Dzisiaj mamy: Niedziela, 24 Listopad 2024

TOP lutego od #ecomersy!

2024.02.29

Jakie teksty opublikowane w lutym szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o tym, że wszystko.pl znika z rynku, o dalszym rozwoju i podwyżkach w InPost czy o nowości od Revoluta – AI-scam. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł o potencjale YouTube Ads dla biznesu. W TOP-ie z lutego znalazło się też miejsce na zestawienie trendów w e-commerce na 2024 rok i zapowiedź targów PROMO SHOW. Podzieliliśmy się również wynikami różnych badań: na temat płatności odroczonych i ratalnych czy w związku ze styczniowym BaseLinker Index. Nasi odbiorcy mogli dowiedzieć się, że wzrosty w Amazonie w czwartym kwartale 2023 roku przewyższyły oczekiwania. Opublikowaliśmy też podsumowanie roku 2023 według BLIK-a.

Wszystko.pl znika z rynku. Platforma nie miała nawet roku

Firma Comarch, jedna z największych polskich spółek informatycznych, zawiesza działalność platformy wszystko.pl. Plany dotyczące platformy były rozległe, miała ona konkurować z największymi graczami na rynku (Allegro i Amazon), jednak utrzymała się na rynku zaledwie 7 miesięcy. Co się wydarzyło?

https://ecomersy.pl/wszystkopl-znika-z-rynku-platforma-nie-miala-nawet-roku

Jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla Twojego biznesu?

Platformy wideo takie jak YouTube stały się obecnie nie tylko centrami rozrywki, ale również ważnymi przestrzeniami dla reklamodawców pragnących dotrzeć do szerokiej publiczności z efektywnym przekazem. YouTube, z jego miliardową bazą użytkowników, oferuje unikalną szansę na promowanie produktów i usług w dynamiczny i angażujący sposób. Dowiedzmy się, jakie możliwości YouTube Ads oferuje biznesom i jak powinna wyglądać skuteczna strategia.

https://ecomersy.pl/jak-wykorzystac-potencjal-youtube-ads-dla-twojego-biznesu

2024 w e-commerce. Poznaj trendy!

Rok 2024 w e-commerce otwiera przed nami nowe horyzonty i rewolucyjne możliwości, które dla wielu przedsiębiorców mogą okazać się wyzwaniem. Świat handlu online stale ewoluuje, napędzany innowacjami technologicznymi, zmieniającymi się preferencjami konsumentów i globalnymi tendencjami. Dzisiaj – bardziej niż kiedykolwiek – właściciele sklepów internetowych powinni być na bieżąco z obowiązującymi trendami, aby nie dać się przegonić konkurencji. Sprawdź, co przyniesie ten rok – możemy Ci zagwarantować, że będzie ciekawie!

https://ecomersy.pl/2024-w-e-commerce-poznaj-trendy

Dalszy rozwój i podwyżki w InPost. Kogo dotyczą?

InPost rozszerza współpracę z Grupą IAI, a jednocześnie podnosi ceny dla klientów biznesowych. Większa liczba sklepów będzie mogła w prosty sposób wdrożyć rozwiązanie InPost Pay, ale atrakcyjniejsza oferta to również większe koszty. Co warto wiedzieć na ten temat?

https://ecomersy.pl/dalszy-rozwoj-i-podwyzki-w-inpost-kogo-dotycza

Nowość od Revoluta – AI-scam

Globalna aplikacja finansowa Revolut uruchomiła zaawansowaną funkcję do ochrony klientów przed oszustami – AI-scam. Jest to dodatkowa zapora bezpieczeństwa, która zapobiega wyłudzeniom APP (autoryzowane płatności push). Co jeszcze wiemy na ten temat?

https://ecomersy.pl/nowosc-od-revoluta-ai-scam

Płatności odroczone vs. ratalne. Które najczęściej wybierają Polacy? Wyniki raportu Comfino

Z płatności odroczonych (BNPL) skorzystało podczas zakupów w ostatnim roku 48% Polaków, a z płatności ratalnych – 44%. Tak wynika z badania konsumenckiego „Płatności ratalne i odroczone 2023/24” przeprowadzonego przez Biostat dla Comfino.pl. Z kolei 9/10 Polaków słyszało o płatnościach odroczonych. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z raportu?

https://ecomersy.pl/platnosci-odroczone-vs-ratalne-ktore-najczesciej-wybieraja-polacy-wyniki-raportu-comfino

Styczniowy BaseLinker Index. Spadki sprzedaży w e-commerce

W styczniu br. wartość BaseLinker Index – wskaźnika mierzącego kompleksową kondycję polskiego e-commerce – wyniosła 121. Przed miesiącem było to 140 pkt, a rok temu – 113 pkt. Analiza danych pokazuje, że sprzedaż internetowa w styczniu 2024 była wyższa od tej przed rokiem o 7,9%. Na ten wynik składa się 6,8-procentowy wzrost liczby zamówień oraz wzrost średniej wartości zamówienia do 186,4 zł.

https://ecomersy.pl/styczniowy-baselinker-index-spadki-sprzedazy-w-e-commerce

Już w środę targi PROMO SHOW

W najbliższą środę i czwartek 14 i 15 lutego odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. Event skierowany jest do profesjonalistów z branży poszukujących najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.

https://ecomersy.pl/material-prasowy-promo-show

BLIK podsumowuje cały rok 2023 i chwali się sukcesami

Z danych udostępnionych przez BLIK możemy się dowiedzieć, że w okresie od stycznia do grudnia ubiegłego roku jego użytkownicy zrealizowali niemal 1,8 mld transakcji o wartości blisko ćwierć biliona złotych, a od początku działania systemu wykonano ich aż ponad 4,5 mld, wartych 614,4 mld złotych. Najwięcej transakcji odnotowano – jak zwykle – w e-commerce. Najchętniej wykorzystywaną usługą okazały się przelewy na telefon.

https://ecomersy.pl/blik-podsumowuje-caly-rok-2023-i-chwali-sie-sukcesami

Czwarty kwartał 2023 w Amazonie – wzrosty przewyższyły oczekiwania

W ubiegłym tygodniu Amazon podzielił się raportem finansowym za czwarty kwartał roku 2023. Gigant e-commerce odnotował 14% wzrost przychodów, osiągając łącznie 170 mld USD, przewyższając przewidywane 166,21 mld USD szacowane przez analityków.

https://ecomersy.pl/czwarty-kwartal-2023-w-amazonie-wzrosty-przewyzszyly-oczekiwania

Polecamy