Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

XIV Europejski Kongres Gospodarczy już 25 kwietnia. Będzie mowa o e-commerce

2022.04.21

W dniach 25-27 kwietnia br. odbędzie się XIV Europejski Kongres Gospodarczy. Wydarzenie będzie miało miejsce w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Uczestnicy debat opowiedzą o zmianach, jakie cały czas zachodzą w handlu, w czasie paneli tematycznych „Inteligentny e-commerce” i „Future of retail”.

Czym żyje obecnie handel?

Zdaniem ekspertów rynek e-commerce trwale wpłynął na stan polskiego handlu, a w przyszłości granice między onlinem a offlinem będą się jeszcze bardziej zacierać. Kluczowym elementem stanie się automatyzacja, czyli wykorzystanie sztucznej inteligencji, a także rozwój metaversum i walut cyfrowych. Warto więc inwestować we wielokanałowość, live commerce, re-commerce oraz działania eko-friendly.

Tematy i osoby obecne na Kongresie

W czasie XIV Europejskiego Kongresu Gospodarczego pojawią się takie tematy, jak liveshopping, płatności odroczone czy q-commerce. Poruszona zostanie też kwestia dark store’ów. W dyskusji wezmą udział znane w branży osoby, m.in. Krzysztof Bajołek – prezes Answear.com, Szymon Bujalski – członek zarządu i dyrektor e-commerce w Modivo, Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute, autorka bloga hatalska.com czy Karol Tokarczyk – analityk ds. gospodarki cyfrowej.

Dodatkowe atrakcje

W ramach wydarzenia zaplanowano prezentacje w kategorii „Client & Lifestyle” (związane z European Start-up Challenge). Twórcy pokażą swoje innowacyjne pomysły gościom oraz członkom jury, i to w takich obszarach, jak handel, customer experience, e-commerce, fintech, edutech, gaming, sport czy przemysł czasu wolnego.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...