#PrasówkaEcomersy (09.10 - 13.10)
Pisaliśmy o współpracy Tpay i PayPo oraz o Strofkach BLIK-a. Wspominaliśmy, że międzynarodowy oddział dmTECH został uruchomiony we Wrocławiu oraz że Rossmann wycofuje się ze sprzedaży niektórych produktów. Podzieliliśmy się wynikami raportu Tpay w 2023 roku oraz raportu K2 Precise. Opublikowaliśmy również artykuł na temat podziękowań za zakupy. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że Chris Riedy rezygnuje z ważnego stanowiska w X oraz że Super-Pharm rusza z własnym marketplacem. Informowaliśmy, że nowy chiński marketplace pojawił się w Polsce, a Klarna wprowadza ponad 10 nowych funkcji w swojej aplikacji mobilnej. Pisaliśmy o raporcie Digital Poland związanym z postrzeganiem sztucznej inteligencji i o nowym partnerze Allegro Pay. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł na temat Black Friday.
Współpraca Tpay i PayPo – BNPL dla nowych klientów
Znany operator płatności Tpay nawiązał partnerstwo z PayPo – fintechem specjalizującym się w płatnościach odroczonych. Współpracujące z nim sklepy internetowe będą mogły korzystać z rozszerzonej oferty usługi BNPL.
https://ecomersy.pl/wspolpraca-tpay-i-paypo-bnpl-dla-nowych-klientow
Strofki BLIK-a – nowa kampania promująca przelewy na telefon
W swojej najnowszej kampanii BLIK porusza problem konieczności upominania się o pożyczone pieniądze. „Strofki BLIK-a” to seria krótkich spotów, w których Tomasz Kot strofuje adresatów i przypomina, że mogą szybko się rozliczyć dzięki przelewom na telefon. Jest to również pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu.
https://ecomersy.pl/strofki-blik-a-nowa-kampania-promujaca-przelewy-na-telefon
Międzynarodowy oddział dmTECH uruchomiony we Wrocławiu
dmTECH, spółka zależna IT dm-drogerie markt, będzie rozwijać działalność w Polsce – to właśnie nasz kraj stał się jej pierwszym międzynarodowym oddziałem. Jej celem ma być wsparcie technologicznej obsługi klientów oraz pracowników drogerii dm, a także wdrażanie nowych projektów IT we wszystkich krajach, w których obecna jest marka.
https://ecomersy.pl/miedzynarodowy-oddzial-dmtech-uruchomiony-we-wroclawiu
Wyniki raportu Tpay w 2023 roku. Polacy doceniają portfele elektroniczne
Zgodnie z raportem „Jak Polacy kupują online 2023. Roz_ważny konsument w niepewnych czasach” przygotowanym przez znanego operatora płatności Tpay wymagania polskich e-konsumentów wobec płatności elektronicznych rosną. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć dzięki najnowszemu badaniu?
https://ecomersy.pl/wyniki-raportu-tpay-w-2023-roku-polacy-doceniaja-portfele-elektroniczne
Najbliższa przyszłość content marketingu. Raport K2 Precise
Jaka przyszłość czeka marketing treści? Z najnowszego raportu Altavia Kamikaze + K2 pt. „Content w e-commerce 2023” możemy się dowiedzieć, co jest największym wyzwaniem w realizacji strategii content-marketingowych oraz jaką rolę odgrywa w tym wszystkim sztuczna inteligencja.
https://ecomersy.pl/najblizsza-przyszlosc-content-marketingu-raport-k2-precise
Podziękowanie za zakupy. To musisz widzieć
Mogłoby się wydawać, że podziękowanie za zakupy to zwykła uprzejmość i dodatek, więc nie warto brać go pod uwagę. Nie zgadzamy się z tym! Jest to kolejny pozornie nieważny element, który – odpowiednio wykorzystany – może służyć budowaniu wizerunku marki i nawiązywaniu trwałych relacji z klientami. W dzisiejszym artykule zebraliśmy wszystkie istotne kwestie związane z tworzeniem podziękowań za zakupy w sklepie internetowym. Sprawdź i zacznij działać!
