Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Paczkomaty InPostu staną w Hiszpanii i Portugalii

2022.07.08

InPost wchodzi na rynek hiszpański i portugalski, zastępując firmę Mondial Relay, którą przejął już jakiś czas temu. Przeprowadza również rebranding francuskiej marki. Zmiana polega przede wszystkim na udostępnianiu klientom e-commerce nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w logistyce.

Rozwój na rynkach zagranicznych

Jak twierdzi Rafał Brzoska, Grupa InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych metod na kolejnych rynkach. Marka InPost rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech, a już niedługo – także w Hiszpanii i Portugalii. Z kolei we Francji, Belgii oraz Holandii rozkręcana będzie marka Mondial Relay, która zatrudnia 1300 pracowników, a w 2021 roku dostarczyła 140 milionów przesyłek.

Poszerzenie oferty Mondial Relay

Mondial Relay rozszerza swoją ofertę o sieć Paczkomatów, które są dostępne 24 godziny na dobę. We Francji stoi już tysiąc automatów paczkowych. Coraz więcej klientów może więc korzystać z wygodnej i ekologicznej formy dostawy. Na rozwoju marki zyskają również jej partnerzy e-commerce (Decathlon, Lidl czy Zara (Inditex). Mamy na myśli przede wszystkim usługę Mondial Relay Express, gwarantującą dostarczenie przesyłki już następnego dnia.

Źródło zdjęcia: screen z https://inpost.pl/aktualnosci

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...