Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

Wraca legendarna marka odzieżowa Stoprocent i uruchamia sklep internetowy

2022.07.19

Stoprocent, polska marka odzieży streetwearowej i hiphopowej, ogłasza powrót na rynek. W niecały miesiąc po rozpoczęciu emisji akcji spółka pozyskała ponad 780 tysięcy złotych na reaktywację kultowego brandu.

Nowy zespół Stoprocent

Marka wraca z nowymi siłami i zespołem, który ma rozwijać Stoprocent. Twórca brandu i dyrektor kreatywny, Winicjusz Wini Bartków, zaprosił do współpracy Adama Romanowskiego oraz Macieja Grada, którzy mają zająć się stworzeniem nowego modelu biznesowego dla marki.

Korzyści dla akcjonariuszy

100% S.A. zaprasza do współtworzenia brandu Stoprocent poprzez zakup akcji. Dla akcjonariuszy przewidziano szereg benefitów – w tym stałą zniżkę od 5% do 25% na produkty marki w zależności od liczby wykupionych akcji, gadżety (wśród nich m.in. skarpety, T-shirty, limitowane czapki, wlepki, a nawet… wyjątkową puszkę paprykarza szczecińskiego), wejściówki VIP na zamknięty koncert i premierę pierwszej kolekcji Stoprocent, a także prywatne zaproszenia na imprezę u Winiego oraz możliwość wystąpienia w jego programie na YouTube.

Plany rozwoju marki Stoprocent

Winicjusz Wini Bartków zapowiada wypuszczenie nowych kolekcji, nowego sklepu stacjonarnego, a także e-sklepu, który ma zostać uruchomiony pod koniec sierpnia. Online dostępne będą nie tylko ubrania z regularnej oferty, ale dodatkowo także limitowane dropy. Oprócz tego w planach spółki jest też rozwój kanału na YouTube o tematyce streetwearowej oraz współpraca z takimi twórcami, jak Andrzej Dragan czy Maciej Kawulski. Rozszerzona ma zostać także grupa docelowa – marka chce pozyskać również młodszych klientów w przedziale wiekowym 17-25 lat oraz wśród kobiet. Stoprocent zamierza zbudować i umocnić swoją pozycję na polskim rynku, a po dwóch latach rozpocząć rozszerzanie działalności na rynki zagraniczne.

fot. emisja.stoprocent.com

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...