Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Czy płatności odroczone wejdą w zakres usług BLIK-a?

2022.06.13

Cztery podmioty finansowe – Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank oraz Mastercard Europe – zamierzają utworzyć spółkę, która zajmie się rozszerzeniem działalności Polskiego Standardu Płatności w segmencie BN:PL (płatności odroczone). Wniosek trafił już do UOKiK. PSP obecnie zajmuje się organizacją systemu BLIK.

Bank Millennium i Sandander Bank Polska

Millennium należy do grupy kapitałowej Banco Comercial Portugues i jest ogólnopolskim bankiem komercyjnym. Świadczy usługi bankowe na rzecz przedsiębiorców oraz innych osób prawnych, osób fizycznych i jednostek organizacyjnych, które nie posiadają osobowości prawnej. Santander z kolei świadczy usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych.

mBank i Mastercard Europe

mBank należy do grupy kapitałowej Commerzbank. Świadczy usługi bankowe dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców z różnych krajów świata. Mastercard należy do grupy kapitałowej, która działa w globalnej branży płatności elektronicznych.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...