Dzisiaj mamy: Niedziela, 1 Październik 2023

Wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022

2022.04.22

Znamy już listę laureatek! Miesiąc temu pisaliśmy o konkursie „Kobieta e-commerce” 2022, podzieliliśmy się też linkiem do głosowania. Wczoraj, 21 kwietnia, odbyła się uroczysta gala, podczas której przyznano tytuły i wręczono statuetki. Poprowadziła ją Katarzyna Zdanowicz, dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat. Wydarzenie miało miejsce w Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Kto zwyciężył?

Nominacje otrzymało 80 kobiet w dziewięciu kategoriach. Laureatkami zostały:

  • Monika Pobrotyń (właścicielka oraz V-ce Prezeska w North.pl, który zajmuje się naprawami sprzętu domowego AGD) – w kategorii „najlepszy sklep internetowy”
  • Justyna Spytek (przedsiębiorczyni, która jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych) – w kategorii „technologia dla e-commerce”
  • Marzena Lewandowska (dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland) – w kategorii „najlepszy e-marketing”)
  • Aleksandra Jakimowicz (zajmująca się unikalną platformą tumor3d.com) – w kategorii „nowa usługa w e-commerce”
  • Monika Honory (ekspertka od holistycznego odchudzania, autorka książek i kursów) – w kategorii „przedsiębiorcza mama w e-commerce”
  • Dominika Dalba (twórczyni marki sprzedającej ekologiczną bieliznę oraz homewear: https://youandyourbody.pl/) – w kategorii „odpowiedzialny e-commerce”
  • Sylwia Madeńska (zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Love Island Wyspa Miłości) – w kategorii „the best influencer for e-commerce”
  • Joanna Jezior-Sojka (prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl) – w kategorii „najlepszy start-up e-commerce”
  • Małgorzata Ohme (współzałożycielka platformy mindgram.com) – w kategorii „innowacja e-commerce”
  • Justyna Ratajczak (influencerka, która prowadzi popularne profile na Facebooku i Instagramie) – w kategorii „nagroda internautów”.

Jak wyglądała gala?

Podczas uroczystej gali odbył się panel dyskusyjny na temat trendów w e-commerce, zostały też zaprezentowane wnioski z najnowszego badania: „Potencjał Kobiet w e-biznesie”, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Goście mogli obejrzeć pokaz mody marki MODIVO. W rozmowach uczestniczyli eksperci i liderzy, tacy jak Aleksandra Szol, Radosław Tyszko czy Marta Mikliszańska.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...