Dzisiaj mamy: Niedziela, 27 Listopad 2022

#PrasówkaEcomersy (27.06-01.07.2022 r.)

2022.07.04

Rozważaliśmy, czy Facebook Pay zmieni się w Meta Pay, informowaliśmy też, że Barłomiej Wnęk został nowym Chief Operating Office w MODIVO. Opublikowaliśmy poradnik, jak reklamować sklep na Tik Toku. Podzieliliśmy się newsem na temat nowej opcji w Lisku: szybkich zakupach przez przeglądarkę. Pisaliśmy również, że w Idosell jest dostępne narzędzie do marketingu afiliacyjnego – TradeTracker. Opublikowaliśmy wywiad z Mateuszem Osieckim, Country Manager Poland w PrestaShop, na temat e-commerce w obliczu inflacji. Nasi czytelnicy mogli też zapoznać się z raportem Marketplanet, z którego wynika, że rynek e-commerce B2B w Polsce cały czas rośnie. Wspominaliśmy też o nowej wersji usługi płatności biometrycznych – PayEye 2.0. Informowaliśmy, że Tpay podejmuje współpracę z Twisto, a Kubota – z Klarną. Pisaliśmy, że Carlsberg oddaje do testów Fibre Bottle – organiczną butelkę. Natomiast w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł na temat języka korzyści.

Facebook Pay zmieni się w Meta Pay? Plany związane z metawersum

Zuckerberg zapowiada, że platforma płatności Facebook Pay zmieni swoją nazwę na Meta Pay. Celem jest nie tylko rebranding, ale też stworzenie cyfrowego portfela do metawersum, czyli wirtualnej rzeczywistości.

https://ecomersy.pl/facebook-pay-zmieni-sie-w-meta-pay-plany-zwiazane-z-metawersum

Bartłomiej Wnęk nowym Chief Operating Office w MODIVO

Bartłomiej Wnęk dołącza do zespołu MODIVO. Zostanie Chief Operating Office, a jego rolą będzie przede wszystkim nadzór nad procesami operacyjnymi, czyli logistyką, biurem obsługi klienta i biurem zamówień.

https://ecomersy.pl/bartlomiej-wnek-nowym-chief-operating-office-w-modivo

Jak reklamować sklep na Tik Toku?

Tik Tok to aplikacja, która w ostatnich latach zyskała ogromną popularność. Najwięcej czasu spędzają na niej członkowie pokolenia Z, czyli osoby urodzone po 1995 lub 1997 roku, oraz millenialsi. Dlatego właśnie warto kierować swój przekaz reklamowy przede wszystkim do nich. Obecność na Tik Toku pomoże Ci zbudować rozpoznawalność marki, nawiązać lepszy kontakt z odbiorcami i zapewnić im rozrywkę.

https://ecomersy.pl/jak-reklamowac-sklep-na-tik-toku

Lisek pozwoli na szybkie zakupy przez przeglądarkę

Lisek to polska marka związana z q-commerce, czyli ekspresowym handlem. Pozwala na dokonanie zakupów spożywczych, a następnie otrzymanie swojego zamówienia w ciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut. Teraz Lisek wprowadza nowy sposób kupowania, aby wyróżnić się wśród konkurencji.

https://ecomersy.pl/lisek-pozwoli-na-szybkie-zakupy-przez-przegladarke

TradeTracker dostępny w Idosell – narzędzie do marketingu afiliacyjnego

Aby zwiększyć ruch w swoim sklepie internetowym, można skorzystać z marketingu afiliacyjnego. IdoSell podjęło współpracę z TradeTracker, czyli siecią afiliacyjną, która jest podmiotem pośredniczącym między reklamodawcami i wydawcami, umożliwia im też kontakt i wymianę materiałów promocyjnych. Sklepy mogą już korzystać z tej usługi.

https://ecomersy.pl/tradetracker-od-idosell-narzedzie-do-marketingu-afiliacyjnego

E-commerce w obliczu inflacji. Czy jest się czego bać? Wywiad z Mateuszem Osieckim, Country Manager Poland w PrestaShop

