TOP sierpnia od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w sierpniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o tym, że Krzysztof Rosiński został nowym CTO SalesTube, o nowym narzędziu do zarządzania płatnościami B2B w bramce imoje oraz o karach dla firmy i influencerów nałożonych przez UOKiK. Naszym czytelnikom spodobały się także artykuły z serii Ecomersy Basic: o filtrach w sklepie internetowym oraz o cross sellingu w e-commerce. W sierpniowym TOP-ie znalazło się też miejsce na teksty o Google Bard w Polsce i o Izbie Gospodarki Elektronicznej. Pisaliśmy również, że Marcin Sienkowski został nowym szefem marketingu w Łazienka Plus oraz że w e-sklepie Bee.pl zostało złożone milionowe zamówienie. Nasi odbiorcy chętnie zapoznali się również z newsem na temat współpracy Stuart z Pstryku.pl.
Krzysztof Rosiński nowym CTO SalesTube
Do agencji SalesTube (Group One) dołączył Krzysztof Rosiński – został managing partnerem i CTO (Chief Technology Officer) firmy. Przez ostatnich 10 lat pracował w Google. Jako szef technologii będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań.
https://ecomersy.pl/krzysztof-rosinski-nowym-cto-salestube
Nowe narzędzie do zarządzania płatnościami B2B w bramce imoje
W bramce płatności imoje od ING pojawiło się specjalne narzędzie do zarządzania płatnościami online dla sektora B2B. Zostało stworzone we współpracy z zewnętrzną agencją IT – firmą UNDICOM. Aplikacja pozwala na wygodne zarządzanie, tworzenie linków płatniczych wraz z ich dystrybucją drogą email do płatników.
https://ecomersy.pl/nowe-narzedzie-do-zarzadzania-platnosciami-b2b-w-bramce-imoje
Kary dla firmy i influencerów – UOKiK wyciąga konsekwencje
Prezes UOKiK nałożył kary finansowe na spółkę Olimp Laboratories – lidera branży suplementów diety – a także na trzech influencerów z branży fitness. Mówimy tutaj o kwocie ponad 5 mln zł za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych w mediach społecznościowych.
https://ecomersy.pl/kary-dla-firmy-i-influencerow-uokik-wyciaga-konsekwencje
Ecomersy Basic #90: Filtry w sklepie internetowym. Co warto o nich wiedzieć?
W świecie e-commerce wybór produktów jest ogromny – niektórzy mogliby powiedzieć, że wręcz nieograniczony, a oczekiwania klientów rosną w tempie ekspresowym. Właśnie dlatego kluczowe jest zapewnienie im jak najbardziej satysfakcjonującego doświadczenia zakupowego. Pomóc w tym mogą filtry, czyli narzędzie, które kryje w sobie ogromny potencjał – pozwala na szybkie i efektywne przeszukiwanie oferty i odnalezienie towarów idealnie odpowiadających preferencjom i potrzebom konsumentów. Zobacz, co warto o nich wiedzieć!
https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-90-filtry-w-sklepie-internetowym-co-warto-o-nich-wiedziec
Ecomersy Basic #88: Cross selling w e-commerce. Zwiększ sprzedaż!
Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie bez zwiększania nakładów na kampanie reklamowe? Szukasz prostego rozwiązania, które podniesie średnią wartość koszyka? Potrzebujesz cross sellingu, czyli skutecznej strategii sprzedażowej, która skłoni klienta do większych zakupów.
https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-88-cross-selling-w-e-commerce-zwieksz-sprzedaz
Marcin Sienkowski - nowy szef marketingu w Łazienka Plus
Marcin Sienkowski został szefem marketingu sklepu internetowego Łazienka Plus. Były CMO (Chief Marketing Officer) platformy OLX objął nowe stanowisko w sierpniu br.
https://ecomersy.pl/kto-zostal-nowym-szefem-marketingu-w-lazienka-plus
Milionowe zamówienie w e-sklepie Bee.pl
Sklep internetowy Bee.pl może pochwalić się wysłaniem milionowego zamówienia, które zostało złożone online. Klient ma z tej okazji otrzymać przesyłkę z niespodziankami. Marka zyskała uznanie wśród konsumentów i zdobyła wysoką pozycję na rynku.
https://ecomersy.pl/milionowe-zamowienie-w-e-sklepie-beepl
Google Bard już dostępne w Polsce – co warto o nim wiedzieć?
Jako że ChatGPT od OpenAI cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników, inne firmy (a zwłaszcza firmy-giganty) nie chcą pozostawać w tyle – intensywnie pracują nad własnymi wersjami chatbota. W ciągu ostatnich kilku miesięcy mogliśmy usłyszeć chociażby o Llama 2 od Mety czy Chatsonic od Writesonic. Na razie ChatGPT pozostaje liderem – wiele alternatywnych rozwiązań nie jest darmowych, nie działa w Polsce czy nie jest tak bardzo rozwinięta. Warto jednak wziąć pod uwagę Google Bard, który pojawił się w naszym kraju trochę ponad miesiąc temu. Co powinniśmy o nim wiedzieć?
https://ecomersy.pl/google-bard-juz-dostepne-w-polsce-co-warto-o-nim-wiedziec
Współpraca Stuart z Pstryku.pl dużym sukcesem
Platforma Stuart, która zajmuje się q-commerce (szybkim handlem), zaczęła współpracę z Pstryku.pl – serwisem do zamawiania jedzenia. Do tej pory firmy zrealizowały wspólnie ponad 20 tys. dostaw, które przekroczyły wartość 1 mln zł.
https://ecomersy.pl/wspolpraca-stuart-z-pstrykupl-duzym-sukcesem
Czym jest Izba Gospodarki Elektronicznej?
Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) łączy przedsiębiorców działających w handlu elektronicznym i dba o ich interesy. Zrzesza również firmy finansowe, technologiczne, agencje digital, kancelarie prawne i wszystkie pozostałe podmioty wspomagające e-commerce. Powstała w celu reprezentowania interesów firm związanych z e-commerce i promowania rozwoju gospodarki cyfrowej w Polsce i za granicą. Organizacja założona w 2013 roku reprezentuje interesy małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców.
https://ecomersy.pl/czym-jest-izba-gospodarki-elektronicznej