Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Wraca legendarna marka odzieżowa Stoprocent i uruchamia sklep internetowy

2022.07.19

Stoprocent, polska marka odzieży streetwearowej i hiphopowej, ogłasza powrót na rynek. W niecały miesiąc po rozpoczęciu emisji akcji spółka pozyskała ponad 780 tysięcy złotych na reaktywację kultowego brandu.

Nowy zespół Stoprocent

Marka wraca z nowymi siłami i zespołem, który ma rozwijać Stoprocent. Twórca brandu i dyrektor kreatywny, Winicjusz Wini Bartków, zaprosił do współpracy Adama Romanowskiego oraz Macieja Grada, którzy mają zająć się stworzeniem nowego modelu biznesowego dla marki.

Korzyści dla akcjonariuszy

100% S.A. zaprasza do współtworzenia brandu Stoprocent poprzez zakup akcji. Dla akcjonariuszy przewidziano szereg benefitów – w tym stałą zniżkę od 5% do 25% na produkty marki w zależności od liczby wykupionych akcji, gadżety (wśród nich m.in. skarpety, T-shirty, limitowane czapki, wlepki, a nawet… wyjątkową puszkę paprykarza szczecińskiego), wejściówki VIP na zamknięty koncert i premierę pierwszej kolekcji Stoprocent, a także prywatne zaproszenia na imprezę u Winiego oraz możliwość wystąpienia w jego programie na YouTube.

Plany rozwoju marki Stoprocent

Winicjusz Wini Bartków zapowiada wypuszczenie nowych kolekcji, nowego sklepu stacjonarnego, a także e-sklepu, który ma zostać uruchomiony pod koniec sierpnia. Online dostępne będą nie tylko ubrania z regularnej oferty, ale dodatkowo także limitowane dropy. Oprócz tego w planach spółki jest też rozwój kanału na YouTube o tematyce streetwearowej oraz współpraca z takimi twórcami, jak Andrzej Dragan czy Maciej Kawulski. Rozszerzona ma zostać także grupa docelowa – marka chce pozyskać również młodszych klientów w przedziale wiekowym 17-25 lat oraz wśród kobiet. Stoprocent zamierza zbudować i umocnić swoją pozycję na polskim rynku, a po dwóch latach rozpocząć rozszerzanie działalności na rynki zagraniczne.

fot. emisja.stoprocent.com

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...