Jak wzrastająca inflacja oddziałuje na rynek e-commerce? W jaki sposób klienci reagują na wzrosty cen? Jak prowadzić sklep internetowy w obliczu trudnej sytuacji gospodarczej? O tym w wywiadzie dla Ecomersy.pl opowiada — Mateusz Osiecki, Country Manager Poland w PrestaShop. Przeczytajcie rozmowę, w której bierzemy na tapet jeden z najważniejszych tematów w branży.

https://ecomersy.pl/e-commerce-w-obliczu-inflacji-czy-jest-sie-czego-bac

Raport Marketplanet dowodzi, że rynek e-commerce B2B w Polsce cały czas rośnie

Z najnowszego raportu Marketplanet pt. „Rynek e-commerce B2B w Polsce. Jak kupują i sprzedają polskie firmy?” wynika, że całkowita wartość transakcji, które zostały zawarte w 2021 roku między krajowymi przedsiębiorstwami, wyniosła ponad 3,5 bln zł. Z kolei wartość rocznego rynku transakcji B2B przekroczyła 600 mld zł.

https://ecomersy.pl/raport-marketplanet-dowodzi-ze-rynek-e-commerce-b2b-w-polsce-caly-czas-rosnie

Nowa wersja usługi płatności biometrycznych – PayEye 2.0.

Polska usługa płatności biometrycznych PayEye to nowoczesna metoda, która polega na skanowaniu tęczówki oka w celu dokonania zapłaty za produkt czy usługę. Jej współtwórcą jest Daniel Jarząb. Teraz usługa doczekała się nowej wersji – PayEye 2.0.

https://ecomersy.pl/nowa-wersja-uslugi-platnosci-biometrycznych-payeye-20

Współpraca Twisto z Tpay. Rozwój płatności odroczonych

Twisto nawiązuje współpracę z Tpay, Krajowym Integratorem Płatności. Dzięki temu sklepy internetowe zintegrowane z tym systemem będą oferować swoim klientom możliwość płatności odroczonych.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-twisto-z-tpay-rozwoj-platnosci-odroczonych

Carlsberg oddaje do testów Fibre Bottle – organiczną butelkę

Marka Carlsberg pracuje nad proekologicznym rozwiązaniem – butelką Fibre Bottle, wykonaną z włókna drzewnego i przez to w pełni nadającą się do recyklingu. Obecnie trwają testy – produkt zostanie wypróbowany przez konsumentów w ośmiu krajach Europy Zachodniej oraz Środkowej, w tym w Polsce.

https://ecomersy.pl/carlsberg-oddaje-do-testow-fibre-bottle-organiczna-butelke

spółpraca Kuboty z Klarną. Płatności odroczone w sklepie internetowym

Kubota podejmuje współpracę z Klarną i wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję płatności odroczonych. Klienci będą mogli opłacać swoje zamówienia po 30 dniach. Będzie to jedna z dodatkowych metod, obok tych już istniejących.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-kuboty-z-klarna-platnosci-odroczone-w-sklepie-internetowym

EcomersyBasic #35: Dlaczego warto wykorzystywać język korzyści?

We współczesnym świecie największą popularnością cieszą się złe wiadomości, ale w biznesie to się nie sprawdza. Tutaj wręcz przeciwnie, należy wykorzystywać język korzyści i pozytywnie nastawiać swoich potencjalnych klientów. Dlatego w swoich narzędziach marketingowych pisz atrakcyjnie o świecie, przedstawiaj potencjalnym klientom zyski płynące z korzystania z Twojej oferty.

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-35-dlaczego-warto-wykorzystywac-jezyk-korzysci

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...
#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

2022.10.28
Chcesz, żeby osoby odwiedzające Twój sklep internetowy mogły lepiej poznać stworzoną przez Ciebie markę? Zależy Ci, aby potencjalni klienci zapamiętali najważniejsze informacje, a przy tym poczuli się zachęceni do pozostania na stronie? W takim razie powinieneś się przekonać, jaki potencjał kryje w sobie zakładka „O nas”. Co warto w niej...