Oferta Laurelli pojawiła się na platformie Glovo
Firma odzieżowa Laurella nawiązała współpracę z platformą Glovo jako pierwszy brand modowy. Klienci z Poznania i Warszawy mogą już zamawiać ubrania tej marki za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Dostawa zostanie zrealizowana w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa.
Ekspresowy handel
Partnerstwo Laurelli i Glovo wynika z rosnącej popularności q-commerce, czyli szybkiego handlu: coraz więcej konsumentów oczekuje, że ich zakupy zostaną dostarczone ekspresowo. Wraz z końcem października w aplikacji pojawiła się możliwość zamówienia ubrań marki Laurella w Poznaniu, a na początku listopada – w Warszawie. Wystarczy wybrać opcję „Sklepy & Apteki”, a zobaczymy nazwę „Laurella”.
Laurella się rozwija
Użytkownicy mogą wybierać spośród wielu produktów, które zostały podzielone na różne kategorie. Poprzez współpracę z Glovo firma chce dotrzeć nie tylko do nowych odbiorców, ale również do stałych klientek, aby pokazać im, że teraz kupowanie ubrań Laurelli stało się jeszcze wygodniejsze. Na przełomie 2022/2023 brand pojawi się także na platformie Zalando.