Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Współpraca Kuboty z Klarną. Płatności odroczone w sklepie internetowym

2022.07.01

Kubota podejmuje współpracę z Klarną i wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję płatności odroczonych. Klienci będą mogli opłacać swoje zamówienia po 30 dniach. Będzie to jedna z dodatkowych metod, obok tych już istniejących.

Korzyści wynikające z wdrożenia BNPL

Z najnowszego raportu Worldpay wynika, że z płatności odroczonych korzysta już 5% polskich e-konsumentów. Są oni otwarci na innowacyjne rozwiązania fintechowe. Potwierdza to częste płacenie BLIK-iem czy kartami zbliżeniowymi. Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Head of Sales & CTO w firmie Kubota twierdzi, że system BNPL pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia oraz średnią liczbę produktów w koszyku.

Owocne partnerstwo biznesowe

Przedstawicielka Kuboty zaznacza też, że współpraca z Klarną jest korzystna nie tylko ze względu na dodatkową opcję płatności, ale też jako element partnerstwa B2B na gruncie co-marketingowym. Obie marki wyznają podobne wartości. Ponadto, z raportu Klarny pt. „Modna Polska” wynika, że dla 35% polskich konsumentów branży fashion ważne jest, że kupują od polskiej marki odzieżowej.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...