Strofki BLIK-a – nowa kampania promująca przelewy na telefon
W swojej najnowszej kampanii BLIK porusza problem konieczności upominania się o pożyczone pieniądze. „Strofki BLIK-a” to seria krótkich spotów, w których Tomasz Kot strofuje adresatów i przypomina, że mogą szybko się rozliczyć dzięki przelewom na telefon. Jest to również pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu.
Strofki oparte na muzyce
Główną rolę w „Strofkach BLIK-a” gra Tomasz Kot, który w zabawny sposób przypomina o zwrocie pieniędzy. Każdy spot jest związany z konkretnym gatunkiem muzycznym: mamy więc disco polo, techno, rock, operę oraz hip-hop. Klipy mają promować popularną funkcję BLIK-a, czyli przelewy na telefon, i będą dostępne na Instagramie, Tik-Toku oraz YouTubie.
Większa inkluzywność
Kampania „Strofki BLIK-a” ma też na celu nakreślenie problemu niedostępności treści dla osób z niepełnosprawnościami. Spoty zostały przetłumaczone na polski język migowy, posiadają również audiodeskrypcję oraz kontrastowe napisy. Strofkę Techno Tomasz Kot wykonuje w języku migowym. Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan.