Współpraca Kuboty z Klarną. Płatności odroczone w sklepie internetowym
Kubota podejmuje współpracę z Klarną i wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję płatności odroczonych. Klienci będą mogli opłacać swoje zamówienia po 30 dniach. Będzie to jedna z dodatkowych metod, obok tych już istniejących.
Korzyści wynikające z wdrożenia BNPL
Z najnowszego raportu Worldpay wynika, że z płatności odroczonych korzysta już 5% polskich e-konsumentów. Są oni otwarci na innowacyjne rozwiązania fintechowe. Potwierdza to częste płacenie BLIK-iem czy kartami zbliżeniowymi. Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Head of Sales & CTO w firmie Kubota twierdzi, że system BNPL pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia oraz średnią liczbę produktów w koszyku.
Owocne partnerstwo biznesowe
Przedstawicielka Kuboty zaznacza też, że współpraca z Klarną jest korzystna nie tylko ze względu na dodatkową opcję płatności, ale też jako element partnerstwa B2B na gruncie co-marketingowym. Obie marki wyznają podobne wartości. Ponadto, z raportu Klarny pt. „Modna Polska” wynika, że dla 35% polskich konsumentów branży fashion ważne jest, że kupują od polskiej marki odzieżowej.