Dzisiaj mamy: Środa, 24 Kwiecień 2024

TOP listopada od #ecomersy!

2022.12.01

Jakie teksty opublikowane w listopadzie szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, debiutu Kuboty na giełdzie NewConnect, pojawieniu się oferty Laurelli na platformie Glovo czy przypinkach „Daję  w szyję” – politycznym komentarzu marki Yes. W listopadowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wywiady: z Piotr Kałwą, E-commerce Success Managerem w IdoSell, na temat Black Friday 2022, oraz z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, na temat zwiększenia sprzedaży przed świętami w branży fashion. Naszym czytelnikom spodobał się także tekst na temat laureatów Effie Awards 2022. Opublikowaliśmy artykuł o skutecznym e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Duże zainteresowanie zdobył news o tym, że Allegro Smart! będzie droższe. Wspominaliśmy też o PayPokach – nowych bohaterach spotów reklamowych PayPo i o Zencal – nowym narzędziu do planowania spotkań od polskich programistów.

Rozdano Effie Awards 2022 - poznajcie laureatów!

8 listopada ogłoszono zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland, jednego z największych konkursów marketingowych. Uroczysta gala odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Nagrody zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

https://ecomersy.pl/rozdano-effie-awards-2022-poznajcie-laureatow

Black Friday 2022. Jak przygotować sklep na święto wyprzedaży? - wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa, E-commerce Success Manager w IdoSell

Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Święto wyprzedaży co roku elektryzuje branżę e-commerce. Czy tym razem spełnią się oczekiwania sprzedawców? Jak wzrastająca inflacja wpłynie na sprzedaż? Co zrobić, by jak najlepiej wykorzystać czas obniżek? Zapraszamy na wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa, E-commerce Success Manager w IdoSell. Bądźcie gotowi na Czarny Piątek!

https://ecomersy.pl/black-friday-2022-jak-przygotowac-sklep-na-swieto-wyprzedazy-wywiad-ktorego-gosciem-jest-piotr-kalwa-idosell-e-commerce-success-manager-w-idosell

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia na swoją korzyść? Podpowiadamy!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-53-skuteczny-e-mail-z-potwierdzeniem-zamowienia

Debiut Kuboty na giełdzie NewConnect

Producent klapków, Kubota, zadebiutował na rynku alternatywnym NewConnect w poniedziałek, 21 listopada br. Akcje firmy zostały wprowadzone na giełdę, jednak już na starcie ich wycena spadła z 13 zł do 10 zł. Cały biznes można więc szacować na ok. 14 mln zł.

https://ecomersy.pl/debiut-kuboty-na-gieldzie-newconnect

Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Prześwietlamy branżę fashion – wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl

Jak przygotować sklep odzieżowy na święta? Czy kryzys odbija się na branży fashion? Co zrobić, by przedświąteczny szal zakupów był jak najbardziej owocny? Przeczytajcie wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, a zyskacie wiele cennych wskazówek!

https://ecomersy.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-przed-swietami-przeswietlamy-branze-fashion-wywiad-z-gabrielem-besta-ceo-medializerpl

Allegro Smart! będzie droższe

Użytkownicy Allegro Smart! powinni przygotować się na nadchodzące podwyżki. Od 21 listopada br. roczny abonament wzrośnie do 59,90 zł (obecnie kosztuje 49 zł). To nie wszystko – zwiększy się również minimalna kwota, od której zamówienie będzie darmowe.

https://ecomersy.pl/allegro-smart-bedzie-drozsze

PayPoki – nowi bohaterowie spotów reklamowych PayPo

Firma PayPo przygotowała kampanię reklamową, której głównymi bohaterami są tzw. PayPoki, czyli brand heroes. To właśnie oni stali się motywem przewodnim w komunikacji marki. Pomysł ten został wprowadzony właśnie teraz ze względu na nadchodzące Black Friday i Cyber Monday.

https://ecomersy.pl/paypoki-nowi-bohaterowie-spotow-reklamowych-paypo

Przypinki „Daję w szyję” - polityczny komentarz Yes

Marka Yes po raz kolejny odnosi się w swojej kolekcji do obecnej sytuacji politycznej. W kwietniu pisaliśmy o przypinkach „Slava Ukraini” i Putin idi na ch..”, teraz firma zdecydowała się pójść o krok dalej i wypuścić przypinki z napisem „Daję w szyję”.

https://ecomersy.pl/daje-w-szyje-przypinki-yes-komentarzem-do-sytuacji-politycznej

Oferta Laurelli pojawiła się na platformie Glovo

Firma odzieżowa Laurella nawiązała współpracę z platformą Glovo jako pierwszy brand modowy. Klienci z Poznania i Warszawy mogą już zamawiać ubrania tej marki za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Dostawa zostanie zrealizowana w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa.

https://ecomersy.pl/oferta-laurelli-pojawila-sie-na-platformie-glovo

Zencal - nowe narzędzie do planowania spotkań od polskich programistów

Zencal to innowacyjne narzędzie do planowania spotkań dla firm, freelancerów czy konsultantów. Jest to pierwszy tego typu model subskrypcji w Polsce. Pozwala na umawianie się z innymi za pośrednictwem linków, tworzenie własnych linków do kalendarza, planowanie z wyprzedzeniem, ustalenie zasad dotyczących przekładania spotkań czy wysyłanie skutecznych powiadomień.

https://ecomersy.pl/zencal-nowe-narzedzie-do-planowania-spotkan-od-polskich-programistow

Polecamy