TOP sierpnia od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w sierpniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to przede wszystkim wywiady: z Pawłem Wasilewskim, Head of Solutions w Future Mind, ja temat budowania aplikacji mobilnych dla e-commerce, z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer, na temat tego, jak wykorzystać potencjał social ads, z Pauliną Jachną, partnerem zarządzającym w Kancelarii DKLAW, o zmianach prawnych w e-commerce, a także z Michałem Zielińskim, COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com, na temat skutecznych kampanii marketingowych. Oprócz tego, nasi czytelnicy chętnie zaglądali do newsów: na temat tego, że BLIK znów rośnie i na temat tego, że Füsun Wehrmann obejmie stanowisko Chief of Technology w Grupie InPost. Co więcej, w TOP-ce z sierpnia znalazło się miejsce na artykuł o inflacji w branży e-commerce i o automatach paczkowych Furgonetka Box. Podzieliliśmy się też listą nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards.
Jak budować aplikacje mobilne dla e-commerce, które są przyjazne klientom? - wywiad z Pawłem Wasilewskim, Head of Solutions w Future Mind
Większość kupujących przegląda oferty sklepów internetowych na smartfonach. Robimy to nie tylko w domu, ale również w podróży czy w poczekalni. Aplikacje mobilne stale zyskują na popularności, jako narzędzie, które pozwala jeszcze łatwiej korzystać z funkcjonalności e-commerce. O to „Jak budować aplikacje mobilne dla e-commerce, które są przyjazne klientom?” – zapytaliśmy Pawła Wasilewskiego, Head of Solutions w Future Mind.
BLIK znów rośnie
Znany system płatności mobilnych BLIK znowu cieszy się sukcesami. Według danych podsumowujących drugi kwartał 2022 roku jego użytkownicy zrealizowali 292 mln transakcji o łącznej wartości 38,7 mld zł. Dużo więcej osób korzystało z BLIK w tradycyjnych terminalach płatniczych – liczba takich transakcji wzrosła o 182% rok do roku (było ich aż 55,3 mln).
https://ecomersy.pl/blik-znow-rosnie
Zmiany w Grupie InPost. Füsun Wehrmann obejmie stanowisko Chief of Technology (CTO)
Füsun Wehrmann dołącza do Grupy InPost jako Chief of Technology (CTO). Jest to nowe stanowisko w InPost. Operator logistyczny chce wzmocnić swoje zasoby technologiczne. Od 24 sierpnia br. CTO pełni swoje obowiązki.
https://ecomersy.pl/nowy-dzial-w-grupie-inpost-na-jego-czele-stanie-fusun-wehrmann
Jak wykorzystać potencjał social ads? - wywiad z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer
Reklamy w social mediach są podstawą sprzedaży w e-commerce. Tę wiedzę mają wszyscy sprzedawcy, jednak mało kto z nas zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób działają reklamy. O tym jak oswoić algorytmy, w jaki sposób zwiększyć zysk w sklepie internetowym oraz jak zoptymalizować wydatki na reklamę, rozmawiamy z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer.
Branża e-commerce w obliczu inflacji. Jak poradzić sobie z kryzysem?
Galopujące podwyżki uderzają we wszystkich bez wyjątku. Utrzymująca się w czerwcu 2022 na poziomie 15,5% inflacja siłą rzeczy wymusza zmiany w zachowaniach konsumenckich, co bezpośrednio przekłada się na rynek e-commerce. Branża handlu internetowego w tym roku po raz pierwszy od 9 lat zanotowała globalnie wyraźny spadek.
https://ecomersy.pl/branza-e-commerce-w-obliczu-inflacji-jak-poradzic-sobie-z-kryzysem
Zmiany prawne w e-commerce. Czy jesteś gotowy na nowe dyrektywy? - wywiad z Pauliną Jachną, partnerem zarządzającym w Kancelarii DKLAW
W najbliższym czasie branżę e-commerce czeka nie lada wyzwanie. W życie wejdzie dyrektywa Omnibus, która nałoży na sprzedawców nowe obowiązki. O tym, na jakim etapie są prace legislacyjne, jak interpretować przepisy oraz jak przygotować się na zmiany rozmawiamy z Pauliną Jachną - Partnerem zarządzającym w Kancelarii DKLAW, ekspertką w zakresie prawa w e-commerce.
Skuteczne kampanie marketingowe. Jak mądrze zarządzać budżetem? - wywiad z Michałem Zielińskim - COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com
Dlaczego kampanie marketingowe często nie działają? Do tego, by były skuteczne, nie wystarczy odpowiedni budżet. Trzeba mieć jeszcze wiedzieć, jak skutecznie zainwestować środki. O tym, jak zoptymalizować wydatki i stworzyć kampanię z wysoką stopą zwrotu w rozmowie z ecomersy.pl opowiada Michał Zieliński - COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com.
Automaty paczkowe Furgonetka Box – do czego można je wykorzystać?
Furgonetka BOX to otwarta sieć automatów paczkowych, która ma kilka zastosowań: pozwala na postawienie bezobsługowego punktu odbioru zamówień czy zmianę automatu w samoobsługową przechowalnię w hotelu. Maszyny paczkowe są coraz popularniejsze zarówno wśród sprzedawców, jak i wśród klientów.
https://ecomersy.pl/automaty-paczkowe-furgonetka-box-do-czego-mozna-je-wykorzysta
Nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards
e-Commerce Polska awards jest najważniejszym konkursem dla branży handlu internetowego. Jego laureatami zostają największe, najbardziej innowacyjne marki w Polsce. Znamy już listę tegorocznych nominowanych! W 2022 liczba zgłoszeń była rekordowa, przyznano więc 91 nominacji w 23 kategoriach.
https://ecomersy.pl/nominowani-w-konkursie-e-commerce-polskaawards