Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022

Piątek, 22 Kwiecień 2022

Znamy już listę laureatek! Miesiąc temu pisaliśmy o konkursie „Kobieta e-commerce” 2022, podzieliliśmy się też linkiem do głosowania. Wczoraj, 21 kwietnia, odbyła się uroczysta gala, podczas której przyznano tytuły i wręczono statuetki. Poprowadziła ją Katarzyna Zdanowicz, dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat. Wydarzenie miało miejsce w Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Kto zwyciężył?

Nominacje otrzymało 80 kobiet w dziewięciu kategoriach. Laureatkami zostały:

  • Monika Pobrotyń (właścicielka oraz V-ce Prezeska w North.pl, który zajmuje się naprawami sprzętu domowego AGD) – w kategorii „najlepszy sklep internetowy”
  • Justyna Spytek (przedsiębiorczyni, która jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych) – w kategorii „technologia dla e-commerce”
  • Marzena Lewandowska (dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland) – w kategorii „najlepszy e-marketing”)
  • Aleksandra Jakimowicz (zajmująca się unikalną platformą tumor3d.com) – w kategorii „nowa usługa w e-commerce”
  • Monika Honory (ekspertka od holistycznego odchudzania, autorka książek i kursów) – w kategorii „przedsiębiorcza mama w e-commerce”
  • Dominika Dalba (twórczyni marki sprzedającej ekologiczną bieliznę oraz homewear: https://youandyourbody.pl/) – w kategorii „odpowiedzialny e-commerce”
  • Sylwia Madeńska (zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Love Island Wyspa Miłości) – w kategorii „the best influencer for e-commerce”
  • Joanna Jezior-Sojka (prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl) – w kategorii „najlepszy start-up e-commerce”
  • Małgorzata Ohme (współzałożycielka platformy mindgram.com) – w kategorii „innowacja e-commerce”
  • Justyna Ratajczak (influencerka, która prowadzi popularne profile na Facebooku i Instagramie) – w kategorii „nagroda internautów”.

Jak wyglądała gala?

Podczas uroczystej gali odbył się panel dyskusyjny na temat trendów w e-commerce, zostały też zaprezentowane wnioski z najnowszego badania: „Potencjał Kobiet w e-biznesie”, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Goście mogli obejrzeć pokaz mody marki MODIVO. W rozmowach uczestniczyli eksperci i liderzy, tacy jak Aleksandra Szol, Radosław Tyszko czy Marta Mikliszańska.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...