Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

Rozdano Effie Awards 2022 - poznajcie laureatów!

2022.11.09

8 listopada ogłoszono zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland, jednego z największych konkursów marketingowych. Uroczysta gala odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Nagrody zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Grand Prix

Przyznano 37 brązowych, 19 srebrnych oraz 10 złotych statuetek, a także Grand Prix Effie 2022, czyli najważniejsze wyróżnienie. Otrzymali je: YES Biżuteria, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Stratosfera, Massive Music, Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”, która odbiła się szerokim echem i wyróżniła się inkluzywnością. Z kolei agencją reklamową roku została DDB Warszawa, mediową – Starcom, a firmą roku – Grupa Maspex. Razem przyznano 94 nominacje.

Złote statuetki otrzymali autorzy kampanii oraz rozwiązań biznesowych:

  • w kategorii Marketing & Business Solutions – BLIK Zbliżeniowy (BLIK-C) – BLIK, Spark Foundry, Change Serviceplan, Mastercard
  • w kategorii Finance – Dorośliście? Dorośliśmy! – ING Bank Śląski, Brain, Mediahub, GONG, MOSQI.TO
  • w kategoriach: Consumer Goods oraz PR&Employer Branding – Jestem kobietą – YES Biżuteria, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Stratosfera, Massive Music, Mediahub
  • w kategorii Services – Mata przejmuje Maka – McDonald's, DDB Warszawa, OMD, 24/7Communication
  • w kategorii Long Term – Na zdrowie kategorii. Kujawski – Bunge, ThinkECO, Starcom, PZL
  • w kategorii Food – Nowoczesny makaron, a jak od babci. Lubella – Grupa Maspex, Starcom, Brainbox, Feeders Agency
  • w kategorii Medicines & Supplements – Przełamujemy tabu. Dulco – Sanofi CHC, IPG Health Spark Warsaw, PHD Media Direction
  • w kategorii Young Audience – Sport is an attitude. Sprandi – CCC
  • w kategorii PR&Employer Branding – Walka o Koszyki: rekrutacja przez gaming – Erbud, Globalworth, Gameset

Pełna lista nagrodzonych poniżej:




źródło tabel: https://awards.effie.pl/nagrodzeni-2022/

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...