Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

InPost i Modivo testują wielorazowe paczki

2021.12.14

Czy czeka nas rewolucja w e-commerce? InPost we współpracy z Modivo testuje ekologiczne opakowania dla sklepów internetowych. Działania te mają na celu zmniejszenie zapotrzebowania na jednorazowe paczki.

Wyrzucanie paczek – bolączka e-commerce

Każe z opakowań posiada etykietę zwrotną, którą można zeskanować w dowolnym Paczkomacie. Umożliwi to zwrot do magazynu InPostu, a następnie – do sklepu online. Jak podają statystyki, w ubiegłym roku Polacy zamówili 640 mln paczek. Taka liczba jednorazowych opakowań to ogromna szkoda dla środowiska. Branża e-commerce musi zadbać o proekologiczne rozwiązania i nowoczesną logistykę.

Współpraca z platformą Modivo

Prezest InPostu deklaruje, że opakowania wielokrotnego użytku są precyzyjnie wymierzane, aby nie marnować przestrzeni. Do projektu przyłączyła się platforma Modivo, rozwijana przez grupę CCC, która jest liderem na rynku obuwniczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki dużej rozpoznawalności marki coraz więcej osób będzie dowiadywało się o innowacyjnym rozwiązaniu.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...