Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

TOP kwietnia 2022

Czwartek, 5 Maj 2022
Top

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to zarówno newsy, jak i dłuższe artykuły. Dużą popularnością cieszyła się informacja na temat podwyżki cen za usługi InPostu oraz wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022. Oprócz tego, naszych czytelników zaciekawiły teksty z serii Ecomersy Basic: na temat tego, jak odzyskać porzucone koszyki, czym jest audyt e-commerce oraz jak dostosować sklep do potrzeb użytkowników mobilnych. W kwietniowej TOP-ce znalazło się też miejsce na zestawienie bramek płatności, z jakimi można zintegrować sklep internetowy oraz artykuł związany z automatyzacją w e-commerce. Pisaliśmy też o sprzedaży przypinek z hasłami wspierającymi Ukrainę przez firmę Yes, Koszyku Roku 2022 i XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym.

Od 1 maja wzrosną ceny usług InPostu

InPost szykuje kolejne podwyżki. Na początku kwietnia operator logistyczny zwiększył swoje ceny, a to niestety nie koniec. Od maja zacznie obowiązywać nowy cennik. Czy usługi mocno podrożeją?

https://ecomersy.pl/od-1-maja-wzrosna-ceny-uslug-inpostu

Wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022

Znamy już listę laureatek! Miesiąc temu pisaliśmy o konkursie „Kobieta e-commerce” 2022, podzieliliśmy się też linkiem do głosowania. Wczoraj, 21 kwietnia, odbyła się uroczysta gala, podczas której przyznano tytuły i wręczono statuetki. Poprowadziła ją Katarzyna Zdanowicz, dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat. Wydarzenie miało miejsce w Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

https://ecomersy.pl/wyniki-konkursu-kobieta-e-commerce-2022

Ecomersy Basic #22: Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym?

Porzucanie koszyków przez niedoszłych klientów to problem mnóstwa sklepów internetowych. Według badań Baymarda jego średni wynosi 69.57%. Można jednak próbować uniknąć takiej sytuacji bądź ją odwrócić poprzez zachęcenie danej osoby do powrotu. Jak to osiągnąć przy małym nakładzie kosztów, a przede wszystkim: jak działać skutecznie? Zostań z nami, aby wszystkiego się dowiedzieć.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-22-jak-odzyskac-porzucone-koszyki-w-sklepie-internetowym

Sprawdź, z jakimi bramkami płatności możesz zintegrować swój sklep internetowy

Niedawno pisaliśmy o tym, z jakimi operatorami przesyłek można współpracować, prowadząc własny sklep internetowy. Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić pokrótce zestawienie najważniejszych firm oferujących szybkie płatności online. W obecnych czasach trudno sobie wyobrazić sprawnie funkcjonujący biznes online, który nie proponowałby takiego rozwiązania. Klienci chcą płacić szybko, bezawaryjnie i bezpiecznie.

https://ecomersy.pl/sprawdz-z-jakimi-bramkami-platnosci-mozesz-zintegrowac-swoj-sklep-internetowy

Ecomersy Basic #24: Czym jest audyt e-commerce?

Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma wyzwaniami. Przede wszystkim, rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, w branży stale pojawiają się nowe rozwiązania, a stare stają się nieaktualne. W jaki sposób można zweryfikować, czy wszystko idzie po Twojej myśli? Jak sprawdzić, co dokładnie warto zmienić? W tym celu możesz przeprowadzić audyt e-commerce, czyli kompleksową analizę biznesu online.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-24-czym-jest-audyt-e-commerce

Yes sprzedaje przypinki z hasłami wspierającymi Ukrainę

Yes, znana marka z biżuterią, umieściła w swojej ofercie przypinki z dwoma hasłami: „Slava Ukraini” i „Putin idi na ch**”. Akcja ma służyć wyrażeniu solidarności z narodem ukraińskim i pokazać sprzeciw wobec rosyjskich działań.

https://ecomersy.pl/yes-sprzedaje-przypinki-z-haslami-wspierajacymi-ukraine

Automatyzacja w e-commerce. Więcej za mniej

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, czy niektóre elementy bądź usługi w Twoim sklepie internetowym mogłyby zostać automatyzowane? To rozwiązanie ułatwiłoby Ci prowadzenie biznesu, umożliwiło szybsze oraz sprawniejsze działania i – najprawdopodobniej – wpłynęło pozytywnie na poziom sprzedaży. Jak więc taki proces wygląda w świecie e-commerce? Zostań z nami, aby się dowiedzieć.

https://ecomersy.pl/automatyzacja-w-e-commerce-wiecej-za-mniej

Koszyk Roku 2022. Kto znalazł się w pierwszej dziesiątce?

Niedawno została przeprowadzona czwarta edycja ogólnopolskiego badania branży e-commerce – Koszyk Roku. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe wyłoniono spośród 100 znanych kandydatów. Znalazły się wśród nich takie marki, jak Martes Sport, Black Red White, Media Expert czy Answear.

https://ecomersy.pl/koszyk-roku-2022-kto-znalazl-sie-w-pierwszej-dziesiatce

XIV Europejski Kongres Gospodarczy już 25 kwietnia. Będzie mowa o e-commerce

W dniach 25-27 kwietnia br. odbędzie się XIV Europejski Kongres Gospodarczy. Wydarzenie będzie miało miejsce w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Uczestnicy debat opowiedzą o zmianach, jakie cały czas zachodzą w handlu, w czasie paneli tematycznych „Inteligentny e-commerce” i „Future of retail”.

https://ecomersy.pl/xiv-europejski-kongres-gospodarczy-juz-25-kwietnia

Ecomersy Basic #23: Jak dostosować sklep do potrzeb użytkowników mobilnych?

Jako że smartfony stały się małym komputerem, coraz więcej osób całkowicie rezygnuje z laptopów i pecetów na rzecz urządzenia mobilnego. Są jednocześnie naszym narzędziem komunikacji, jak i źródłem informacji, rozrywki oraz konsumpcji. Oznacza to, że całe mnóstwo klientów przerzuca się na robienie zakupów za pośrednictwem swojego smarftona. Jeżeli prowadzisz biznes związany z e-commerce, powinieneś zdawać sobie sprawę, jak ważna jest sprawnie działająca wersja mobilna sklepu internetowego.

https://ecomersy.pl/jak-dostosowac-sklep-do-potrzeb-uzytkownikow-mobilnych

 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...