Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022

2022.04.22

Znamy już listę laureatek! Miesiąc temu pisaliśmy o konkursie „Kobieta e-commerce” 2022, podzieliliśmy się też linkiem do głosowania. Wczoraj, 21 kwietnia, odbyła się uroczysta gala, podczas której przyznano tytuły i wręczono statuetki. Poprowadziła ją Katarzyna Zdanowicz, dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat. Wydarzenie miało miejsce w Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Kto zwyciężył?

Nominacje otrzymało 80 kobiet w dziewięciu kategoriach. Laureatkami zostały:

  • Monika Pobrotyń (właścicielka oraz V-ce Prezeska w North.pl, który zajmuje się naprawami sprzętu domowego AGD) – w kategorii „najlepszy sklep internetowy”
  • Justyna Spytek (przedsiębiorczyni, która jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych) – w kategorii „technologia dla e-commerce”
  • Marzena Lewandowska (dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland) – w kategorii „najlepszy e-marketing”)
  • Aleksandra Jakimowicz (zajmująca się unikalną platformą tumor3d.com) – w kategorii „nowa usługa w e-commerce”
  • Monika Honory (ekspertka od holistycznego odchudzania, autorka książek i kursów) – w kategorii „przedsiębiorcza mama w e-commerce”
  • Dominika Dalba (twórczyni marki sprzedającej ekologiczną bieliznę oraz homewear: https://youandyourbody.pl/) – w kategorii „odpowiedzialny e-commerce”
  • Sylwia Madeńska (zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Love Island Wyspa Miłości) – w kategorii „the best influencer for e-commerce”
  • Joanna Jezior-Sojka (prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl) – w kategorii „najlepszy start-up e-commerce”
  • Małgorzata Ohme (współzałożycielka platformy mindgram.com) – w kategorii „innowacja e-commerce”
  • Justyna Ratajczak (influencerka, która prowadzi popularne profile na Facebooku i Instagramie) – w kategorii „nagroda internautów”.

Jak wyglądała gala?

Podczas uroczystej gali odbył się panel dyskusyjny na temat trendów w e-commerce, zostały też zaprezentowane wnioski z najnowszego badania: „Potencjał Kobiet w e-biznesie”, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Goście mogli obejrzeć pokaz mody marki MODIVO. W rozmowach uczestniczyli eksperci i liderzy, tacy jak Aleksandra Szol, Radosław Tyszko czy Marta Mikliszańska.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...