Super-Pharm z własnym marketplacem. Marka idzie w ślady Hebe
Super-Pharm rusza z własnym marketplacem, czyli projektem Super-Pharm Partner. Oznacza to, że firma udostępni swój sklep internetowy dla partnerów handlowych. Takie rozwiązanie pozwoli rozwinąć ofertę bez dużych inwestycji oraz zwiększyć obroty w e-commerce.
Najważniejsze informacje o Super-Pharm Partner
Marketplace Super-Pharm ma wystartować wiosną 2024 roku. Platforma o nazwie superpharm.pl będzie kierowana do zewnętrznych marek, które chcą sprzedawać swoje produkty za jej pośrednictwem. Sieć uruchomiła serwis superpharm.pl/marketplace, gdzie można zapoznać się ze szczegółami ofertami i skontaktować z detalistą. Super-Pharm zapewnia, że zasady współpracy i polityka asortymentowa będą jasne.
Jak dołączyć do programu?
Partnerzy Super-Pharm zyskają dostęp do pełnej wersji aplikacji i narzędzi, które pomogą w zwiększeniu rozpoznawalności marki, dotarciu do nowych klientów oraz maksymalizowaniu zysków. Aby przystąpić do programu Super-Pharm Partner, należy wypełnić ankietę, podając konkretne informacje, takie jak kategorie, w których firma posiada asortyment.