Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Lisek pozwoli na szybkie zakupy przez przeglądarkę

2022.06.28

Lisek to polska marka związana z q-commerce, czyli ekspresowym handlem. Pozwala na dokonanie zakupów spożywczych, a następnie otrzymanie swojego zamówienia w ciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut. Teraz Lisek wprowadza nowy sposób kupowania, aby wyróżnić się wśród konkurencji.

Nowości w Lisku

Zakupy w Lisku będą możliwe nie tylko poprzez aplikację, ale również przez stronę internetową. To odważny krok – większość firm q-commercowych nie wychodzi poza wersję mobilną. Zamówienie składane za pośrednictwem strony (sklep.lisek.app) również zostanie dostarczone w przeciągu kilkunastu minut. Mimo że sklep Liska jest nowością, także Glovo ułatwia klientom szybkie zakupy z Biedronki poprzez stronę internetową.

Nie tylko Lisek się rozwija

Na ten krok na razie nie zdecydowała się Żabka Jush, która walczy o pierwszeństwo na rynku quick commerce. Jednak druga usługa firmy, Delio, umożliwiająca szybkie zakupy i dostawę w ciągu godziny, wystartowała właśnie jako strona internetowa, a nad aplikacją mobilną wciąż trwają prace. Niedawno w Polsce pojawiła się też pilotażowa wersja litewskiej usługi Barbora Express, również pozwalająca składać zamówienia przez przeglądarkę.

Źródło zdjęcia: https://www.lisek.app/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...