Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Zakupy bez wychodzenia z domu już dostępne w Netto

2022.07.07

5 lipca zostały wprowadzone zmiany w ofercie sklepu Netto. Klienci mogą zamawiać produkty bez wychodzenia z domu. Wszystko dzięki współpracy marki z platformą Everli, której kurierzy dowożą artykuły spożywcze pod same drzwi, na określoną godzinę.

Oferta dostępna dla klientów z 47 miast w Polsce

Netto jest teraz częścią rynku e-grocery, o czym zresztą mówiło się już w maju. Z usługi mogą korzystać mieszkańcy 47 polskich miast, m.in. Poznania, Warszawy, Tych czy Opola (razem jest to ponad 11 milionów konsumentów). Współpraca Netto z Everli zaczęła się już w czerwcu, jednak na początku tylko w Szczecinie i Trójmieście. 5 lipca oferta została rozszerzona.

Benefity dla konsumentów

Dostawcy Everli będą dostarczać produkty z ok. 200 sklepów sieci Netto. Asortyment dostępny dla osób, które chcą zrobić zakupy online, obejmuje artykuły ze stałej oferty. Warto wspomnieć, że nowo zarejestrowani klienci otrzymają 20 zł zniżki na cztery pierwsze zamówienia oraz darmową dostawę na pierwsze zamówienie. Z kolei osoby, które są już zarejestrowane na platformie, mogą skorzystać z opcji darmowej dostawy, jeśli zrobią zakupy w Netto przez pierwsze dwa tygodnie działania marki w Everli. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...