Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 7 Październik 2024

#PrasówkaEcomersy (09.10 - 13.10)

2023.10.16

Pisaliśmy o współpracy Tpay i PayPo oraz o Strofkach BLIK-a. Wspominaliśmy, że międzynarodowy oddział dmTECH został uruchomiony we Wrocławiu oraz że Rossmann wycofuje się ze sprzedaży niektórych produktów. Podzieliliśmy się wynikami raportu Tpay w 2023 roku oraz raportu K2 Precise. Opublikowaliśmy również artykuł na temat podziękowań za zakupy. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że Chris Riedy rezygnuje z ważnego stanowiska w X oraz że Super-Pharm rusza z własnym marketplacem. Informowaliśmy, że nowy chiński marketplace pojawił się w Polsce, a Klarna wprowadza ponad 10 nowych funkcji w swojej aplikacji mobilnej. Pisaliśmy o raporcie Digital Poland związanym z postrzeganiem sztucznej inteligencji i o nowym partnerze Allegro Pay. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł na temat Black Friday.

Współpraca Tpay i PayPo – BNPL dla nowych klientów

Znany operator płatności Tpay nawiązał partnerstwo z PayPo – fintechem specjalizującym się w płatnościach odroczonych. Współpracujące z nim sklepy internetowe będą mogły korzystać z rozszerzonej oferty usługi BNPL.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-tpay-i-paypo-bnpl-dla-nowych-klientow

Strofki BLIK-a – nowa kampania promująca przelewy na telefon

W swojej najnowszej kampanii BLIK porusza problem konieczności upominania się o pożyczone pieniądze. „Strofki BLIK-a” to seria krótkich spotów, w których Tomasz Kot strofuje adresatów i przypomina, że mogą szybko się rozliczyć dzięki przelewom na telefon. Jest to również pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu.

https://ecomersy.pl/strofki-blik-a-nowa-kampania-promujaca-przelewy-na-telefon

Międzynarodowy oddział dmTECH uruchomiony we Wrocławiu

dmTECH, spółka zależna IT dm-drogerie markt, będzie rozwijać działalność w Polsce – to właśnie nasz kraj stał się jej pierwszym międzynarodowym oddziałem. Jej celem ma być wsparcie technologicznej obsługi klientów oraz pracowników drogerii dm, a także wdrażanie nowych projektów IT we wszystkich krajach, w których obecna jest marka.

https://ecomersy.pl/miedzynarodowy-oddzial-dmtech-uruchomiony-we-wroclawiu

Wyniki raportu Tpay w 2023 roku. Polacy doceniają portfele elektroniczne

Zgodnie z raportem „Jak Polacy kupują online 2023. Roz_ważny konsument w niepewnych czasach” przygotowanym przez znanego operatora płatności Tpay wymagania polskich e-konsumentów wobec płatności elektronicznych rosną. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć dzięki najnowszemu badaniu?

https://ecomersy.pl/wyniki-raportu-tpay-w-2023-roku-polacy-doceniaja-portfele-elektroniczne

Najbliższa przyszłość content marketingu. Raport K2 Precise

Jaka przyszłość czeka marketing treści? Z najnowszego raportu Altavia Kamikaze + K2 pt. „Content w e-commerce 2023” możemy się dowiedzieć, co jest największym wyzwaniem w realizacji strategii content-marketingowych oraz jaką rolę odgrywa w tym wszystkim sztuczna inteligencja.

https://ecomersy.pl/najblizsza-przyszlosc-content-marketingu-raport-k2-precise

Podziękowanie za zakupy. To musisz widzieć

Mogłoby się wydawać, że podziękowanie za zakupy to zwykła uprzejmość i dodatek, więc nie warto brać go pod uwagę. Nie zgadzamy się z tym! Jest to kolejny pozornie nieważny element, który – odpowiednio wykorzystany – może służyć budowaniu wizerunku marki i nawiązywaniu trwałych relacji z klientami. W dzisiejszym artykule zebraliśmy wszystkie istotne kwestie związane z tworzeniem podziękowań za zakupy w sklepie internetowym. Sprawdź i zacznij działać!

