Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

#PrasówkaEcomersy (13.06-17.06.2022 r.)

2022.06.20

Pisaliśmy o tym, że Laurella poszukuje inwestora, a przy tym że spółka odnosi sukcesy w kanale online. Zastanawialiśmy się, czy płatności odroczone wejdą w zakres usług BLIK-a, oraz jak seniorzy odnajdują się w świecie e-commerce. Informowaliśmy, że DHL angażuje się w zrównoważony rozwój, a także o tym, że Amazon uruchamia wirtualną przymierzalnię. Opublikowaliśmy też wywiad z Adrianem Stępniakiem, Country Managerem Poland & CEE w Firework, pt. „Przyszłość e-commerce. Jak materiały wideo zmieniają sprzedaż?”. Pisaliśmy, że coraz więcej sklepów spożywczych rozszerza swoją działalność o sprzedaż online. Informowaliśmy również o tym, że dla specjalistów IT w Polsce bardzo ważna jest praca zdalna. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł przybliżający 20 strategii marketingowych, dzięki którym można wypromować swoją markę.

Laurella poszukuje inwestora. Spółka odnosi sukcesy w kanale online

Marka modowa Laurella chce zdobyć inwestora branżowego lub finansowego. Firma generuje największe dochody dzięki sprzedaży online, poprzez e-sklep – mówimy tutaj o 95% zysków. W 2021 roku jej przychody netto osiągnęły kwotę 23 mln zł.

https://ecomersy.pl/laurella-poszukuje-inwestora-spolka-odnosi-sukcesy-w-kanale-online

Czy płatności odroczone wejdą w zakres usług BLIK-a?

Cztery podmioty finansowe – Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank oraz Mastercard Europe – zamierzają utworzyć spółkę, która zajmie się rozszerzeniem działalności Polskiego Standardu Płatności w segmencie BN:PL (płatności odroczone). Wniosek trafił już do UOKiK. PSP obecnie zajmuje się organizacją systemu BLIK.

https://ecomersy.pl/czy-platnosci-odroczone-wejda-w-zakres-uslug-blik-a

Jak seniorzy odnajdują się w świecie e-commerce?

Czy starsze osoby kupują online? Okazuje się, że tak, a w dodatku całkiem dobrze radzą sobie z najnowszymi technologiami. Bardzo często możemy spotkać się z opinią, że seniorzy wybierają jedynie zakupy stacjonarne. Nic bardziej mylnego! Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu wynika jasno: osoby powyżej 60. roku życia regularnie korzystają z opcji, jakie niesie internetowy handel. I wcale nie potrzebują dodatkowych udogodnień.

https://ecomersy.pl/jak-seniorzy-odnajduja-sie-w-swiecie-e-commerce

DHL angażuje się w zrównoważony rozwój

Coraz więcej firm związanych z e-commerce stara się wprowadzać w życie działania przyjazne środowisku. Wyjątkiem w tej kwestii nie jest DHL, czyli niemiecka firma zajmująca się przewozem przesyłek i logistyką. Co dokładnie planuje spółka?

https://ecomersy.pl/dhl-angazuje-sie-w-zrownowazony-rozwoj

Wirtualna przymierzalnia od Amazona

Klienci platformy Amazon zyskają dostęp do najnowocześniejszego rozwiązania opartego o technologie rozszerzonej rzeczywistości. Będą mogli mierzyć ubrania w wirtualnej przymierzalni. Jak będzie działać nowe narzędzie?

https://ecomersy.pl/wirtualna-przymierzalnia-od-amazona

Przyszłość e-commerce. Jak materiały wideo zmieniają sprzedaż?

Jak wideo wpływa na decyzje zakupowe? Filmy przedłużają średni czas sesji nawet czterokrotnie i podnoszą wartość koszyka nawet o 50%! O tym, dlaczego warto wykorzystać filmy i streaming w e-commerce opowiada Adrian Stępniak, Country Manager Poland & CEE w Firework. Zapraszamy na wywiad, z którego dowiecie się jak stworzyć wideo, które będzie skutecznie sprzedawało.

https://ecomersy.pl/przyszlosc-e-commerce-jak-materialy-wideo-zmieniaja-sprzedaz

Coraz więcej sklepów spożywczych rozszerza swoją działalność o sprzedaż online

Rynek e-commerce w Polsce rośnie. Z danych KRS wynika, że od początku 2022 roku ok. 20 tys. polskich firm poszerzyło swoją działalność o kanał online. Z kolei w ciągu ostatnich 5 lat na ten krok zdecydowało się niemal 200 tys. przedsiębiorców.

https://ecomersy.pl/coraz-wiecej-sklepow-spozywczych-rozszerza-swoja-dzialalnosc-o-sprzedaz-online

Dla specjalistów IT w Polsce bardzo ważna jest praca zdalna

74,6% specjalistów(-ek) IT w Polsce deklaruje, że cały czas pracuje w pełni zdalnie. Tak wynika z raportu „Praca zdalna i hybrydowa w IT. Jak chcemy pracować po pandemii?”, przeprowadzonego przez No Fluff Jobs, portal z ogłoszeniami pracy dla IT. Polska jest tutaj zdecydowanie w czołówce, zaś na końcu znajdują się Węgry (45,5%).

https://ecomersy.pl/dla-specjalistow-it-w-polsce-bardzo-wazna-jest-praca-zdalna

EcomersyBasic #33: 20 strategii marketingowych, dzięki którym wypromujesz markę

Aby zbudować widoczność w sieci, niezbędne są konkretne działania marketingowe. W tym celu można wykorzystać rozmaite strategie. Najważniejsze jest to, by dopasować je do profilu swojej działalności i stworzyć konkretny plan. Nie można działać w ciemno – trzeba z góry wiedzieć, co chce się osiągnąć, a także jakimi środkami. Przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie 20 najskuteczniejszych koncepcji.

 https://ecomersy.pl/ecomersybasic-33-20-strategii-marketingowych-dzieki-ktorym-wypromujesz-marke

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...