Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Kurierzy Wolta będą jeździć e-rowerami i e-skuterami

2021.12.13

Firma zajmująca się dostawą żywności i towarów, Wolt, inwestuje w proekologiczne rozwiązania. Jej kurierzy będą mogli dostarczać produkty za pomocą pojazdów elektrycznych: e-rowerów i e-skuterów.

Wolt zwiększa komfort pracowników i dba o ekologię

Tego typu współpraca może nie tylko zwiększyć wydajność, ale również ułatwić przemieszczanie się, zwłaszcza w bardziej kłopotliwych lokalizacjach. Wybrane przez Wolt pojazdy są jednośladami niskoemisyjnymi, nie przyczyniają się więc do zwiększania emisji CO2. Pracownicy firmy od grudnia mogą wynajmować e-rowery i e-skutery.

Profity dla pracowników i środowiska

Aby dokonać wypożyczenia, kurier będzie musiał zawrzeć umowę bezpośrednio ze współpracownikiem Wolta. Zyska dzięki temu dostęp do korzystnej oferty, obejmujący dodatkowe usługi i różnego rodzaju zniżki. Jak widać, fińska platforma stara się działać w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, określając dokładny poziom emisji generowanej przez pojedyncze zamówienia.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.