Dzisiaj mamy: Niedziela, 14 Kwiecień 2024

Nowa usługa od Shoper – ma ulepszyć obsługę klienta e-sklepu

2022.02.14

Na platformie Shoper pojawiła się nowa opcja – Shoper Connect, która ma za zadanie poprawić obsługę klienta e-sklepu. Wśród różnych usług znajduje się gotowe oprogramowanie, możliwość stworzenia kampanii reklamowych, płatności bezgotówkowe czy systemy rekomendacji produktowych.

Co zyskują sprzedawcy?

Za pomocą usługi Shoper Connect można uruchomić specjalną infolinię, która pozwala na szybki kontakt z klientami. Sprzedawcy nie potrzebują do tego pomocy specjalistów. Będą mogli wykonywać połączenia bezpośrednio ze strony www (web call), wysyłać wiadomości powitalne (IVR) oraz SMS-y, a także zidentyfikować dzwoniącego – przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej.

Obsługa klienta na pierwszym miejscu

Najważniejszym czynnikiem, który pozytywnie wpływa na poziom sprzedaży, jest właśnie odpowiednia obsługa klienta. Na podobnym miejscu znajdują się reklamy w Googlach oraz mediach społecznościowych. Z usługi Shoper Connect mogą korzystać wszystkie zarejestrowane na platformie sklepy. W ramach okresu próbnego otrzymają 100 darmowych SMS-ów i darmowy numer telefonu.

Polecamy