Dzisiaj mamy: Czwartek, 5 Grudzień 2024

#PrasówkaEcomersy (26.02–01.03)

2024.03.03

Pisaliśmy o stosunku osób z pokolenia silversów do m-commerce i o współpracy Klarny z PayU. Zastanawialiśmy się, jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla biznesu online. Wspominaliśmy o nowościach w Instagram Creator Marketplace oraz o nowym narzędziu od OpenAI o nazwie SORA. Nasi czytelnicy mogli się dowiedzieć, że buty DeeZee pojawiły się w „Tańcu z gwiazdami” oraz że Ceneo.pl podjęło współpracę z PayU. Informowaliśmy, że na klientów czeka program lojalnościowy Verona Jewellery i że Barbora znika z polskiego rynku. Podzieliliśmy się wywiadem z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu Sztuka E-Commerce, na temat wyzwań i trudności we wdrożeniach e-commerce. Pisaliśmy też o cyberprzestępstwach w Europie i na świecie na podstawie raportu IBM. Informowaliśmy, że to już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2 oraz że Biedronka uruchamia platformę e-commerce. Opublikowaliśmy TOP lutego od #ecomersy, informowaliśmy też o 25. urodzinach InPostu. Nie mogliśmy pominąć nowości na polskim rynku odzieżowym, czyli platformy CopCop.

Miejsce silversów w m-commerce. Badanie Efigence

Firma Efigence przygotowała badanie na temat preferencji i zachowań pokolenia silversów w zakresie używania aplikacji mobilnych – z raportu SilversTech Navigators Research możemy się dowiedzieć, że starsze osoby aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych – prawie 70 proc. spędza ze smartfonem w ręce więcej niż godzinę dziennie, 69% używa aplikacji bankowych każdego dnia, a aż 82% realizuje w ten sposób zakupy. Raport został sporządzony pod patronatem Cashless.

https://ecomersy.pl/miejsce-silversow-w-m-commerce-badanie-efigence

Klarna x PayU. Na początku Polska

Szwedzki fintech Klarna rozpoczął współpracę ze znanym operatorem płatności PayU. Oznacza to, że usługi Klarny będą dostępne w kolejnych sklepach internetowych, a początkowe partnerstwo obejmie polski rynek.

https://ecomersy.pl/klarna-x-payu-na-poczatku-polska

Jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla Twojego biznesu?

Platformy wideo takie jak YouTube stały się obecnie nie tylko centrami rozrywki, ale również ważnymi przestrzeniami dla reklamodawców pragnących dotrzeć do szerokiej publiczności z efektywnym przekazem. YouTube, z jego miliardową bazą użytkowników, oferuje unikalną szansę na promowanie produktów i usług w dynamiczny i angażujący sposób. Dowiedzmy się, jakie możliwości YouTube Ads oferuje biznesom i jak powinna wyglądać skuteczna strategia.

https://ecomersy.pl/jak-wykorzystac-potencjal-youtube-ads-dla-twojego-biznesu

Nowości w Instagram Creator Marketplace. Na razie w USA

W Instagram Creator Marketplace pojawiły się nowe funkcje, które mają ułatwić współpracę między markami a twórcami. Dzięki sztucznej inteligencji wyszukiwanie influencerów pasujących do konkretnych kampanii reklamowych stanie się prostsze.

https://ecomersy.pl/nowosci-w-instagram-creator-marketplace-na-razie-w-usa

Buty DeeZee w „Tańcu z gwiazdami”!

Buty marki DeeZee, znanego sklepu internetowego z damską odzieżą i obuwiem, pojawiły się w „Tańcu z gwiazdami”. Zobaczymy je na zdjęciach na oficjalnym Instagramie programu.

https://ecomersy.pl/buty-deezee-w-tancu-z-gwiazdami

Zmiana tekstu w film? Poznajcie SORA od OpenAI

OpenAI intensywnie pracuje nad kolejnym projektem o nazwie SORA. To zaawansowane narzędzie ma zmieniać słowa w filmy. Pomysł ten może wydawać się nierealistyczny, jednak to tylko kwestia czasu, kiedy pojawi się na rynku. Co na ten moment wiemy o SORA?

https://ecomersy.pl/zmiana-tekstu-w-film-poznajcie-sora-od-openai-ecomersy

Wyzwania i trudności we wdrożeniach e-commerce – wywiad z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu Sztuka E-Commerce

Wdrożenie projektu e-commerce to złożony proces, od którego w dużej mierze zależy sukces sklepu internetowego. O tym, co jest najistotniejsze podczas wdrożeń e-commerce, czego nie należy pomijać i jakich błędów się wystrzegać, rozmawiamy dziś z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu „Sztuka E-Commerce”.

