Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Laurella poszukuje inwestora. Spółka odnosi sukcesy w kanale online

2022.06.13

Marka modowa Laurella chce zdobyć inwestora branżowego lub finansowego. Firma generuje największe dochody dzięki sprzedaży online, poprzez e-sklep – mówimy tutaj o 95% zysków. W 2021 roku jej przychody netto osiągnęły kwotę 23 mln zł.

Rozwój na rynku e-commerce

Sklep internetowy laurella.pl od kilku lat przekracza liczbę 50 mln wizyt rocznie. Średnia wartość zamówienia w ubiegłym roku wynosiła niemal 270 zł. Prezes zarządu Laurella, Marcin Vogel, twierdzi, że spółka zawdzięcza swój sukces przede wszystkim wysokiej sprawności logistycznej. W Polsce można znaleźć również dwa sklepy stacjonarne marki – w Warszawie i Poznaniu.

Współpraca z Capital One Advisers

Laurella niedawno rozpoczęła współpracę z doradcą corporate finance, Capital One Advisers. Teraz zastanawia się nad pozyskaniem inwestora branżowego bądź finansowego. Spółka chce zdobyć dodatkowy kapitał, który ułatwi jej dynamiczny rozwój poprzez np. dotarcie do nowych kanałów dystrybucji.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...