Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Wraca legendarna marka odzieżowa Stoprocent i uruchamia sklep internetowy

2022.07.19

Stoprocent, polska marka odzieży streetwearowej i hiphopowej, ogłasza powrót na rynek. W niecały miesiąc po rozpoczęciu emisji akcji spółka pozyskała ponad 780 tysięcy złotych na reaktywację kultowego brandu.

Nowy zespół Stoprocent

Marka wraca z nowymi siłami i zespołem, który ma rozwijać Stoprocent. Twórca brandu i dyrektor kreatywny, Winicjusz Wini Bartków, zaprosił do współpracy Adama Romanowskiego oraz Macieja Grada, którzy mają zająć się stworzeniem nowego modelu biznesowego dla marki.

Korzyści dla akcjonariuszy

100% S.A. zaprasza do współtworzenia brandu Stoprocent poprzez zakup akcji. Dla akcjonariuszy przewidziano szereg benefitów – w tym stałą zniżkę od 5% do 25% na produkty marki w zależności od liczby wykupionych akcji, gadżety (wśród nich m.in. skarpety, T-shirty, limitowane czapki, wlepki, a nawet… wyjątkową puszkę paprykarza szczecińskiego), wejściówki VIP na zamknięty koncert i premierę pierwszej kolekcji Stoprocent, a także prywatne zaproszenia na imprezę u Winiego oraz możliwość wystąpienia w jego programie na YouTube.

Plany rozwoju marki Stoprocent

Winicjusz Wini Bartków zapowiada wypuszczenie nowych kolekcji, nowego sklepu stacjonarnego, a także e-sklepu, który ma zostać uruchomiony pod koniec sierpnia. Online dostępne będą nie tylko ubrania z regularnej oferty, ale dodatkowo także limitowane dropy. Oprócz tego w planach spółki jest też rozwój kanału na YouTube o tematyce streetwearowej oraz współpraca z takimi twórcami, jak Andrzej Dragan czy Maciej Kawulski. Rozszerzona ma zostać także grupa docelowa – marka chce pozyskać również młodszych klientów w przedziale wiekowym 17-25 lat oraz wśród kobiet. Stoprocent zamierza zbudować i umocnić swoją pozycję na polskim rynku, a po dwóch latach rozpocząć rozszerzanie działalności na rynki zagraniczne.

fot. emisja.stoprocent.com

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...