Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

InPost i Modivo testują wielorazowe paczki

Wtorek, 14 Grudzień 2021

Czy czeka nas rewolucja w e-commerce? InPost we współpracy z Modivo testuje ekologiczne opakowania dla sklepów internetowych. Działania te mają na celu zmniejszenie zapotrzebowania na jednorazowe paczki.

Wyrzucanie paczek – bolączka e-commerce

Każe z opakowań posiada etykietę zwrotną, którą można zeskanować w dowolnym Paczkomacie. Umożliwi to zwrot do magazynu InPostu, a następnie – do sklepu online. Jak podają statystyki, w ubiegłym roku Polacy zamówili 640 mln paczek. Taka liczba jednorazowych opakowań to ogromna szkoda dla środowiska. Branża e-commerce musi zadbać o proekologiczne rozwiązania i nowoczesną logistykę.

Współpraca z platformą Modivo

Prezest InPostu deklaruje, że opakowania wielokrotnego użytku są precyzyjnie wymierzane, aby nie marnować przestrzeni. Do projektu przyłączyła się platforma Modivo, rozwijana przez grupę CCC, która jest liderem na rynku obuwniczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki dużej rozpoznawalności marki coraz więcej osób będzie dowiadywało się o innowacyjnym rozwiązaniu.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...