Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

TradeTracker dostępny w Idosell – narzędzie do marketingu afiliacyjnego

2022.06.28

Aby zwiększyć ruch w swoim sklepie internetowym, można skorzystać z marketingu afiliacyjnego. IdoSell podjęło współpracę z TradeTracker, czyli siecią afiliacyjną, która jest podmiotem pośredniczącym między reklamodawcami i wydawcami, umożliwia im też kontakt i wymianę materiałów promocyjnych. Sklepy mogą już korzystać z tej usługi.

Jak działa TradeTracker?

Narzędzie TradeTracker w IdoSell ułatwia optymalizację działań marketingowych. Program partnerski polega na tym, że wydawcy zajmują się promocją i kierują potencjalnych klientów bezpośrednio do sklepu internetowego. Za pomocą TradeTrackera można się też rozliczać. Po aktywowaniu integracji, w ciągu 24 godzin uruchamiają się niezbędne mechanizmy śledzące.

Narzędzie w praktyce

Aby skorzystać z TradeTrackera, w panelu IdoSell wystarczy wybrać opcję „marketing i integracje/sieci afiliacyjne”, a następnie włączyć integrację. Można konfigurować walutę i język oraz decydować, które artykuły trafią do feeda produktowego. Następnie pojawi się propozycja współpracy ze strony wydawcy. W panelu TradeTracker można ją zaakceptować i śledzić wyniki kampanii.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...