https://ecomersy.pl/podziekowanie-za-zakupy-to-musisz-widziec
Rossmann wycofuje się ze sprzedaży niektórych produktów. Chodzi o Pandora gate
Z sieci sklepów Rossmann zostaną wycofane kosmetyki sygnowane przez członkinie Teamu X – powodem jest głośna afera związana ze znanymi youtuberami, która wybuchła w ostatnim czasie.
https://ecomersy.pl/rossmann-wycofuje-sie-ze-sprzedazy-niektorych-produktow-chodzi-o-pandora-gate
Co Polacy myślą o sztucznej inteligencji? Raport Digital Poland
Sztuczna inteligencja to jeden z najważniejszych tematów piątej edycji Digital Festival. Badanie pt. „Technologia w służbie społeczeństwu. Czy Polacy zostaną społeczeństwem 5.0?” przeprowadzone przez Fundację Digital Poland, GfK Polonia oraz T-Mobile Polska pokazuje, jak Polacy postrzegają szybki rozwój cyfryzacji, nowych technologii oraz AI. Jakie są najważniejsze wnioski z najnowszego raportu?
https://ecomersy.pl/co-polacy-mysla-o-sztucznej-inteligencji-raport-digital-poland
Chris Riedy rezygnuje z ważnego stanowiska w X
Chris Riedy przez niemal rok pełnił funkcję globalnego szefa marketingu i sprzedaży platformy X (dawniej Twitter). 6 października br. złożył jednak oficjalną rezygnację, pozostawiając serwis bez CMO.
https://ecomersy.pl/chris-riedy-rezygnuje-z-waznego-stanowiska-w-x
Super-Pharm z własnym marketplacem. Marka idzie w ślady Hebe
Super-Pharm rusza z własnym marketplacem, czyli projektem Super-Pharm Partner. Oznacza to, że firma udostępni swój sklep internetowy dla partnerów handlowych. Takie rozwiązanie pozwoli rozwinąć ofertę bez dużych inwestycji oraz zwiększyć obroty w e-commerce.
https://ecomersy.pl/super-pharm-z-wlasnym-marketplacem-marka-idzie-w-slady-hebe
Nowy chiński marketplace w Polsce - Ochama wchodzi do gry
Ochama, chińska platforma typu marketplace, ogłosiła wejście na 19 europejskich rynków – jednym z nich jest Polska. Serwis oferuje m.in. artykuły spożywcze, sprzęt gospodarstwa domowego oraz elektronikę.
https://ecomersy.pl/nowy-chinski-marketplace-w-polsce
Nowy partner Allegro Pay. Karty z logo Visa
Allegro Pay, fintech obsługujący płatności odroczone na platformie Allegro, podjął decyzję w sprawie współpracy z operatorem kart płatniczych. Jak wynika z informacji uzyskanych przez cashless.pl, Allegro Bay będzie wydawać karty z logo Visa, a w całym procesie będzie pomagać ITCARD.
https://ecomersy.pl/nowy-partner-allegro-pay-co-szykuje-dla-nas-znana-platforma
Ponad 10 nowych funkcji w aplikacji mobilnej Klarny
Klarna wprowadza do swojej aplikacji nowe opcje – jedną z nich jest ubezpieczenie od kupowanych produktów. To efekt współpracy z insurtechem Cover Genius. Usługa będzie na razie dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych.
https://ecomersy.pl/ponad-10-nowych-funkcji-w-aplikacji-mobilnej-klarny
EcomersyBasic #98: Black Friday. Już teraz zacznij przygotowania do święta wyprzedaży!
Black Friday zbliża się wielkimi krokami – w tym roku wypada 24 listopada. Czarny piątek to bardzo ważne wydarzenie w świecie e-commerce i handlu detalicznego. Tego dnia możemy nie tylko sprzedać więcej, ale również dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć rozpoznawalność marki i wyróżnić się na tle konkurencji. Jak odpowiednio przygotować się do tego święta? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem – zebraliśmy w jednym miejscu najpotrzebniejsze informacje!