Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

BLIK wprowadzi płatności odroczone

2022.07.22

Użytkownicy BLIK-a będą mogli korzystać z opcji płatności odroczonych. Wniosek o rozszerzenie działalności Polskiego Standardu Płatności, czyli operatora systemu płatności mobilnych BLIK, złożony przez Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank, ING Bank Śląski oraz Mastercard, został 15 lipca pozytywnie oceniony przez UOKiK.

System BNPL w PSP

Dariusz Mazurkiewicz, prezes zarządu PSP, deklaruje, że usługa BNPL będzie dostępna dla wszystkich organizacji, które zdecydują się ją wdrożyć. W planach jest stworzenie nowego standardu dla płatności odroczonych. Warto wspomnieć, że są one obecnie jednym z najpopularniejszych trendów w światowym e-handlu. Z kolei Witold Litaszewski, Dyrektor Departamentu Consumer Finance w PSP, podkreśla, że rozwój systemu BNPL to obecnie jeden ze strategicznych projektów.

Rozwój BLIK-a

W tym momencie BLIK-iem można płacić w całym Internecie, m.in. na platformach e-commerce, a także w sklepach stacjonarnych (za pomocą kodu lub zbliżeniowo). Służy również do wpłacania i wypłacania pieniędzy w bankomatach. Dzięki BLIK-owi można robić przelewy, znając tylko czyjś numer telefonu, jak również ustanawiać płatności cykliczne. Teraz klienci zyskają dodatkową opcję i jeszcze większą wygodę.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...