Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

XIV Europejski Kongres Gospodarczy już 25 kwietnia. Będzie mowa o e-commerce

2022.04.21

W dniach 25-27 kwietnia br. odbędzie się XIV Europejski Kongres Gospodarczy. Wydarzenie będzie miało miejsce w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Uczestnicy debat opowiedzą o zmianach, jakie cały czas zachodzą w handlu, w czasie paneli tematycznych „Inteligentny e-commerce” i „Future of retail”.

Czym żyje obecnie handel?

Zdaniem ekspertów rynek e-commerce trwale wpłynął na stan polskiego handlu, a w przyszłości granice między onlinem a offlinem będą się jeszcze bardziej zacierać. Kluczowym elementem stanie się automatyzacja, czyli wykorzystanie sztucznej inteligencji, a także rozwój metaversum i walut cyfrowych. Warto więc inwestować we wielokanałowość, live commerce, re-commerce oraz działania eko-friendly.

Tematy i osoby obecne na Kongresie

W czasie XIV Europejskiego Kongresu Gospodarczego pojawią się takie tematy, jak liveshopping, płatności odroczone czy q-commerce. Poruszona zostanie też kwestia dark store’ów. W dyskusji wezmą udział znane w branży osoby, m.in. Krzysztof Bajołek – prezes Answear.com, Szymon Bujalski – członek zarządu i dyrektor e-commerce w Modivo, Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute, autorka bloga hatalska.com czy Karol Tokarczyk – analityk ds. gospodarki cyfrowej.

Dodatkowe atrakcje

W ramach wydarzenia zaplanowano prezentacje w kategorii „Client & Lifestyle” (związane z European Start-up Challenge). Twórcy pokażą swoje innowacyjne pomysły gościom oraz członkom jury, i to w takich obszarach, jak handel, customer experience, e-commerce, fintech, edutech, gaming, sport czy przemysł czasu wolnego.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...