Dzisiaj mamy: Niedziela, 1 Październik 2023

DHL angażuje się w zrównoważony rozwój

2022.06.14

Coraz więcej firm związanych z e-commerce stara się wprowadzać w życie działania przyjazne środowisku. Wyjątkiem w tej kwestii nie jest DHL, czyli niemiecka firma zajmująca się przewozem przesyłek i logistyką. Co dokładnie planuje spółka?

Plany spółki DHL

Działania na rzecz zrównoważonego rozwoju są elementem strategii biznesowej DHL. Planowane są inwestycje w takie projekty, jak elektryfikacja floty, eko-opakowania, odnawialne źródła energii czy w pełni ekologiczne dostawy. Do 2030 Grupa DP DHL wpłaci 7 miliardów euro na ochronę klimatu, z czego 115 milionów zostanie przeznaczonych właśnie na elektryfikację floty (docelowo 60% pojazdów mają stanowić elektryczne samochody).

Green washing

Firmy z sektora e-commerce muszą dostosowywać swoje praktyki do wymogów unijnego Zielonego Ładu. Wiele przedsiębiorstw stosuje jednak nieuczciwe metody, czyli tzw. „green washing”. Podczas konferencji „E-commerce 2022. Szanse, trendy, wyzwania”, organizowanej przez Konfederację Lewiatan razem z DHL Parcel, będzie można dowiedzieć się, jak rozpoznać tego typu tricki.

DHL
Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...