Kubota
Spór Kuboty z adidasem rozwiązany. Jest porozumienie
2024.05.28
Niemal pół roku temu, w grudniu 2023 roku, polska marka Kubota (producent słynnych klapek) otrzymała pismo od znanego na całym świecie adidasa, który zarzucił jej, że znak znajdujący się na obuwiu i odzieży Kuboty przypomina słynne trzy paski adidasa. Teraz Kubota ogłasza, że doszła do porozumienia z niemieckim koncernem.
Kubota w I. kwartale 2024 – duże wzrosty w porównaniu z zeszłym rokiem
2024.05.22
Kubota, polska marka odzieżowa i obuwnicza sprzedająca kultowe klapki, zakończyła pierwszy kwartał 2024 roku, notując przychody ze sprzedaży na poziomie 5,3 mln zł netto. To blisko 56% więcej niż w tym samym okresie roku poprzedniego. Zysk netto w pierwszych miesiącach 2024 roku wyniósł prawie 350 tys. zł i był o...
Współpraca PayPo i Kuboty. Nowa forma płatności w e-sklepie znanej marki
2024.02.23
Znana polska marka Kubota rozpoczęła współpracę z operatorem płatności odroczonych – PayPo. Jest to duży krok w stronę klientów, ponieważ z raportu opublikowanego przez fintech wynika, że aż 69% osób korzystających z BNPL wskazuje, że zdarzyło im się porzucić koszyk zakupowy, kiedy nie mogło skorzystać z tej metody płatności.
TOP ROKU 2022
2023.01.03
Jakie teksty opublikowane w roku 2022 szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się wywiady: z Pawłem Gontarkiem, CEO Zgred & Semgence, na temat SEO w sklepie internetowym, z Pawłem Wasilewskim, Head of Solutions w Future Mind, na temat budowania aplikacji mobilnych dla e-commerce, które są przyjazne klientom, oraz z...
Debiut Kuboty na giełdzie NewConnect
2022.11.22
Producent klapków, Kubota, zadebiutował na rynku alternatywnym NewConnect w poniedziałek, 21 listopada br. Akcje firmy zostały wprowadzone na giełdę, jednak już na starcie ich wycena spadła z 13 zł do 10 zł. Cały biznes można więc szacować na ok. 14 mln zł.
Współpraca Kuboty z Klarną. Płatności odroczone w sklepie internetowym
2022.07.01
Kubota podejmuje współpracę z Klarną i wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję płatności odroczonych. Klienci będą mogli opłacać swoje zamówienia po 30 dniach. Będzie to jedna z dodatkowych metod, obok tych już istniejących.
Kubota to nie klapki, to styl życia. Wywiad z Joanną Kwiatkowską Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderka marki Kubota
2022.01.19
Kubota to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Piankowe klapki w ciągu kilku lat ewoluowały w produkt, który budzi pożądanie i świetnie odnajduje się w casualowych stylizacjach. Kto stoi za sukcesem Kubota? O przepis na to, jak podbić e-commerce zapytaliśmy Joannę Kwiatkowską – Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce...