Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Zakupy bez wychodzenia z domu już dostępne w Netto

2022.07.07

5 lipca zostały wprowadzone zmiany w ofercie sklepu Netto. Klienci mogą zamawiać produkty bez wychodzenia z domu. Wszystko dzięki współpracy marki z platformą Everli, której kurierzy dowożą artykuły spożywcze pod same drzwi, na określoną godzinę.

Oferta dostępna dla klientów z 47 miast w Polsce

Netto jest teraz częścią rynku e-grocery, o czym zresztą mówiło się już w maju. Z usługi mogą korzystać mieszkańcy 47 polskich miast, m.in. Poznania, Warszawy, Tych czy Opola (razem jest to ponad 11 milionów konsumentów). Współpraca Netto z Everli zaczęła się już w czerwcu, jednak na początku tylko w Szczecinie i Trójmieście. 5 lipca oferta została rozszerzona.

Benefity dla konsumentów

Dostawcy Everli będą dostarczać produkty z ok. 200 sklepów sieci Netto. Asortyment dostępny dla osób, które chcą zrobić zakupy online, obejmuje artykuły ze stałej oferty. Warto wspomnieć, że nowo zarejestrowani klienci otrzymają 20 zł zniżki na cztery pierwsze zamówienia oraz darmową dostawę na pierwsze zamówienie. Z kolei osoby, które są już zarejestrowane na platformie, mogą skorzystać z opcji darmowej dostawy, jeśli zrobią zakupy w Netto przez pierwsze dwa tygodnie działania marki w Everli. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...