Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

TOP lipca od #ecomersy!

2022.08.04

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to zarówno newsy, jak i dłuższe artykuły czy wywiady. Dużą popularnością cieszyły się: tekst na temat skutecznego e-maila sprzedażowego oraz wywiad z Pawłem Gontarkiem, CEO Zgred & Semgence, o SEO w sklepie internetowym. Naszych czytelników zaciekawił też artykuł o spadkach na rynku e-commerce i trwałych zmianach w logistyce. W lipcowej TOP-ce znalazło się też miejsce na krótki tekst o zakupach bez wychodzenia z domu w Netto oraz powrocie legendarnej marki odzieżowej Stoprocent i uruchamieniu przez nią sklepu internetowego. Pisaliśmy również o tym, że Roy Perticucci został nowym prezesem Allegro, zastępując przy tym Francoisa Nuytsa i że Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii. Nasi odbiorcy mogli dowiedzieć się, że Indyjski Dukaan zyskuje na popularności i być może stanie się konkurencją dla Shopify. Zainteresowała ich informacja, że BLIK wprowadza płatności odroczone. W zestawieniu najchętniej czytanych artykułów pojawił się też tekst z serii Ecomersy Basic: o wyborze odpowiedniego magazynu dla e-commerce.

Skuteczny e – mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć


E-maile marketingowe pozwalają na bezpośrednią komunikacja między firmą a klientami. Najczęściej wykorzystywanym narzędziem są newslettery, wysyłane regularnie do określonego grona odbiorców. Umieszcza się w nich najważniejsze informacje, utrzymując w ten sposób kontakt między firmą a klientem.

https://ecomersy.pl/skuteczny-e-mail-sprzedazowy-podstawa-sukcesu-w-biznesie

SEO w sklepie internetowym. Jak się do tego zabrać? - Wywiad z Pawłem Gontarkiem, CEO Zgred & Semgence


Jak promować sklep internetowy? Wykorzystaj SEO!

Garść informacji, które pomogą udoskonalić Twój e-commerce znajdziesz w wywiadzie z Pawłem Gontarkiem — CEO Zgred & Semgence, pt. „SEO w sklepie internetowym. Jak się do tego zabrać?”. To świetny materiał dla wszystkich, którzy chcą być lepiej widoczni i nie wiedzą jak się do tego zabrać.

https://ecomersy.pl/seo-w-sklepie-internetowym-jak-sie-do-tego-zabrac-wywiad-z-pawlem-gontarkiem-ceo-zgred-semgence

Spadki na rynku e-commerce i trwałe zmiany w logistyce

Nawyki konsumenckie, które zostały wypracowane podczas pandemii, nie zniknęły wraz w końcem lockdownu. Na dobre zadomowiły się w świecie e-commerce, znacząco wpływając na logistykę i łańcuchy dostaw. Liczy się przede wszystkim ich wydajność. Widać to głównie na przykładzie branży fashion, która jest największym segmentem internetowego handlu. Największym wyzwaniem staje się zwiększanie standardu obsługi zwrotu zamówień.

https://ecomersy.pl/spadki-na-rynku-e-commerce-i-trwale-zmiany-w-logistyce

Zakupy bez wychodzenia z domu już dostępne w Netto

5 lipca zostały wprowadzone zmiany w ofercie sklepu Netto. Klienci mogą zamawiać produkty bez wychodzenia z domu. Wszystko dzięki współpracy marki z platformą Everli, której kurierzy dowożą artykuły spożywcze pod same drzwi, na określoną godzinę.

https://ecomersy.pl/zakupy-bez-wychodzenia-z-domu-juz-dostepne-w-netto

Roy Perticucci nowym prezesem Allegro. Zastąpi Francoisa Nuytsa

1 września 2022 roku Roy Perticucci zostanie nowym prezesem i członkiem zarządu Allegro. Zastąpi w tej roli Francoisa Nuytsa. Przyszły CEO ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi przedsiębiorstwami e-commerce. Od 2013 do 2020 zarządzał europejskimi operacjami i logistyką w Amazonie.

https://ecomersy.pl/roy-perticucci-nowym-prezesem-allegro-zastapi-francoisa-nuytsa

Wraca legendarna marka odzieżowa Stoprocent i uruchamia sklep internetowy

Stoprocent, polska marka odzieży streetwearowej i hiphopowej, ogłasza powrót na rynek. W niecały miesiąc po rozpoczęciu emisji akcji spółka pozyskała ponad 780 tysięcy złotych na reaktywację kultowego brandu.

https://ecomersy.pl/wraca-legendarna-marka-odziezowa-stoprocent-i-uruchamia-sklep-internetowy

Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii

InPost wchodzi na rynek hiszpański i portugalski, zastępując firmę Mondial Relay, którą przejął już jakiś czas temu. Przeprowadza również rebranding francuskiej marki. Zmiana polega przede wszystkim na udostępnianiu klientom e-commerce nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w logistyce.

https://ecomersy.pl/paczkomaty-inpostu-stana-w-hiszpanii-i-portugalii

Indyjski Dukaan zyskuje na popularności. Będzie konkurencją dla Shopify?

Indyjski start-up Dukaan chce konkurować z kanadyjskim gigantem, Shopify. Został założony w maju 2020 roku, podczas pierwszego lockdownu. Na razie jego plany mogą wydawać się zbyt śmiałe, jako że Shopify to marka z 16-letnim doświadczeniem i 1,75 mln obsługiwanych sklepów internetowych.

https://ecomersy.pl/indyjski-dukaan-zyskuje-na-popularnosci-bedzie-konkurencja-dla-shopify

EcomersyBasic #36: Na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego magazynu dla e-commerce?

Prowadzenie sklepu internetowego może być bardzo trudne, jeżeli nie wybierzemy odpowiedniego magazynu czy centrum fulfilment. Przestrzenie te mają odpowiadać na wszystkie potrzeby sprzedawcy, a przy tym usprawniać łańcuch dostaw. Bardzo ważnymi elementami każdej działalności związanej z e-commerce są magazynowanie i wysyłka. Dużą część zadań można jednak powierzyć specjalistom od logistyki. Jak wybrać odpowiednich?

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-36-na-co-zwrocic-uwage-przy-wyborze-odpowiedniego-magazynu-dla-e-commerce

BLIK wprowadzi płatności odroczone

Użytkownicy BLIK-a będą mogli korzystać z opcji płatności odroczonych. Wniosek o rozszerzenie działalności Polskiego Standardu Płatności, czyli operatora systemu płatności mobilnych BLIK, złożony przez Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank, ING Bank Śląski oraz Mastercard, został 15 lipca pozytywnie oceniony przez UOKiK.

https://ecomersy.pl/blik-wprowadza-platnosci-odroczone

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...