Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022

2022.04.22

Znamy już listę laureatek! Miesiąc temu pisaliśmy o konkursie „Kobieta e-commerce” 2022, podzieliliśmy się też linkiem do głosowania. Wczoraj, 21 kwietnia, odbyła się uroczysta gala, podczas której przyznano tytuły i wręczono statuetki. Poprowadziła ją Katarzyna Zdanowicz, dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat. Wydarzenie miało miejsce w Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Kto zwyciężył?

Nominacje otrzymało 80 kobiet w dziewięciu kategoriach. Laureatkami zostały:

  • Monika Pobrotyń (właścicielka oraz V-ce Prezeska w North.pl, który zajmuje się naprawami sprzętu domowego AGD) – w kategorii „najlepszy sklep internetowy”
  • Justyna Spytek (przedsiębiorczyni, która jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych) – w kategorii „technologia dla e-commerce”
  • Marzena Lewandowska (dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland) – w kategorii „najlepszy e-marketing”)
  • Aleksandra Jakimowicz (zajmująca się unikalną platformą tumor3d.com) – w kategorii „nowa usługa w e-commerce”
  • Monika Honory (ekspertka od holistycznego odchudzania, autorka książek i kursów) – w kategorii „przedsiębiorcza mama w e-commerce”
  • Dominika Dalba (twórczyni marki sprzedającej ekologiczną bieliznę oraz homewear: https://youandyourbody.pl/) – w kategorii „odpowiedzialny e-commerce”
  • Sylwia Madeńska (zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Love Island Wyspa Miłości) – w kategorii „the best influencer for e-commerce”
  • Joanna Jezior-Sojka (prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl) – w kategorii „najlepszy start-up e-commerce”
  • Małgorzata Ohme (współzałożycielka platformy mindgram.com) – w kategorii „innowacja e-commerce”
  • Justyna Ratajczak (influencerka, która prowadzi popularne profile na Facebooku i Instagramie) – w kategorii „nagroda internautów”.

Jak wyglądała gala?

Podczas uroczystej gali odbył się panel dyskusyjny na temat trendów w e-commerce, zostały też zaprezentowane wnioski z najnowszego badania: „Potencjał Kobiet w e-biznesie”, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Goście mogli obejrzeć pokaz mody marki MODIVO. W rozmowach uczestniczyli eksperci i liderzy, tacy jak Aleksandra Szol, Radosław Tyszko czy Marta Mikliszańska.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...