TradeTracker dostępny w Idosell – narzędzie do marketingu afiliacyjnego
Aby zwiększyć ruch w swoim sklepie internetowym, można skorzystać z marketingu afiliacyjnego. IdoSell podjęło współpracę z TradeTracker, czyli siecią afiliacyjną, która jest podmiotem pośredniczącym między reklamodawcami i wydawcami, umożliwia im też kontakt i wymianę materiałów promocyjnych. Sklepy mogą już korzystać z tej usługi.
Jak działa TradeTracker?
Narzędzie TradeTracker w IdoSell ułatwia optymalizację działań marketingowych. Program partnerski polega na tym, że wydawcy zajmują się promocją i kierują potencjalnych klientów bezpośrednio do sklepu internetowego. Za pomocą TradeTrackera można się też rozliczać. Po aktywowaniu integracji, w ciągu 24 godzin uruchamiają się niezbędne mechanizmy śledzące.
Narzędzie w praktyce
Aby skorzystać z TradeTrackera, w panelu IdoSell wystarczy wybrać opcję „marketing i integracje/sieci afiliacyjne”, a następnie włączyć integrację. Można konfigurować walutę i język oraz decydować, które artykuły trafią do feeda produktowego. Następnie pojawi się propozycja współpracy ze strony wydawcy. W panelu TradeTracker można ją zaakceptować i śledzić wyniki kampanii.