Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

TOP sierpnia od #ecomersy!

2022.09.07

Jakie teksty opublikowane w sierpniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to przede wszystkim wywiady: z Pawłem Wasilewskim, Head of Solutions w Future Mind, ja temat budowania aplikacji mobilnych dla e-commerce, z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer, na temat tego, jak wykorzystać potencjał social ads, z Pauliną Jachną, partnerem zarządzającym w Kancelarii DKLAW, o zmianach prawnych w e-commerce, a także z Michałem Zielińskim, COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com, na temat skutecznych kampanii marketingowych. Oprócz tego, nasi czytelnicy chętnie zaglądali do newsów: na temat tego, że BLIK znów rośnie i na temat tego, że Füsun Wehrmann obejmie stanowisko Chief of Technology w Grupie InPost. Co więcej, w TOP-ce z sierpnia znalazło się miejsce na artykuł o inflacji w branży e-commerce i o automatach paczkowych Furgonetka Box. Podzieliliśmy się też listą nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards.

Jak budować aplikacje mobilne dla e-commerce, które są przyjazne klientom? - wywiad z Pawłem Wasilewskim, Head of Solutions w Future Mind

Większość kupujących przegląda oferty sklepów internetowych na smartfonach. Robimy to nie tylko w domu, ale również w  podróży czy w poczekalni. Aplikacje mobilne stale zyskują na popularności, jako narzędzie, które pozwala jeszcze łatwiej korzystać z funkcjonalności e-commerce. O to „Jak budować aplikacje mobilne dla e-commerce, które są przyjazne klientom?” – zapytaliśmy Pawła Wasilewskiego, Head of Solutions w Future Mind.

https://ecomersy.pl/jak-budowac-aplikacje-mobilne-dla-e-commerce-ktore-sa-przyjazne-klientom-wywiad-z-pawlem-wasilewskim-head-of-solutions-w-future-mind

BLIK znów rośnie

Znany system płatności mobilnych BLIK znowu cieszy się sukcesami. Według danych podsumowujących drugi kwartał 2022 roku jego użytkownicy zrealizowali 292 mln transakcji o łącznej wartości 38,7 mld zł. Dużo więcej osób korzystało z BLIK w tradycyjnych terminalach płatniczych – liczba takich transakcji wzrosła o 182% rok do roku (było ich aż 55,3 mln).

https://ecomersy.pl/blik-znow-rosnie

Zmiany w Grupie InPost. Füsun Wehrmann obejmie stanowisko Chief of Technology (CTO)

Füsun Wehrmann dołącza do Grupy InPost jako Chief of Technology (CTO). Jest to nowe stanowisko w InPost. Operator logistyczny chce wzmocnić swoje zasoby technologiczne. Od 24 sierpnia br. CTO pełni swoje obowiązki.

https://ecomersy.pl/nowy-dzial-w-grupie-inpost-na-jego-czele-stanie-fusun-wehrmann

Jak wykorzystać potencjał social ads? - wywiad z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer

Reklamy w social mediach są podstawą sprzedaży w e-commerce. Tę wiedzę mają wszyscy sprzedawcy, jednak mało kto z nas zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób działają reklamy. O tym jak oswoić algorytmy, w jaki sposób zwiększyć zysk w sklepie internetowym oraz jak zoptymalizować wydatki na reklamę, rozmawiamy z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer.

https://ecomersy.pl/jak-wykorzystac-potencjal-social-ads-przygladamy-sie-facebook-ads-oraz-instagram-ads-i-innym-kanalom-wywiad-z-karolina-przewiezlikowska-head-of-social-media-facebook-ads-specialist-w-medializer

Branża e-commerce w obliczu inflacji. Jak poradzić sobie z kryzysem?

Galopujące podwyżki uderzają we wszystkich bez wyjątku. Utrzymująca się w czerwcu 2022 na poziomie 15,5% inflacja siłą rzeczy wymusza zmiany w zachowaniach konsumenckich, co bezpośrednio przekłada się na rynek e-commerce. Branża handlu internetowego w tym roku po raz pierwszy od 9 lat zanotowała globalnie wyraźny spadek.

https://ecomersy.pl/branza-e-commerce-w-obliczu-inflacji-jak-poradzic-sobie-z-kryzysem

Zmiany prawne w e-commerce. Czy jesteś gotowy na nowe dyrektywy? - wywiad z Pauliną Jachną, partnerem zarządzającym w Kancelarii DKLAW

W najbliższym czasie branżę e-commerce czeka nie lada wyzwanie. W życie wejdzie dyrektywa Omnibus, która nałoży na sprzedawców nowe obowiązki. O tym, na jakim etapie są prace legislacyjne, jak interpretować przepisy oraz jak przygotować się na zmiany rozmawiamy z Pauliną Jachną - Partnerem zarządzającym w Kancelarii DKLAW, ekspertką w zakresie prawa w e-commerce.

https://ecomersy.pl/zmiany-prawne-w-e-commerce-czy-jestes-gotowy-na-nowe-dyrektywy-wywiad-z-paulina-jachna-partnerem-zarzadzajacym-w-kancelarii-dk-law

Skuteczne kampanie marketingowe. Jak mądrze zarządzać budżetem? - wywiad z Michałem Zielińskim - COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com

Dlaczego kampanie marketingowe często nie działają? Do tego, by były skuteczne, nie wystarczy odpowiedni budżet. Trzeba mieć jeszcze wiedzieć, jak skutecznie zainwestować środki. O tym, jak zoptymalizować wydatki i stworzyć kampanię z wysoką stopą zwrotu w rozmowie z ecomersy.pl opowiada Michał Zieliński - COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com.

https://ecomersy.pl/skuteczne-kampanie-marketingowe-jak-madrze-zarzadzac-budzetem-wywiad-z-michalem-zielinskim-coo-sembotcom-oraz-ceo-agencjacom

Automaty paczkowe Furgonetka Box – do czego można je wykorzystać?

Furgonetka BOX to otwarta sieć automatów paczkowych, która ma kilka zastosowań: pozwala na postawienie bezobsługowego punktu odbioru zamówień czy zmianę automatu w samoobsługową przechowalnię w hotelu. Maszyny paczkowe są coraz popularniejsze zarówno wśród sprzedawców, jak i wśród klientów.

https://ecomersy.pl/automaty-paczkowe-furgonetka-box-do-czego-mozna-je-wykorzysta

Nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards

e-Commerce Polska awards jest najważniejszym konkursem dla branży handlu internetowego. Jego laureatami zostają największe, najbardziej innowacyjne marki w Polsce. Znamy już listę tegorocznych nominowanych! W 2022 liczba zgłoszeń była rekordowa, przyznano więc 91 nominacji w 23 kategoriach.

https://ecomersy.pl/nominowani-w-konkursie-e-commerce-polskaawards

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...