Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Kryptoznaczki i cyfrowe kolekcjonerstwo na stronie Poczty Polskiej

2022.10.20

18 października br. Poczta Polska uruchomiła specjalną stronę internetową: nft.poczta-polska.pl, na której kolekcjonerzy będą mogli kupować cyfrowe znaczki. Pomysł ten jest wynikiem zamiłowania do filatelistyki oraz nowoczesnych technologii.

Poczta Polska stawia na cyfryzację

Jak podaje Poczta Polska, pierwszych 1558 (nie jest to liczba przypadkowa – w 1558 roku Zygmunt August „ustanowił stałe połączenie pocztowe między Krakowem a Wenecją przez Wiedeń za pomocą koni rozstawnych”) klientów, którzy zapiszą się do newslettera, otrzyma Talara Filatelistycznego „August”. Na razie przygotowano cztery rodzaje kryptoznaczków. Składają się one z dwóch elementów: tradycyjnego znaczka pocztowego i części cyfrowej reprezentowanej przez unikalne tokeny NFT w sieci Polygon w standardzie ERC1155. Ich emisja nosi nazwę „Polska w kosmosie”. Jak widać, Poczta Polska staje się firmą cyfrową.

Konkretne daty

Pierwszy Talar będzie dostępny dla klientów już w październiku tego roku, natomiast kryptoznaczki – w I kwartale 2023 roku. Poczta Polska przygotowała również akcję promocyjną „Złap Talara”. Dzięki niej część osób, które zapiszą się na newsletter, będzie mogła pozyskać Talara Filatelistycznego z wizerunkiem Króla Zygmunta Augusta, czyli pierwszy produkt wirtualnej kolekcji. Na stronie internetowej użytkownicy spotkają się z regularnym uzupełnianiem oferty z zakresu cyfrowego kolekcjonerstwa. Partnerami tej emisji są Polska Agencja Kosmiczna oraz Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...