Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Od 1 maja wzrosną ceny usług InPostu

Piątek, 15 Kwiecień 2022

InPost szykuje kolejne podwyżki. Na początku kwietnia operator logistyczny zwiększył swoje ceny, a to niestety nie koniec. Od maja zacznie obowiązywać nowy cennik. Czy usługi mocno podrożeją?

Ile zapłacimy za Paczkomaty?

Jeżeli chodzi o kwietniowe podwyżki, ceny wzrosły dokładnie o złotówkę, i to w przypadku wszystkich gabarytów – A, B i C. Od 1 maja zostaną jednak wprowadzone kolejne zmiany. Cena za gabaryt A wzrośnie z 13,99 zł do 14,69 zł, za gabaryt B – z 14,99 zł do 15,69 zł, a za gabaryt C – z 16,49 zł do 17,39 zł. Podwyżka majowa jest nieco mniejsza niż kwietniowa – waha się od 70 do 90 groszy.

Droższe usługi kurierskie i większa opłata paliwowa

Zmianie ulegną też ceny Usług Kurierskich dla klientów detalicznych. Gabaryt A będzie kosztować 15,79 zł (o 80 groszy więcej), gabaryt B – 17,29 zł (o 80 groszy więcej), gabaryt C – 20,99 zł (o złotówkę więcej), a gabaryt D – 29,99 zł (o 1,5 zł więcej). Od 1 maja wzrośnie też opłata paliwowa – z 8% do 13%.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...