Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

#PrasówkaEcomersy (10.10-14.10)

2022.10.24

Pisaliśmy o tym, że Revolut oferuje nową usługę, Shops, która na razie działa tylko w Irlandii. Oprócz tego, powstała unowocześniona wersja aplikacji mobilnej eobuwie.pl. Wspominaliśmy, że BLIK wyprzedza konkurencję – zna go już większość Polaków. Opublikowaliśmy artykuł na temat emojis i ich znaczenia w marketingu. Informowaliśmy o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee oraz o nowym sposobie potwierdzania płatności w mBanku – biometrii behawioralnej. Podzieliliśmy się wywiadem z Mają Wiśniewską, Marketing Manager SMSAPI, na temat SMS marketingu w e-commerce. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że w salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl, a na stronie Poczty Polskiej – kryptoznaczki i cyfrowe kolekcjonerstwo. Zastanawialiśmy się, flaczego warto rozważyć sprzedaż zagraniczną w e-commerce. Pisaliśmy też, że Uber Eats zaczął się zajmować szybkimi dostawami na terenie UK. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się tekst na temat real time marketingu w e-commerce.

Revolut z usługą Shops. Na razie tylko w Irlandii


Revolut uruchomił nową usługę o nazwie Shops, która umożliwia użytkownikom zrobienie zakupów za pośrednictwem aplikacji. Na razie działa ona tylko w Irlandii – w tym kraju fintech posiada 2 mln klientów.

https://ecomersy.pl/revolut-z-usluga-shops-na-razie-tylko-w-irlandii

Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej eobuwie.pl

Znana marka obuwnicza eobuwie.pl uruchomiła nową wersję aplikacji mobilnej dla swoich klientów. Wszystko dlatego, że kanały mobilne generują większość sprzedaży online, czyli aż 80%. Konsumenci zyskali dostęp m.in. do jeszcze szybszej finalizacji transakcji.

https://ecomersy.pl/unowoczesniona-wersja-aplikacji-mobilnej-eobuwiepl

BLIK wyprzedza konkurencję. Zna go większość Polaków

BLIK cieszy się w Polsce ogromną popularnością, ponieważ oferuje klientom szybkie, bezpieczne płatności. Najnowsze wyniki badania agencji KANTAR w drugim pokazują, że kwartale br. pokazują, że 95% użytkowników aplikacji bankowych zna BLIK-a, a 45% najczęściej decyduje się właśnie na tę metodę płatności.

https://ecomersy.pl/blik-wyprzedza-konkurencje-zna-go-wiekszosc-polakow

Emojis i ich znaczenie w marketingu

W ostatnich latach coraz częściej można usłyszeć, że w XXI wieku główną formą komunikacji, szczególnie wśród młodszych osób, ponownie stało się pismo obrazkowe – grafiki, zdjęcia, memy, gify, a także emojis. Trudno na razie ocenić, czy rzeczywiście słowo wypierane jest przez obraz, jednak nie można bagatelizować znaczenia tego ostatniego, zwłaszcza w marketingu. Jak zatem wykorzystać emojis w porozumiewaniu się z klientami? Zostań z nami, aby się dowiedzieć!

https://ecomersy.pl/emojis-i-ich-znaczenie-w-marketingu

Zwolnienia w polskim oddziale Shopee

Jak donosi Spidersweb, w polskim oddziale Shopee szykują się zwolnienia. Szef tego oddziału, Ian Ho, ogłosił, że firma musi pożegnać się z częścią zespołu. Miało to miejsce podczas zebrania dla wszystkich pracowników (town hall).
https://ecomersy.pl/zwolnienia-w-polskim-oddziale-shopee

Nowy sposób potwierdzania płatności w mBanku – biometria behawioralna

mBank wprowadza nową usługę, która ma na celu zabezpieczenie płatność kartą w Internecie, czyli biometrię behawioralną. To nowoczesne rozwiązanie polega na stworzeniu profilu biometrycznego klienta na podstawie sposobu używania klawiatury. Zostało opracowane we współpracy z dwoma firmami – ITCARD oraz Digital Fingerprints.

https://ecomersy.pl/nowy-sposob-potwierdzania-platnosci-w-mbanku-biometria-behawioralna

SMS marketing w e-commerce. Czy warto? - wywiad z Mają Wiśniewską, Marketing Manager SMSAPI

Czy SMS marketing jest skuteczny? Ile kosztuje? Czy to rozwiązanie, które sprawdzi się w Twoim sklepie? Jeśli szukasz odpowiedzi na te i inne pytania, zajrzyj do naszego wywiadu. Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI, rozwiewa wszystkie wątpliwości i rzuca więcej światła na wykorzystanie SMS-ów w e-commerce.

https://ecomersy.pl/sms-marketing-w-e-commerce-czy-warto-wywiad-z-maja-wisniewska-marketing-manager-smsapi

W salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl

Eobuwie.pl i CCC wspólnie wprowadzają nowy koncept zakupowy – interaktywne przestrzenie zakupowe. W wybranych salonach CCC pojawią się specjalne strefy eobuwie.pl, które pozwolą na dostęp do najpopularniejszych usług tej marki.

https://ecomersy.pl/w-salonach-ccc-pojawia-sie-strefy-zakupowe-eobuwiepl

Kryptoznaczki i cyfrowe kolekcjonerstwo na stronie Poczty Polskiej

18 października br. Poczta Polska uruchomiła specjalną stronę internetową: nft.poczta-polska.pl, na której kolekcjonerzy będą mogli kupować cyfrowe znaczki. Pomysł ten jest wynikiem zamiłowania do filatelistyki oraz nowoczesnych technologii.

https://ecomersy.pl/kryptoznaczki-i-cyfrowe-kolekcjonerstwo-na-stronie-poczty-polskiej

Dlaczego warto rozważyć sprzedaż zagraniczną w e-commerce?

Działania Unii Europejskiej na rzecz ujednolicenia europejskich rynków powodują, że granice geograficzne w handlu elektronicznym się zacierają, a coraz to więcej konsumentów chce kupować produkty od zagranicznych przedsiębiorców. Czy sprzedaż zagraniczna może być szansą dla Twojego sklepu internetowego? Sprawdź!

https://ecomersy.pl/dlaczego-warto-rozwazyc-sprzedaz-zagraniczna-w-e-commerce

Uber Eats z szybkimi dostawami na terenie UK

Uber Eats w Wielkiej Brytanii rozszerza swoją ofertę o q-commerce, czyli ekspresowe dostawy. Klienci Iceland Express będą mogli zamawiać zakupy spożywcze poprzez aplikację. Otrzymają je nawet w ciągu 20 minut.

https://ecomersy.pl/uber-eats-z-szybkimi-dostawami-na-terenie-uk

#EcomersyBasic #51: Real time marketing w e-commerce. Co warto o nim wiedzieć?

Aby zwiększyć skuteczność swojej kampanii promocyjnej, możesz spróbować nawiązać w niej do bieżących wydarzeń, które cieszą się w Internecie popularnością i o których chętnie się mówi. Takie działania noszą nazwę real time marketingu. W wolnym tłumaczeniu jest to marketing dziejący się w czasie rzeczywistym. Z czym dokładnie się wiąże i jakie możliwości stwarza? Zostań z nami, aby wszystkiego się dowiedzieć!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-51-real-time-marketing-w-e-commerce-co-warto-o-nim-wiedziec

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...