Dzisiaj mamy: Niedziela, 14 Kwiecień 2024

Wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022

2022.04.22

Znamy już listę laureatek! Miesiąc temu pisaliśmy o konkursie „Kobieta e-commerce” 2022, podzieliliśmy się też linkiem do głosowania. Wczoraj, 21 kwietnia, odbyła się uroczysta gala, podczas której przyznano tytuły i wręczono statuetki. Poprowadziła ją Katarzyna Zdanowicz, dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat. Wydarzenie miało miejsce w Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Kto zwyciężył?

Nominacje otrzymało 80 kobiet w dziewięciu kategoriach. Laureatkami zostały:

  • Monika Pobrotyń (właścicielka oraz V-ce Prezeska w North.pl, który zajmuje się naprawami sprzętu domowego AGD) – w kategorii „najlepszy sklep internetowy”
  • Justyna Spytek (przedsiębiorczyni, która jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych) – w kategorii „technologia dla e-commerce”
  • Marzena Lewandowska (dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland) – w kategorii „najlepszy e-marketing”)
  • Aleksandra Jakimowicz (zajmująca się unikalną platformą tumor3d.com) – w kategorii „nowa usługa w e-commerce”
  • Monika Honory (ekspertka od holistycznego odchudzania, autorka książek i kursów) – w kategorii „przedsiębiorcza mama w e-commerce”
  • Dominika Dalba (twórczyni marki sprzedającej ekologiczną bieliznę oraz homewear: https://youandyourbody.pl/) – w kategorii „odpowiedzialny e-commerce”
  • Sylwia Madeńska (zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Love Island Wyspa Miłości) – w kategorii „the best influencer for e-commerce”
  • Joanna Jezior-Sojka (prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl) – w kategorii „najlepszy start-up e-commerce”
  • Małgorzata Ohme (współzałożycielka platformy mindgram.com) – w kategorii „innowacja e-commerce”
  • Justyna Ratajczak (influencerka, która prowadzi popularne profile na Facebooku i Instagramie) – w kategorii „nagroda internautów”.

Jak wyglądała gala?

Podczas uroczystej gali odbył się panel dyskusyjny na temat trendów w e-commerce, zostały też zaprezentowane wnioski z najnowszego badania: „Potencjał Kobiet w e-biznesie”, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Goście mogli obejrzeć pokaz mody marki MODIVO. W rozmowach uczestniczyli eksperci i liderzy, tacy jak Aleksandra Szol, Radosław Tyszko czy Marta Mikliszańska.

Polecamy