https://ecomersy.pl/podziekowanie-za-zakupy-to-musisz-widziec

Rossmann wycofuje się ze sprzedaży niektórych produktów. Chodzi o Pandora gate

Z sieci sklepów Rossmann zostaną wycofane kosmetyki sygnowane przez członkinie Teamu X – powodem jest głośna afera związana ze znanymi youtuberami, która wybuchła w ostatnim czasie.

https://ecomersy.pl/rossmann-wycofuje-sie-ze-sprzedazy-niektorych-produktow-chodzi-o-pandora-gate

Co Polacy myślą o sztucznej inteligencji? Raport Digital Poland

Sztuczna inteligencja to jeden z najważniejszych tematów piątej edycji Digital Festival. Badanie pt. „Technologia w służbie społeczeństwu. Czy Polacy zostaną społeczeństwem 5.0?” przeprowadzone przez Fundację Digital Poland, GfK Polonia oraz T-Mobile Polska pokazuje, jak Polacy postrzegają szybki rozwój cyfryzacji, nowych technologii oraz AI. Jakie są najważniejsze wnioski z najnowszego raportu?

https://ecomersy.pl/co-polacy-mysla-o-sztucznej-inteligencji-raport-digital-poland

Chris Riedy rezygnuje z ważnego stanowiska w X

Chris Riedy przez niemal rok pełnił funkcję globalnego szefa marketingu i sprzedaży platformy X (dawniej Twitter). 6 października br. złożył jednak oficjalną rezygnację, pozostawiając serwis bez CMO.

https://ecomersy.pl/chris-riedy-rezygnuje-z-waznego-stanowiska-w-x

Super-Pharm z własnym marketplacem. Marka idzie w ślady Hebe

Super-Pharm rusza z własnym marketplacem, czyli projektem Super-Pharm Partner. Oznacza to, że firma udostępni swój sklep internetowy dla partnerów handlowych. Takie rozwiązanie pozwoli rozwinąć ofertę bez dużych inwestycji oraz zwiększyć obroty w e-commerce.

https://ecomersy.pl/super-pharm-z-wlasnym-marketplacem-marka-idzie-w-slady-hebe

Nowy chiński marketplace w Polsce - Ochama wchodzi do gry

Ochama, chińska platforma typu marketplace, ogłosiła wejście na 19 europejskich rynków – jednym z nich jest Polska. Serwis oferuje m.in. artykuły spożywcze, sprzęt gospodarstwa domowego oraz elektronikę.

https://ecomersy.pl/nowy-chinski-marketplace-w-polsce

Nowy partner Allegro Pay. Karty z logo Visa

Allegro Pay, fintech obsługujący płatności odroczone na platformie Allegro, podjął decyzję w sprawie współpracy z operatorem kart płatniczych. Jak wynika z informacji uzyskanych przez cashless.pl, Allegro Bay będzie wydawać karty z logo Visa, a w całym procesie będzie pomagać ITCARD.

https://ecomersy.pl/nowy-partner-allegro-pay-co-szykuje-dla-nas-znana-platforma

Ponad 10 nowych funkcji w aplikacji mobilnej Klarny

Klarna wprowadza do swojej aplikacji nowe opcje – jedną z nich jest ubezpieczenie od kupowanych produktów. To efekt współpracy z insurtechem Cover Genius. Usługa będzie na razie dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych.

https://ecomersy.pl/ponad-10-nowych-funkcji-w-aplikacji-mobilnej-klarny

EcomersyBasic #98: Black Friday. Już teraz zacznij przygotowania do święta wyprzedaży!

Black Friday zbliża się wielkimi krokami – w tym roku wypada 24 listopada. Czarny piątek to bardzo ważne wydarzenie w świecie e-commerce i handlu detalicznego. Tego dnia możemy nie tylko sprzedać więcej, ale również dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć rozpoznawalność marki i wyróżnić się na tle konkurencji. Jak odpowiednio przygotować się do tego święta? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem – zebraliśmy w jednym miejscu najpotrzebniejsze informacje!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-98-black-friday-juz-teraz-zacznij-przygotowania-do-swieta-wyprzedazy

Polecamy