Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Współpraca Stuart z Pstryku.pl dużym sukcesem

2023.08.22

Platforma Stuart, która zajmuje się q-commerce (szybkim handlem), zaczęła współpracę z Pstryku.pl – serwisem do zamawiania jedzenia. Do tej pory firmy zrealizowały wspólnie ponad 20 tys. dostaw, które przekroczyły wartość 1 mln zł.

Pstryku.pl i q-commerce

Pstryku.pl to szczeciński serwis, który do niedawna był jedynie lokalnym biznesem. Wszystko się zmieniło, gdy spółka Stuart zdecydowała się na podjęcie współpracy. Stuart okazał się najbardziej skuteczną platformą, obejmującą zasięgiem teren całego miasta, a mieszkańcy Szczecina cenią sobie szybkość dostaw (nawet w ciągu 15 minut) i opcję śledzenia kuriera.

Coraz więcej zamówień

Dzięki rosnącej liczbie zamówień Pstryku.pl zdobyło środki finansowe, które zainwestowało w rozwój platformy. Coraz popularniejsze staje się zamawianie produktów spożywczych, powodzeniem niezmiennie cieszą się również burgery, kebab i dania z kuchni chińskiej. Stuart gwarantuje Pstryku.pl dostęp do niezależnych, geolokalizowanych kurierów korzystających z rowerów, hulajnóg i e-jednośladów.

Rozwój na rynku polskim

Współpraca Pstryku.pl oraz firmy Stuart generuje nawet kilkaset zamówień dziennie, co oznacza obsługę do 300 klientów jednego dnia. Szczecińska platforma chce zaoferować swoje usługi również w innych polskich miastach, w których działa Stuart. Na pierwszy ogień ma iść Trójmiasto. Wiemy również, że Pstryku.pl pracuje nad nową wersją serwisu, która ma zostać rozbudowana o kolejne opcje.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...