Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

XIV Europejski Kongres Gospodarczy już 25 kwietnia. Będzie mowa o e-commerce

Czwartek, 21 Kwiecień 2022

W dniach 25-27 kwietnia br. odbędzie się XIV Europejski Kongres Gospodarczy. Wydarzenie będzie miało miejsce w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Uczestnicy debat opowiedzą o zmianach, jakie cały czas zachodzą w handlu, w czasie paneli tematycznych „Inteligentny e-commerce” i „Future of retail”.

Czym żyje obecnie handel?

Zdaniem ekspertów rynek e-commerce trwale wpłynął na stan polskiego handlu, a w przyszłości granice między onlinem a offlinem będą się jeszcze bardziej zacierać. Kluczowym elementem stanie się automatyzacja, czyli wykorzystanie sztucznej inteligencji, a także rozwój metaversum i walut cyfrowych. Warto więc inwestować we wielokanałowość, live commerce, re-commerce oraz działania eko-friendly.

Tematy i osoby obecne na Kongresie

W czasie XIV Europejskiego Kongresu Gospodarczego pojawią się takie tematy, jak liveshopping, płatności odroczone czy q-commerce. Poruszona zostanie też kwestia dark store’ów. W dyskusji wezmą udział znane w branży osoby, m.in. Krzysztof Bajołek – prezes Answear.com, Szymon Bujalski – członek zarządu i dyrektor e-commerce w Modivo, Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute, autorka bloga hatalska.com czy Karol Tokarczyk – analityk ds. gospodarki cyfrowej.

Dodatkowe atrakcje

W ramach wydarzenia zaplanowano prezentacje w kategorii „Client & Lifestyle” (związane z European Start-up Challenge). Twórcy pokażą swoje innowacyjne pomysły gościom oraz członkom jury, i to w takich obszarach, jak handel, customer experience, e-commerce, fintech, edutech, gaming, sport czy przemysł czasu wolnego.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...