Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii

2022.07.08

InPost wchodzi na rynek hiszpański i portugalski, zastępując firmę Mondial Relay, którą przejął już jakiś czas temu. Przeprowadza również rebranding francuskiej marki. Zmiana polega przede wszystkim na udostępnianiu klientom e-commerce nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w logistyce.

Rozwój na rynkach zagranicznych

Jak twierdzi Rafał Brzoska, Grupa InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych metod na kolejnych rynkach. Marka InPost rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech, a już niedługo – także w Hiszpanii i Portugalii. Z kolei we Francji, Belgii oraz Holandii rozkręcana będzie marka Mondial Relay, która zatrudnia 1300 pracowników, a w 2021 roku dostarczyła 140 milionów przesyłek.

Poszerzenie oferty Mondial Relay

Mondial Relay rozszerza swoją ofertę o sieć Paczkomatów, które są dostępne 24 godziny na dobę. We Francji stoi już tysiąc automatów paczkowych. Coraz więcej klientów może więc korzystać z wygodnej i ekologicznej formy dostawy. Na rozwoju marki zyskają również jej partnerzy e-commerce (Decathlon, Lidl czy Zara (Inditex). Mamy na myśli przede wszystkim usługę Mondial Relay Express, gwarantującą dostarczenie przesyłki już następnego dnia.

Źródło zdjęcia: screen z https://inpost.pl/aktualnosci

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...