Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii
InPost wchodzi na rynek hiszpański i portugalski, zastępując firmę Mondial Relay, którą przejął już jakiś czas temu. Przeprowadza również rebranding francuskiej marki. Zmiana polega przede wszystkim na udostępnianiu klientom e-commerce nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w logistyce.
Rozwój na rynkach zagranicznych
Jak twierdzi Rafał Brzoska, Grupa InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych metod na kolejnych rynkach. Marka InPost rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech, a już niedługo – także w Hiszpanii i Portugalii. Z kolei we Francji, Belgii oraz Holandii rozkręcana będzie marka Mondial Relay, która zatrudnia 1300 pracowników, a w 2021 roku dostarczyła 140 milionów przesyłek.
Poszerzenie oferty Mondial Relay
Mondial Relay rozszerza swoją ofertę o sieć Paczkomatów, które są dostępne 24 godziny na dobę. We Francji stoi już tysiąc automatów paczkowych. Coraz więcej klientów może więc korzystać z wygodnej i ekologicznej formy dostawy. Na rozwoju marki zyskają również jej partnerzy e-commerce (Decathlon, Lidl czy Zara (Inditex). Mamy na myśli przede wszystkim usługę Mondial Relay Express, gwarantującą dostarczenie przesyłki już następnego dnia.
Źródło zdjęcia: screen z https://inpost.pl/aktualnosci