Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 13.12 - 17.12

Poniedziałek, 20 Grudzień 2021

W poprzednim tygodniu pisaliśmy o nowych, proekologicznych rozwiązaniach planowanych przez Wolta, a także InPost i Modivo. Oprócz tego, informowaliśmy, że paprykarz szczeciński pojawi się w formie świątecznych bombek. W strefie wiedzy zamieściliśmy odpowiedź na pytanie, czy certyfikat SSL ma wpływ na pozycjonowanie. Opublikowaliśmy również wywiad z Adamem Miziołkiem, CM Twisto w Polsce, na temat płatności odroczonych. Przygotowaliśmy też przegląd najciekawszych tegorocznych kampanii świątecznych związanych z e-commerce. Z naszych artykułów z zeszłego tygodnia dowiesz się także o nowych planach Zalando, O&R Holding Rafała Brzoski i Facebooka. Przekonasz się też, dlaczego pokolenie Z ceni sobie brzydkie, świąteczne swetry! Z kolei w Ecomersach Basic zdobędziesz wiedzę na temat Facebook Ads.

 
Kurierzy Wolta będą jeździć e-rowerami i e-skuterami

Firma zajmująca się dostawą żywności i towarów, Wolt, inwestuje w proekologiczne rozwiązania. Jej kurierzy będą mogli dostarczać produkty za pomocą pojazdów elektrycznych: e-rowerów i e-skuterów.

https://ecomersy.pl/kurierzy-wolta-beda-jezdzic-e-rowerami-i-e-skuterami

 
Paprykarz szczeciński zawiśnie na choince w formie bombek

Paprykarz szczeciński to jeden ze znaków rozpoznawczych tego miasta. Teraz fani rybnej konserwy będą mogli przystroić choinkę bombkami w kształcie puszki. Można je kupić w sklepie "Elegant" w Goleniowe i na regionalnych jarmarkach, a już niebawem będą dostępne w sieci.

https://ecomersy.pl/paprykarz-szczecinski-zawisnie-na-choince-w-formie-bombek

 
InPost i Modivo testują wielorazowe paczki Czy czeka nas rewolucja w e-commerce?

InPost we współpracy z Modivo testuje ekologiczne opakowania dla sklepów internetowych. Działania te mają na celu zmniejszenie zapotrzebowania na jednorazowe paczki.

https://ecomersy.pl/inpost-i-modivo-testuja-wielorazowe-paczki

 
SSL a SEO. Czy certyfikat SSL ma wpływ na pozycjonowanie?

Dziś certyfikat SSL jest niekwestionowanym standardem zabezpieczeń stosowanych na stronach internetowych. Szczególne znaczenie ma wszędzie tam, gdzie przepływają wszelkie dane użytkowników, z bankami i ze sklepami internetowymi na czele. Dlaczego jest tak ważny? Zastanawiasz się, czy warto zainstalować certyfikat SSL na swojej witrynie i jaki wpływ będzie miał na pozycjonowanie strony? Przeczytaj nasz artykuł!

https://ecomersy.pl/ssl-a-seo-czy-certyfikat-ssl-ma-wplyw-na-pozycjonowanie


Płatności odroczone sprzyjają świątecznym zakupom. Wywiad z Adamem Miziołkiem, CM Twisto w Polsce

Czy warto wprowadzić płatności odroczone przed świętami? Jak BNPL wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym? W jaki sposób można zintegrować e-sklep z Twisto? O to wszystko zapytaliśmy u źródła. O promocji „Kup teraz, zapłać za 60 dni”, wynikach sprzedażowych w Black Friday i planach na przyszłość w wywiadzie dla Ecomersy mówi Adam Miziołek – Country Manager Twisto w Polsce.

https://ecomersy.pl/platnosci-odroczone-sprzyjaja-swiatecznym-zakupom-wywiad-z-adamem-miziolkiem-country-managerem-twisto-w-polsce

 
Zalando planuje otwarcie kolejnych obiektów logistycznych w Polsce

Zalando, gigant w dziedzinie e-commerce, planuje otworzyć w Polsce dwa nowe centra logistyczne: w Bydgoszczy i Białych Błotach. Zatrudnionych zostanie ponad 4 tys. nowych pracowników.

https://ecomersy.pl/zalando-planuje-otwarcie-kolejnych-obiektow-logistycznych-w-polsce

 
Kampanie świąteczne w e-commerce - przegląd najciekawszych spotów

Każdego roku możemy zaobserwować mnóstwo świątecznych reklam oraz kampanii. Najbardziej znaną i lubianą serią są klipy Coca-Coli, a jakiś czas temu dołączyły do nich materiały Allegro. Dynamicznie rośnie popularność tego typu treści, dlatego firmy starają się dopasować do obowiązujących trendów. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych kampanii świątecznych w e-commerce!

https://ecomersy.pl/kampanie-swiateczne-w-e-commerce-przeglad-najciekawszych-spotow

 
O&R Holding Rafała Brzoski przejmuje akcje spółki Bakalland

Spółka Rafała Brzoski, O&R Holding, zamierza przejąć firmę Bakalland. O tej sprawie było głośno już kilka tygodni temu. 10 grudnia b.r. wniosek trafił do rąk pracowników Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

https://ecomersy.pl/or-holding-przejmuje-akcje-spolki-bakalland

 
Facebook wprowadza tryb profesjonalny dla profili

Facebook zamierza wprowadzić tryb profesjonalny dla swoich profili. Jest to działanie, które ma pomóc twórcom internetowym w monetyzacji publikowanych treści. Pozwoli także sprawdzić, jaki content przyciąga najwięcej uwagi. Nowa opcja pojawi się w Polsce w przyszłym roku.

https://ecomersy.pl/facebook-wprowadza-tryb-profesjonalny-dla-profili

 
Zakupy pokolenia Z. Fenomen brzydkich, świątecznych swetrów

Szwedzki fintech, Klarna, postanowiła przeprowadzić badanie dotyczące... brzydkich swetrów. Wszystko dlatego, że 15 grudnia Amerykanie obchodzą Święto Brzydkich Swetrów. Okazuje się, że w Polsce ta okazja zyskuje na popularności. Zamiłowanie do tego typu ubrań przejawiają przede wszystkim przedstawiciele generacji Z (18-24).

https://ecomersy.pl/zakupy-pokolenia-z-fenomen-brzydkich-swiatecznych-swetrow

 
Ecomersy Basic #8: Co to jest Facebook Ads?

Bez wątpienia niejednokrotnie słyszałeś o facebookowym narzędziu do tworzenia reklam – Facebook Ads. Korzysta z niego mnóstwo sklepów internetowych, ponieważ umożliwia prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych powiązanych z Facebookiem. Zastanawiasz się nad tym, czy warto zacząć? Zostań z nami i zdobądź najważniejsze informacje na temat tego systemu.

https://ecomersy.pl/co-to-jest-facebook-ads

 

POLECAMY



 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...