Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Współpraca Kuboty z Klarną. Płatności odroczone w sklepie internetowym

2022.07.01

Kubota podejmuje współpracę z Klarną i wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję płatności odroczonych. Klienci będą mogli opłacać swoje zamówienia po 30 dniach. Będzie to jedna z dodatkowych metod, obok tych już istniejących.

Korzyści wynikające z wdrożenia BNPL

Z najnowszego raportu Worldpay wynika, że z płatności odroczonych korzysta już 5% polskich e-konsumentów. Są oni otwarci na innowacyjne rozwiązania fintechowe. Potwierdza to częste płacenie BLIK-iem czy kartami zbliżeniowymi. Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Head of Sales & CTO w firmie Kubota twierdzi, że system BNPL pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia oraz średnią liczbę produktów w koszyku.

Owocne partnerstwo biznesowe

Przedstawicielka Kuboty zaznacza też, że współpraca z Klarną jest korzystna nie tylko ze względu na dodatkową opcję płatności, ale też jako element partnerstwa B2B na gruncie co-marketingowym. Obie marki wyznają podobne wartości. Ponadto, z raportu Klarny pt. „Modna Polska” wynika, że dla 35% polskich konsumentów branży fashion ważne jest, że kupują od polskiej marki odzieżowej.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...