsługę klienta e-sklepu

2022.02.14

Na platformie Shoper pojawiła się nowa opcja – Shoper Connect, która ma za zadanie poprawić obsługę klienta e-sklepu. Wśród różnych usług znajduje się gotowe oprogramowanie, możliwość stworzenia kampanii reklamowych, płatności bezgotówkowe czy systemy rekomendacji produktowych.

Co zyskują sprzedawcy?

Za pomocą usługi Shoper Connect można uruchomić specjalną infolinię, która pozwala na szybki kontakt z klientami. Sprzedawcy nie potrzebują do tego pomocy specjalistów. Będą mogli wykonywać połączenia bezpośrednio ze strony www (web call), wysyłać wiadomości powitalne (IVR) oraz SMS-y, a także zidentyfikować dzwoniącego – przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej.

Obsługa klienta na pierwszym miejscu

Najważniejszym czynnikiem, który pozytywnie wpływa na poziom sprzedaży, jest właśnie odpowiednia obsługa klienta. Na podobnym miejscu znajdują się reklamy w Googlach oraz mediach społecznościowych. Z usługi Shoper Connect mogą korzystać wszystkie zarejestrowane na platformie sklepy. W ramach okresu próbnego otrzymają 100 darmowych SMS-ów i darmowy numer telefonu.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.