Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

BLIK wprowadzi płatności odroczone

2022.07.22

Użytkownicy BLIK-a będą mogli korzystać z opcji płatności odroczonych. Wniosek o rozszerzenie działalności Polskiego Standardu Płatności, czyli operatora systemu płatności mobilnych BLIK, złożony przez Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank, ING Bank Śląski oraz Mastercard, został 15 lipca pozytywnie oceniony przez UOKiK.

System BNPL w PSP

Dariusz Mazurkiewicz, prezes zarządu PSP, deklaruje, że usługa BNPL będzie dostępna dla wszystkich organizacji, które zdecydują się ją wdrożyć. W planach jest stworzenie nowego standardu dla płatności odroczonych. Warto wspomnieć, że są one obecnie jednym z najpopularniejszych trendów w światowym e-handlu. Z kolei Witold Litaszewski, Dyrektor Departamentu Consumer Finance w PSP, podkreśla, że rozwój systemu BNPL to obecnie jeden ze strategicznych projektów.

Rozwój BLIK-a

W tym momencie BLIK-iem można płacić w całym Internecie, m.in. na platformach e-commerce, a także w sklepach stacjonarnych (za pomocą kodu lub zbliżeniowo). Służy również do wpłacania i wypłacania pieniędzy w bankomatach. Dzięki BLIK-owi można robić przelewy, znając tylko czyjś numer telefonu, jak również ustanawiać płatności cykliczne. Teraz klienci zyskają dodatkową opcję i jeszcze większą wygodę.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...