Dalszy rozwój i podwyżki w InPost. Kogo dotyczą?
InPost rozszerza współpracę z Grupą IAI, a jednocześnie podnosi ceny dla klientów biznesowych. Większa liczba sklepów będzie mogła w prosty sposób wdrożyć rozwiązanie InPost Pay, ale atrakcyjniejsza oferta to również większe koszty. Co warto wiedzieć na ten temat?
InPost Pay w większej liczbie e-sklepów
Grupa IAI to firma, do której należą platformy e-commerce IdoSell i AtomStore. InPost współpracuje z nią już od jakiegoś czasu, jednak teraz ta kooperacja zostanie rozszerzona. Sklepy korzystające z usług IdoSell i AtomStore będą mogły wprowadzić do swoich usług InPost Pay bez większego kłopotu. Narzędzie to ma skracać proces płatności w sklepie internetowym – klient może je aktywować w aplikacji InPostu.
Nowy cennik usług
Na stronie internetowej InPostu pojawił się też nowy cennik usług. Firma zwiększa ceny usług dla klientów B2B, i to już od 1 marca. Obecnie wyróżnić możemy trzy rozmiary przesyłek paczkomatowych: A, B oraz C. W tym momencie klienci muszą za nie płacić odpowiednio 12,13 zł, 13,76 zł oraz 17,53 zł. Od przyszłego miesiąca firmy zapłacą za te usługi 13,33 zł, 15,12 zł oraz 19,27 zł. Podrożeje również opcja szybkich zwrotów dla wszystkich rozmiarów przesyłek (minimum o 1 zł).