Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

TradeTracker dostępny w Idosell – narzędzie do marketingu afiliacyjnego

2022.06.28

Aby zwiększyć ruch w swoim sklepie internetowym, można skorzystać z marketingu afiliacyjnego. IdoSell podjęło współpracę z TradeTracker, czyli siecią afiliacyjną, która jest podmiotem pośredniczącym między reklamodawcami i wydawcami, umożliwia im też kontakt i wymianę materiałów promocyjnych. Sklepy mogą już korzystać z tej usługi.

Jak działa TradeTracker?

Narzędzie TradeTracker w IdoSell ułatwia optymalizację działań marketingowych. Program partnerski polega na tym, że wydawcy zajmują się promocją i kierują potencjalnych klientów bezpośrednio do sklepu internetowego. Za pomocą TradeTrackera można się też rozliczać. Po aktywowaniu integracji, w ciągu 24 godzin uruchamiają się niezbędne mechanizmy śledzące.

Narzędzie w praktyce

Aby skorzystać z TradeTrackera, w panelu IdoSell wystarczy wybrać opcję „marketing i integracje/sieci afiliacyjne”, a następnie włączyć integrację. Można konfigurować walutę i język oraz decydować, które artykuły trafią do feeda produktowego. Następnie pojawi się propozycja współpracy ze strony wydawcy. W panelu TradeTracker można ją zaakceptować i śledzić wyniki kampanii.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...