Dzisiaj mamy: Sobota, 23 Listopad 2024

Wraca legendarna marka odzieżowa Stoprocent i uruchamia sklep internetowy

2022.07.19

Stoprocent, polska marka odzieży streetwearowej i hiphopowej, ogłasza powrót na rynek. W niecały miesiąc po rozpoczęciu emisji akcji spółka pozyskała ponad 780 tysięcy złotych na reaktywację kultowego brandu.

Nowy zespół Stoprocent

Marka wraca z nowymi siłami i zespołem, który ma rozwijać Stoprocent. Twórca brandu i dyrektor kreatywny, Winicjusz Wini Bartków, zaprosił do współpracy Adama Romanowskiego oraz Macieja Grada, którzy mają zająć się stworzeniem nowego modelu biznesowego dla marki.

Korzyści dla akcjonariuszy

100% S.A. zaprasza do współtworzenia brandu Stoprocent poprzez zakup akcji. Dla akcjonariuszy przewidziano szereg benefitów – w tym stałą zniżkę od 5% do 25% na produkty marki w zależności od liczby wykupionych akcji, gadżety (wśród nich m.in. skarpety, T-shirty, limitowane czapki, wlepki, a nawet… wyjątkową puszkę paprykarza szczecińskiego), wejściówki VIP na zamknięty koncert i premierę pierwszej kolekcji Stoprocent, a także prywatne zaproszenia na imprezę u Winiego oraz możliwość wystąpienia w jego programie na YouTube.

Plany rozwoju marki Stoprocent

Winicjusz Wini Bartków zapowiada wypuszczenie nowych kolekcji, nowego sklepu stacjonarnego, a także e-sklepu, który ma zostać uruchomiony pod koniec sierpnia. Online dostępne będą nie tylko ubrania z regularnej oferty, ale dodatkowo także limitowane dropy. Oprócz tego w planach spółki jest też rozwój kanału na YouTube o tematyce streetwearowej oraz współpraca z takimi twórcami, jak Andrzej Dragan czy Maciej Kawulski. Rozszerzona ma zostać także grupa docelowa – marka chce pozyskać również młodszych klientów w przedziale wiekowym 17-25 lat oraz wśród kobiet. Stoprocent zamierza zbudować i umocnić swoją pozycję na polskim rynku, a po dwóch latach rozpocząć rozszerzanie działalności na rynki zagraniczne.

fot. emisja.stoprocent.com

Polecamy