https://ecomersy.pl/wyzwania-i-trudnosci-we-wdrozeniach-e-commerce

Współpraca Ceneo.pl z PayU. 5 rat 0% w serwisie

W ramach współpracy z fintechem PayU serwis Ceneo.pl udostępnił swoim klientom nową formę płatności za zakupy: raty 5x0%. Jeżeli użytkownik skorzysta z usługi „Kup Teraz”, będzie mógł rozłożyć swoją transakcję na pięć nieoprocentowanych rat (RRSO 0%) przy zamówieniu o wartości od 100 do 1500 zł.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-ceneopl-z-payu-5-rat-0-w-serwisie

Cyberprzestępstwa w Europie i na świecie. Raport IBM

IBM opublikował raport „X-Force Threat Intelligence Index2024”, w którym możemy znaleźć potwierdzenie, że kradzież tożsamości to globalny problem. Obecnie cyberprzestępcy dwukrotnie częściej wykorzystują tożsamość użytkowników w celu ataków na przedsiębiorstwa. Jakie są najważniejsze wnioski płynące z badania?

https://ecomersy.pl/cyberprzestepstwa-w-europie-i-na-swiecie-raport-ibm

Program lojalnościowy Verona Jewellery. Jakie korzyści czekają na klientów?

Verona Jewellery ruszyła z programem lojalnościowym Club Verona, by dawać swoim klientkom więcej korzyści – zarówno natychmiastowych, jak i dostępnych w średniej i dłuższej perspektywie. Jest to marka biżuteryjna należąca do znanej spółki YES Biżuteria SA.

https://ecomersy.pl/program-lojalnosciowy-verona-jewellery-jakie-korzysci-czekaja-na-klientow

Uwaga! To już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2

Jeżeli aktywnie działasz w sieci i korzystasz z systemu reklamowego i analitycznego Google, powinieneś wiedzieć, że zmiany zbliżają się wielkimi krokami. Tryb uzyskiwania zgody trzeba wdrożyć na początku marca, w przeciwnym wypadku napotkasz problemy z reklamami personalizowanymi w Google Ads. Dowiedz się, czym właściwie jest Google Consent Mode v2 i jak go wprowadzić – nie ma na co czekać! Zapraszamy do naszego poradnika, w którym zebraliśmy najważniejsze informacje.

https://ecomersy.pl/uwaga-to-juz-ostatnie-dni-na-wprowadzenie-google-consent-mode-v2

Barbora znika z polskiego rynku. E-grocery słabnie

Internetowy sklep spożywczy Barbora znika z polskiego rynku – zakupy będzie można zrobić tylko do 3 marca br. Należący do litewskiej spółki Maxima Group podmiot nie spełnił oczekiwań, jeżeli chodzi o tempo wzrostu w Polsce.

https://ecomersy.pl/barbora-znika-z-polskiego-rynku-e-grocery-slabnie

Biedronka uruchamia platformę e-commerce. Kwoty mogą zaskakiwać

Sieć sklepów Biedronka uruchomiła własną platformę e-commerce – zakupy.biedronka.pl. Klienci zyskali nową możliwość zakupów w znanym dyskoncie, która jest rozwinięciem dotychczasowej sprzedaży internetowej produktów spożywczych przez platformę Glovo i produktów przemysłowych przez home.biedronka.pl.

https://ecomersy.pl/biedronka-uruchamia-platforme-e-commerce-kwoty-moga-zaskakiwac

TOP lutego od #ecomersy!

Jakie teksty opublikowane w lutym szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o tym, że wszystko.pl znika z rynku, o dalszym rozwoju i podwyżkach w InPost czy o nowości od Revoluta – AI-scam. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł o potencjale YouTube Ads dla biznesu. W TOP-ie z lutego znalazło się też miejsce na zestawienie trendów w e-commerce na 2024 rok i zapowiedź targów PROMO SHOW. Podzieliliśmy się również wynikami różnych badań: na temat płatności odroczonych i ratalnych czy w związku ze styczniowym BaseLinker Index. Nasi odbiorcy mogli dowiedzieć się, że wzrosty w Amazonie w czwartym kwartale 2023 roku przewyższyły oczekiwania. Opublikowaliśmy też podsumowanie roku 2023 według BLIK-a.

https://ecomersy.pl/top-lutego-od-ecomersy-1709243558

InPost obchodzi 25 urodziny. Firma cały czas rośnie

W tym roku InPost obchodzi swoje 25-lecie – firma została założona w 1999 roku, a jej założycielem i szefem jest Rafał Brzoska. W tym czasie spółka stała się jednym z najpopularniejszych polskich operatorów logistycznych, a jej Paczkomaty cieszą się ogromną popularnością.

https://ecomersy.pl/inpost-obchodzi-25-urodziny-firma-caly-czas-rosnie

Nowość na polskim rynku odzieżowym – CopCop

Nowy marketplace, CopCop, to start-up skupiony na walce z nieuczciwymi praktykami na rynku luksusowych marek ubrań. Jego założyciele skupiają się na tzw. slow fashion, a na ich platformie będzie można znaleźć wszystkie marki premium i luxury w jednym miejscu.

https://ecomersy.pl/nowosc-na-polskim-rynku-odziezowym-copcop

Polecamy