Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Zmiany w Grupie InPost. Füsun Wehrmann obejmie stanowisko Chief of Technology (CTO)

2022.08.24

Füsun Wehrmann dołącza do Grupy InPost jako Chief of Technology (CTO). Jest to nowe stanowisko w InPost. Operator logistyczny chce wzmocnić swoje zasoby technologiczne. Od 24 sierpnia br. CTO pełni swoje obowiązki.

Obowiązki CTO

Wehrmann ma odpowiadać za stworzenie długoterminowej strategii optymalizacji i maksymalizacji korzyści skali w procesach biznesowych. Pomoże jej w tym zespół ekspertów. Wśród zadań CTO znajdzie się też opracowanie rozwiązań technologicznych, które zwiększą zadowolenie klientów z usług InPostu. 

Przyszłościowe myślenie

Wehrmann ma ponad 25 lat doświadczenia w inżynierii, rozwoju produktu oraz projektowaniu. Współpracowała z takimi markami, jak Microsoft, Vodafone, Naspers & OLX czy Wayfair. InPost planuje zrewolucjonizować proces wysyłania oraz odbierania paczek, a przy tym chce go usprawnić i uczynić jeszcze bardziej przyjaznym dla środowiska. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...