Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Kryptoznaczki i cyfrowe kolekcjonerstwo na stronie Poczty Polskiej

2022.10.20

18 października br. Poczta Polska uruchomiła specjalną stronę internetową: nft.poczta-polska.pl, na której kolekcjonerzy będą mogli kupować cyfrowe znaczki. Pomysł ten jest wynikiem zamiłowania do filatelistyki oraz nowoczesnych technologii.

Poczta Polska stawia na cyfryzację

Jak podaje Poczta Polska, pierwszych 1558 (nie jest to liczba przypadkowa – w 1558 roku Zygmunt August „ustanowił stałe połączenie pocztowe między Krakowem a Wenecją przez Wiedeń za pomocą koni rozstawnych”) klientów, którzy zapiszą się do newslettera, otrzyma Talara Filatelistycznego „August”. Na razie przygotowano cztery rodzaje kryptoznaczków. Składają się one z dwóch elementów: tradycyjnego znaczka pocztowego i części cyfrowej reprezentowanej przez unikalne tokeny NFT w sieci Polygon w standardzie ERC1155. Ich emisja nosi nazwę „Polska w kosmosie”. Jak widać, Poczta Polska staje się firmą cyfrową.

Konkretne daty

Pierwszy Talar będzie dostępny dla klientów już w październiku tego roku, natomiast kryptoznaczki – w I kwartale 2023 roku. Poczta Polska przygotowała również akcję promocyjną „Złap Talara”. Dzięki niej część osób, które zapiszą się na newsletter, będzie mogła pozyskać Talara Filatelistycznego z wizerunkiem Króla Zygmunta Augusta, czyli pierwszy produkt wirtualnej kolekcji. Na stronie internetowej użytkownicy spotkają się z regularnym uzupełnianiem oferty z zakresu cyfrowego kolekcjonerstwa. Partnerami tej emisji są Polska Agencja Kosmiczna oraz Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...