Chris Riedy rezygnuje z ważnego stanowiska w X
Chris Riedy przez niemal rok pełnił funkcję globalnego szefa marketingu i sprzedaży platformy X (dawniej Twitter). 6 października br. złożył jednak oficjalną rezygnację, pozostawiając serwis bez CMO.
Ostatnie 11 lat w X
Nie wiemy, dlaczego Riedy zrezygnował ze swojego stanowiska po ponad 10 latach – były CMO nie podał dokładnej przyczyny, podziękował jedynie za „możliwość pracy z wieloma wspaniałymi ludźmi”. Riedy pracował w X od 2012 roku, na różnych stanowiskach. Globalnym szefem marketingu i sprzedaży został w listopadzie ubiegłego roku, kiedy Elon Musk zwolnił jego poprzedniczkę, Robin Wheeler.
Starania Riedy’ego
Od 2022 roku Riedy – razem z CEO, Lindą Yaccarino, starał się przywrócić zaufanie reklamodawców do X. Jego wysiłki przyniosły rezultaty – dzięki partnerstwom z różnymi dostawcami technologii bezpieczeństwa marki ponad ¾ reklamodawców powróciło na platformę.