Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

InPost i Modivo testują wielorazowe paczki

2021.12.14

Czy czeka nas rewolucja w e-commerce? InPost we współpracy z Modivo testuje ekologiczne opakowania dla sklepów internetowych. Działania te mają na celu zmniejszenie zapotrzebowania na jednorazowe paczki.

Wyrzucanie paczek – bolączka e-commerce

Każe z opakowań posiada etykietę zwrotną, którą można zeskanować w dowolnym Paczkomacie. Umożliwi to zwrot do magazynu InPostu, a następnie – do sklepu online. Jak podają statystyki, w ubiegłym roku Polacy zamówili 640 mln paczek. Taka liczba jednorazowych opakowań to ogromna szkoda dla środowiska. Branża e-commerce musi zadbać o proekologiczne rozwiązania i nowoczesną logistykę.

Współpraca z platformą Modivo

Prezest InPostu deklaruje, że opakowania wielokrotnego użytku są precyzyjnie wymierzane, aby nie marnować przestrzeni. Do projektu przyłączyła się platforma Modivo, rozwijana przez grupę CCC, która jest liderem na rynku obuwniczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki dużej rozpoznawalności marki coraz więcej osób będzie dowiadywało się o innowacyjnym rozwiązaniu.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.