Dzisiaj mamy: Środa, 28 Luty 2024

Zakupy bez wychodzenia z domu już dostępne w Netto

2022.07.07

5 lipca zostały wprowadzone zmiany w ofercie sklepu Netto. Klienci mogą zamawiać produkty bez wychodzenia z domu. Wszystko dzięki współpracy marki z platformą Everli, której kurierzy dowożą artykuły spożywcze pod same drzwi, na określoną godzinę.

Oferta dostępna dla klientów z 47 miast w Polsce

Netto jest teraz częścią rynku e-grocery, o czym zresztą mówiło się już w maju. Z usługi mogą korzystać mieszkańcy 47 polskich miast, m.in. Poznania, Warszawy, Tych czy Opola (razem jest to ponad 11 milionów konsumentów). Współpraca Netto z Everli zaczęła się już w czerwcu, jednak na początku tylko w Szczecinie i Trójmieście. 5 lipca oferta została rozszerzona.

Benefity dla konsumentów

Dostawcy Everli będą dostarczać produkty z ok. 200 sklepów sieci Netto. Asortyment dostępny dla osób, które chcą zrobić zakupy online, obejmuje artykuły ze stałej oferty. Warto wspomnieć, że nowo zarejestrowani klienci otrzymają 20 zł zniżki na cztery pierwsze zamówienia oraz darmową dostawę na pierwsze zamówienie. Z kolei osoby, które są już zarejestrowane na platformie, mogą skorzystać z opcji darmowej dostawy, jeśli zrobią zakupy w Netto przez pierwsze dwa tygodnie działania marki w Everli. 

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...