Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii

2022.07.08

InPost wchodzi na rynek hiszpański i portugalski, zastępując firmę Mondial Relay, którą przejął już jakiś czas temu. Przeprowadza również rebranding francuskiej marki. Zmiana polega przede wszystkim na udostępnianiu klientom e-commerce nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w logistyce.

Rozwój na rynkach zagranicznych

Jak twierdzi Rafał Brzoska, Grupa InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych metod na kolejnych rynkach. Marka InPost rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech, a już niedługo – także w Hiszpanii i Portugalii. Z kolei we Francji, Belgii oraz Holandii rozkręcana będzie marka Mondial Relay, która zatrudnia 1300 pracowników, a w 2021 roku dostarczyła 140 milionów przesyłek.

Poszerzenie oferty Mondial Relay

Mondial Relay rozszerza swoją ofertę o sieć Paczkomatów, które są dostępne 24 godziny na dobę. We Francji stoi już tysiąc automatów paczkowych. Coraz więcej klientów może więc korzystać z wygodnej i ekologicznej formy dostawy. Na rozwoju marki zyskają również jej partnerzy e-commerce (Decathlon, Lidl czy Zara (Inditex). Mamy na myśli przede wszystkim usługę Mondial Relay Express, gwarantującą dostarczenie przesyłki już następnego dnia.

Źródło zdjęcia: screen z https://inpost.pl/aktualnosci

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...