Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Rozdano Effie Awards 2022 - poznajcie laureatów!

2022.11.09

8 listopada ogłoszono zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland, jednego z największych konkursów marketingowych. Uroczysta gala odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Nagrody zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Grand Prix

Przyznano 37 brązowych, 19 srebrnych oraz 10 złotych statuetek, a także Grand Prix Effie 2022, czyli najważniejsze wyróżnienie. Otrzymali je: YES Biżuteria, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Stratosfera, Massive Music, Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”, która odbiła się szerokim echem i wyróżniła się inkluzywnością. Z kolei agencją reklamową roku została DDB Warszawa, mediową – Starcom, a firmą roku – Grupa Maspex. Razem przyznano 94 nominacje.

Złote statuetki otrzymali autorzy kampanii oraz rozwiązań biznesowych:

  • w kategorii Marketing & Business Solutions – BLIK Zbliżeniowy (BLIK-C) – BLIK, Spark Foundry, Change Serviceplan, Mastercard
  • w kategorii Finance – Dorośliście? Dorośliśmy! – ING Bank Śląski, Brain, Mediahub, GONG, MOSQI.TO
  • w kategoriach: Consumer Goods oraz PR&Employer Branding – Jestem kobietą – YES Biżuteria, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Stratosfera, Massive Music, Mediahub
  • w kategorii Services – Mata przejmuje Maka – McDonald's, DDB Warszawa, OMD, 24/7Communication
  • w kategorii Long Term – Na zdrowie kategorii. Kujawski – Bunge, ThinkECO, Starcom, PZL
  • w kategorii Food – Nowoczesny makaron, a jak od babci. Lubella – Grupa Maspex, Starcom, Brainbox, Feeders Agency
  • w kategorii Medicines & Supplements – Przełamujemy tabu. Dulco – Sanofi CHC, IPG Health Spark Warsaw, PHD Media Direction
  • w kategorii Young Audience – Sport is an attitude. Sprandi – CCC
  • w kategorii PR&Employer Branding – Walka o Koszyki: rekrutacja przez gaming – Erbud, Globalworth, Gameset

Pełna lista nagrodzonych poniżej:




źródło tabel: https://awards.effie.pl/nagrodzeni-2022/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...