Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

O&R Holding Rafała Brzoski przejmuje akcje spółki Bakalland

Czwartek, 16 Grudzień 2021

Spółka Rafała Brzoski, O&R Holding, zamierza przejąć firmę Bakalland. O tej sprawie było głośno już kilka tygodni temu. 10 grudnia b.r. wniosek trafił do rąk pracowników Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Wniosek jest już w urzędzie

Ze strony internetowej UOKiK można się dowiedzieć, że działalność Brzoski dotycząca holdingów finansowych planuje nabyć akcje Bakalland S.A. Działanie to pozwoli przejąć kontrolę nad firmą. O jego planach mówiło się od końca listopada, ponieważ wtedy ze spółki wycofał się fundusz Innova Capital.

Kooperacja z wieloletnim prezesem

Brzoska podpisał umowę przedwstępną, na podstawie której miał przejąć 90% akcji Bakallandu. Jego współpracownikiem jest Marian Owerko, jeden ze współzałożycieli spółki zajmującej się produkcją bakalii oraz słodyczy. Na razie nic nie wiadomo o wartości transakcji.

źródło zdjęcia: facebookowy profil Bakalland

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...