Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Nowa wersja usługi płatności biometrycznych – PayEye 2.0.

2022.06.29

Polska usługa płatności biometrycznych PayEye to nowoczesna metoda, która polega na skanowaniu tęczówki oka w celu dokonania zapłaty za produkt czy usługę. Jej współtwórcą jest Daniel Jarząb. Teraz usługa doczekała się nowej wersji – PayEye 2.0.

Nowości od PayEye

Nowy system pozwala na realizację transakcji z wykorzystaniem dedykowanych terminali biometrycznych eyePOS 2.0, które są całkowicie bezpieczne, ponieważ opierają się na cechach biometrycznych twarzy i tęczówki. Dotychczas użytkownicy mieli do dyspozycji wyłącznie wirtualną portmonetkę, teraz będą mogli połączyć ze swoim kontem kartę płatniczą.

Ułatwienie dla użytkowników

Aby dołączyć do PayEye, wystarczy pobrać aplikację mobilną, założyć profil i zrobić sobie zdjęcie. Wcześniej trzeba było osobiście wybrać się do jednego z punktów wrocławskiego fintechu, aby zeskanować tęczówkę. Na razie ten sposób płatności jest możliwy w wybranych lokalach na terenie Wrocławia.

źródło zdjęcia: https://payeye.com/aktualnosci

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...