Laurella poszukuje inwestora. Spółka odnosi sukcesy w kanale online
Marka modowa Laurella chce zdobyć inwestora branżowego lub finansowego. Firma generuje największe dochody dzięki sprzedaży online, poprzez e-sklep – mówimy tutaj o 95% zysków. W 2021 roku jej przychody netto osiągnęły kwotę 23 mln zł.
Rozwój na rynku e-commerce
Sklep internetowy laurella.pl od kilku lat przekracza liczbę 50 mln wizyt rocznie. Średnia wartość zamówienia w ubiegłym roku wynosiła niemal 270 zł. Prezes zarządu Laurella, Marcin Vogel, twierdzi, że spółka zawdzięcza swój sukces przede wszystkim wysokiej sprawności logistycznej. W Polsce można znaleźć również dwa sklepy stacjonarne marki – w Warszawie i Poznaniu.
Współpraca z Capital One Advisers
Laurella niedawno rozpoczęła współpracę z doradcą corporate finance, Capital One Advisers. Teraz zastanawia się nad pozyskaniem inwestora branżowego bądź finansowego. Spółka chce zdobyć dodatkowy kapitał, który ułatwi jej dynamiczny rozwój poprzez np. dotarcie do nowych kanałów dystrybucji.