Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii

2022.07.08

InPost wchodzi na rynek hiszpański i portugalski, zastępując firmę Mondial Relay, którą przejął już jakiś czas temu. Przeprowadza również rebranding francuskiej marki. Zmiana polega przede wszystkim na udostępnianiu klientom e-commerce nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w logistyce.

Rozwój na rynkach zagranicznych

Jak twierdzi Rafał Brzoska, Grupa InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych metod na kolejnych rynkach. Marka InPost rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech, a już niedługo – także w Hiszpanii i Portugalii. Z kolei we Francji, Belgii oraz Holandii rozkręcana będzie marka Mondial Relay, która zatrudnia 1300 pracowników, a w 2021 roku dostarczyła 140 milionów przesyłek.

Poszerzenie oferty Mondial Relay

Mondial Relay rozszerza swoją ofertę o sieć Paczkomatów, które są dostępne 24 godziny na dobę. We Francji stoi już tysiąc automatów paczkowych. Coraz więcej klientów może więc korzystać z wygodnej i ekologicznej formy dostawy. Na rozwoju marki zyskają również jej partnerzy e-commerce (Decathlon, Lidl czy Zara (Inditex). Mamy na myśli przede wszystkim usługę Mondial Relay Express, gwarantującą dostarczenie przesyłki już następnego dnia.

Źródło zdjęcia: screen z https://inpost.pl/aktualnosci

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...