Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

Współpraca Kuboty z Klarną. Płatności odroczone w sklepie internetowym

2022.07.01

Kubota podejmuje współpracę z Klarną i wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję płatności odroczonych. Klienci będą mogli opłacać swoje zamówienia po 30 dniach. Będzie to jedna z dodatkowych metod, obok tych już istniejących.

Korzyści wynikające z wdrożenia BNPL

Z najnowszego raportu Worldpay wynika, że z płatności odroczonych korzysta już 5% polskich e-konsumentów. Są oni otwarci na innowacyjne rozwiązania fintechowe. Potwierdza to częste płacenie BLIK-iem czy kartami zbliżeniowymi. Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Head of Sales & CTO w firmie Kubota twierdzi, że system BNPL pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia oraz średnią liczbę produktów w koszyku.

Owocne partnerstwo biznesowe

Przedstawicielka Kuboty zaznacza też, że współpraca z Klarną jest korzystna nie tylko ze względu na dodatkową opcję płatności, ale też jako element partnerstwa B2B na gruncie co-marketingowym. Obie marki wyznają podobne wartości. Ponadto, z raportu Klarny pt. „Modna Polska” wynika, że dla 35% polskich konsumentów branży fashion ważne jest, że kupują od polskiej marki odzieżowej.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...