Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

TOP lipca od #ecomersy!

2022.08.04

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to zarówno newsy, jak i dłuższe artykuły czy wywiady. Dużą popularnością cieszyły się: tekst na temat skutecznego e-maila sprzedażowego oraz wywiad z Pawłem Gontarkiem, CEO Zgred & Semgence, o SEO w sklepie internetowym. Naszych czytelników zaciekawił też artykuł o spadkach na rynku e-commerce i trwałych zmianach w logistyce. W lipcowej TOP-ce znalazło się też miejsce na krótki tekst o zakupach bez wychodzenia z domu w Netto oraz powrocie legendarnej marki odzieżowej Stoprocent i uruchamieniu przez nią sklepu internetowego. Pisaliśmy również o tym, że Roy Perticucci został nowym prezesem Allegro, zastępując przy tym Francoisa Nuytsa i że Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii. Nasi odbiorcy mogli dowiedzieć się, że Indyjski Dukaan zyskuje na popularności i być może stanie się konkurencją dla Shopify. Zainteresowała ich informacja, że BLIK wprowadza płatności odroczone. W zestawieniu najchętniej czytanych artykułów pojawił się też tekst z serii Ecomersy Basic: o wyborze odpowiedniego magazynu dla e-commerce.

Skuteczny e – mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć


E-maile marketingowe pozwalają na bezpośrednią komunikacja między firmą a klientami. Najczęściej wykorzystywanym narzędziem są newslettery, wysyłane regularnie do określonego grona odbiorców. Umieszcza się w nich najważniejsze informacje, utrzymując w ten sposób kontakt między firmą a klientem.

https://ecomersy.pl/skuteczny-e-mail-sprzedazowy-podstawa-sukcesu-w-biznesie

SEO w sklepie internetowym. Jak się do tego zabrać? - Wywiad z Pawłem Gontarkiem, CEO Zgred & Semgence


Jak promować sklep internetowy? Wykorzystaj SEO!

Garść informacji, które pomogą udoskonalić Twój e-commerce znajdziesz w wywiadzie z Pawłem Gontarkiem — CEO Zgred & Semgence, pt. „SEO w sklepie internetowym. Jak się do tego zabrać?”. To świetny materiał dla wszystkich, którzy chcą być lepiej widoczni i nie wiedzą jak się do tego zabrać.

https://ecomersy.pl/seo-w-sklepie-internetowym-jak-sie-do-tego-zabrac-wywiad-z-pawlem-gontarkiem-ceo-zgred-semgence

Spadki na rynku e-commerce i trwałe zmiany w logistyce

Nawyki konsumenckie, które zostały wypracowane podczas pandemii, nie zniknęły wraz w końcem lockdownu. Na dobre zadomowiły się w świecie e-commerce, znacząco wpływając na logistykę i łańcuchy dostaw. Liczy się przede wszystkim ich wydajność. Widać to głównie na przykładzie branży fashion, która jest największym segmentem internetowego handlu. Największym wyzwaniem staje się zwiększanie standardu obsługi zwrotu zamówień.

https://ecomersy.pl/spadki-na-rynku-e-commerce-i-trwale-zmiany-w-logistyce

Zakupy bez wychodzenia z domu już dostępne w Netto

5 lipca zostały wprowadzone zmiany w ofercie sklepu Netto. Klienci mogą zamawiać produkty bez wychodzenia z domu. Wszystko dzięki współpracy marki z platformą Everli, której kurierzy dowożą artykuły spożywcze pod same drzwi, na określoną godzinę.

https://ecomersy.pl/zakupy-bez-wychodzenia-z-domu-juz-dostepne-w-netto

Roy Perticucci nowym prezesem Allegro. Zastąpi Francoisa Nuytsa

1 września 2022 roku Roy Perticucci zostanie nowym prezesem i członkiem zarządu Allegro. Zastąpi w tej roli Francoisa Nuytsa. Przyszły CEO ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi przedsiębiorstwami e-commerce. Od 2013 do 2020 zarządzał europejskimi operacjami i logistyką w Amazonie.

https://ecomersy.pl/roy-perticucci-nowym-prezesem-allegro-zastapi-francoisa-nuytsa

Wraca legendarna marka odzieżowa Stoprocent i uruchamia sklep internetowy

Stoprocent, polska marka odzieży streetwearowej i hiphopowej, ogłasza powrót na rynek. W niecały miesiąc po rozpoczęciu emisji akcji spółka pozyskała ponad 780 tysięcy złotych na reaktywację kultowego brandu.

https://ecomersy.pl/wraca-legendarna-marka-odziezowa-stoprocent-i-uruchamia-sklep-internetowy

Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii

InPost wchodzi na rynek hiszpański i portugalski, zastępując firmę Mondial Relay, którą przejął już jakiś czas temu. Przeprowadza również rebranding francuskiej marki. Zmiana polega przede wszystkim na udostępnianiu klientom e-commerce nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w logistyce.

https://ecomersy.pl/paczkomaty-inpostu-stana-w-hiszpanii-i-portugalii

Indyjski Dukaan zyskuje na popularności. Będzie konkurencją dla Shopify?

Indyjski start-up Dukaan chce konkurować z kanadyjskim gigantem, Shopify. Został założony w maju 2020 roku, podczas pierwszego lockdownu. Na razie jego plany mogą wydawać się zbyt śmiałe, jako że Shopify to marka z 16-letnim doświadczeniem i 1,75 mln obsługiwanych sklepów internetowych.

https://ecomersy.pl/indyjski-dukaan-zyskuje-na-popularnosci-bedzie-konkurencja-dla-shopify

EcomersyBasic #36: Na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego magazynu dla e-commerce?

Prowadzenie sklepu internetowego może być bardzo trudne, jeżeli nie wybierzemy odpowiedniego magazynu czy centrum fulfilment. Przestrzenie te mają odpowiadać na wszystkie potrzeby sprzedawcy, a przy tym usprawniać łańcuch dostaw. Bardzo ważnymi elementami każdej działalności związanej z e-commerce są magazynowanie i wysyłka. Dużą część zadań można jednak powierzyć specjalistom od logistyki. Jak wybrać odpowiednich?

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-36-na-co-zwrocic-uwage-przy-wyborze-odpowiedniego-magazynu-dla-e-commerce

BLIK wprowadzi płatności odroczone

Użytkownicy BLIK-a będą mogli korzystać z opcji płatności odroczonych. Wniosek o rozszerzenie działalności Polskiego Standardu Płatności, czyli operatora systemu płatności mobilnych BLIK, złożony przez Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank, ING Bank Śląski oraz Mastercard, został 15 lipca pozytywnie oceniony przez UOKiK.

https://ecomersy.pl/blik-wprowadza-platnosci-odroczone

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...