Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Laurella poszukuje inwestora. Spółka odnosi sukcesy w kanale online

2022.06.13

Marka modowa Laurella chce zdobyć inwestora branżowego lub finansowego. Firma generuje największe dochody dzięki sprzedaży online, poprzez e-sklep – mówimy tutaj o 95% zysków. W 2021 roku jej przychody netto osiągnęły kwotę 23 mln zł.

Rozwój na rynku e-commerce

Sklep internetowy laurella.pl od kilku lat przekracza liczbę 50 mln wizyt rocznie. Średnia wartość zamówienia w ubiegłym roku wynosiła niemal 270 zł. Prezes zarządu Laurella, Marcin Vogel, twierdzi, że spółka zawdzięcza swój sukces przede wszystkim wysokiej sprawności logistycznej. W Polsce można znaleźć również dwa sklepy stacjonarne marki – w Warszawie i Poznaniu.

Współpraca z Capital One Advisers

Laurella niedawno rozpoczęła współpracę z doradcą corporate finance, Capital One Advisers. Teraz zastanawia się nad pozyskaniem inwestora branżowego bądź finansowego. Spółka chce zdobyć dodatkowy kapitał, który ułatwi jej dynamiczny rozwój poprzez np. dotarcie do nowych kanałów dystrybucji.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...