Dzisiaj mamy: Czwartek, 21 Listopad 2024

Kubota w I. kwartale 2024 – duże wzrosty w porównaniu z zeszłym rokiem

2024.05.22

Kubota, polska marka odzieżowa i obuwnicza sprzedająca kultowe klapki, zakończyła pierwszy kwartał 2024 roku, notując przychody ze sprzedaży na poziomie 5,3 mln zł netto. To blisko 56% więcej niż w tym samym okresie roku poprzedniego. Zysk netto w pierwszych miesiącach 2024 roku wyniósł prawie 350 tys. zł i był o 117% wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Sprzedaż w Polsce i za granicą

Na znaczące wzrosty w pierwszym kwartale 2024 roku miały wpływ takie czynniki, jak kontynuacja współpracy z Jeronimo Martins Polska oraz rozwój kanałów marketplace. Obecnie Kubota prowadzi sprzedaż swoich produktów zarówno na polskich, jak i zagranicznych platformach. Pierwsze miesiące br. były również okresem bardzo intensywnych działań pod kątem przygotowania oferty kontraktacyjnej na rok 2025, która zostanie zaprezentowana kontrahentom w drugim kwartale 2024 roku.

Nowe kanały sprzedaży

Od czasu reaktywacji marki w 2019 roku Kubota każdego roku rozwija swój asortyment o kolejne grupy produktowe oraz rozszerza sprzedaż o nowe kanały marketplace. Tylko w tym miesiącu marka wystartowała ze sprzedażą swoich produktów na francuskiej i włoskiej platformie Amazon. Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą.

Polecamy