Wszystko.pl znika z rynku. Platforma nie miała nawet roku
Firma Comarch, jedna z największych polskich spółek informatycznych, zawiesza działalność platformy wszystko.pl. Plany dotyczące platformy były rozległe, miała ona konkurować z największymi graczami na rynku (Allegro i Amazon), jednak utrzymała się na rynku zaledwie 7 miesięcy. Co się wydarzyło?
Koniec projektu
Platforma wszystko.pl była szeroko reklamowana, a nowoczesny serwis miał zrewolucjonizować rynek – jego głównym atutem stały się zarówno brak prowizji od sprzedaży, jak i brak opłat za prowadzenie konta. Okazuje się jednak, że nie przetrwa nawet roku – na stronie internetowej możemy znaleźć komunikat o zawieszeniu działalności i „niekontynuowaniu projektu” od 15 lutego br. Nie ma już opcji składania zamówień.
Dostęp do końca kwietnia
Okazuje się, że model biznesowy wprowadzony przez Comarch jest nieskuteczny. Zarówno klienci, jak i firmy mające konta na stronie będą mogli zalogować się na nie do 30 kwietnia 2024 roku. Po tym dniu dostęp zostanie im odebrany, a platforma nie będzie już pośredniczyć między kupującymi a sprzedającymi, co może mieć wpływ na ewentualny proces reklamacji.
Źródło grafik: https://wszystko.pl/