Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

Oferta Laurelli pojawiła się na platformie Glovo

2022.11.18

Firma odzieżowa Laurella nawiązała współpracę z platformą Glovo jako pierwszy brand modowy. Klienci z Poznania i Warszawy mogą już zamawiać ubrania tej marki za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Dostawa zostanie zrealizowana w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa.

Ekspresowy handel

Partnerstwo Laurelli i Glovo wynika z rosnącej popularności q-commerce, czyli szybkiego handlu: coraz więcej konsumentów oczekuje, że ich zakupy zostaną dostarczone ekspresowo. Wraz z końcem października w aplikacji pojawiła się możliwość zamówienia ubrań marki Laurella w Poznaniu, a na początku listopada – w Warszawie. Wystarczy wybrać opcję „Sklepy & Apteki”, a zobaczymy nazwę „Laurella”.

Laurella się rozwija

Użytkownicy mogą wybierać spośród wielu produktów, które zostały podzielone na różne kategorie. Poprzez współpracę z Glovo firma chce dotrzeć nie tylko do nowych odbiorców, ale również do stałych klientek, aby pokazać im, że teraz kupowanie ubrań Laurelli stało się jeszcze wygodniejsze. Na przełomie 2022/2023 brand pojawi się także na platformie Zalando.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...