Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Wirtualna przymierzalnia od Amazona

2022.06.14

Klienci platformy Amazon zyskają dostęp do najnowocześniejszego rozwiązania opartego o technologie rozszerzonej rzeczywistości. Będą mogli mierzyć ubrania w wirtualnej przymierzalni. Jak będzie działać nowe narzędzie?

Virtual Try-On dotyczy obuwia

Na początek z wirtualnej przymierzalni skorzystają użytkownicy systemu iOS, a dopiero później osoby z Androidem. Na razie usługa obejmie konsumentów z USA oraz Kanady i dotyczy obuwia, przede wszystkim sportowych marek, takich jak Adidas, Reebok czy New Balance. Wcześniej tego typu rozwiązanie wprowadziła IKEA.

Przyszłość AR

Jak wiadomo, technologie rozszerzonej rzeczywistości dopiero zaczynają się rozwijać. Giganci związani z e-commerce uważają jednak, że AR stanowi przyszłość branży. Zdaniem Apple, w ciągu 10 lat gogle AR zastąpią smartfony.

źródło zdjęcia: https://www.amazon.ca/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...