Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Nowe narzędzie do zarządzania płatnościami B2B w bramce imoje

2023.08.07

W bramce płatności imoje od ING pojawiło się specjalne narzędzie do zarządzania płatnościami online dla sektora B2B. Zostało stworzone we współpracy z zewnętrzną agencją IT – firmą UNDICOM. Aplikacja pozwala na wygodne zarządzanie, tworzenie linków płatniczych wraz z ich dystrybucją drogą email do płatników.

Strona główna narzędzia

Strona główna logowania panelu handlowca może zostać spersonalizowana – użytkownik sam decyduje o kolorystyce, logo, zdjęciu w tle, nazwie i stopce, co pozwala na dobór stylistyki spójnej z wizerunkiem firmy. W ramach panelu można wygenerować pojedynczą transakcję, wprowadzając podstawowe informacje (nazwa firmy, kwota, nr faktury itd.). Przewidziana została również opcja masowego importu wielu transakcji, która automatyzuje proces ich przyjęcia. W panelu handlowca imoje znajduje się przykładowy plik (szablon) w formacie CSV, z którego należy skorzystać, żeby utworzyć więcej niż jeden link płatniczy wraz z automatyczną komunikacją e-mail – i to za pomocą kilku kliknięć.


- Panel handlowca imoje to narzędzie zapewniające funkcjonalności jakie daje generator linków do płatności jednak znacznie bardziej rozbudowane i dostosowane do specyfiki rynku B2B. Wzbogacony jest on chociażby o masowy import z pliku, czy personalizowaną stylistykę.  Zaproponowane rozwiązanie pomaga sprawniej zarządzać przyjmowaniem płatności online w firmach, które nie posiadają typowego sklepu internetowego. Cieszę się, że cały czas poszukujemy nowych przestrzeni do wsparcia Naszych merchantów i jednocześnie wspieramy rozwój płatności online w segmencie B2B - mówi Marcin Szkop - Senior Key Account Manager w ING Usługi dla Biznesu S.A.


Dodatkowe opcje

Panel pozwala także na ograniczenie utworzonych linków płatniczych do jednego użytkownika, który widzi tylko wygenerowane przez siebie płatności i ich statusy. Jeżeli dana osoba sobie tego zażyczy, będzie otrzymywać powiadomienia o zakończonych płatnościach na skrzynkę mailową. Dzięki zaimplementowanemu modułowi konfiguracji skrzynki pocztowej można wprowadzić dedykowany adres e-mail, z którego będą wysyłane powiadomienia. Narzędzie do zarządzania płatnościami imoje pozwala na generowanie komunikatów o wystawieniu faktury za zamówienie wraz z odnośnikiem do dokonania zapłaty.



Na zdjęciu powyżej: zrzut ekranu z panelu imoje

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...